2.5

11.3K 741 181
                                    

(Bölüm yazar anlatımı içeriyor.)

Yoongi önündeki kıza öldürücü bakış atarken arkadan yeni gelen Taehyung olay yerine yaklaşıyordu ne olduğunu idrak etmeye çalışırken Yoora'yı öyle görünce ayrıca kimseden çıt çıkmadığını fark edince kaşlarını çatıp hemen kızın yanına koştu ve hyungunu unutup kızı kucağına aldı.Yoora'nın yüzü omzuna düşünce vakit kaybetmeden ayaklandı.

Hyungu aklına gelince ona bakarak oradan uzaklaştı.

Min Yoongi Taehyung'un geldiğini bile fark edemeyecek kadar sinirliydi.Gözü dönmüştü sinirden.Yoora'yı döven kızı gözlerini kırpmadan kolunu bükerek onu çekiştirmeye başladı.

Taehyung arka bahçeye çıkıp kızı banka yatırdı ve Yoora'ya baktı.Yüzü kanlar içerisindeydi.Belkide şu an düşünmesi gerekilen en son şeyi bile düşündü.Bu kadar güzel olacağını şaşırmıştı.Çok güzel diye geçirdi içinden.

'Yoongi hyung çok şanslı böyle kız onu seviyor' diye düşünmeden edinmedi.O sıra kendisini kontrol edemeyip elini Yoora'nın yanağında gezdirip bir diğer eliyle cebindeki peçeteyi alıp kızın üstünü silmeye başladı.

Bir süre sonra Yoora hala baygınken uzun uzun baktı Taehyung.Kızın yaralarının fazla olduğunu görünce hastaneye götürmesi gerektiğini anladı.

Hyungu gelmeden kızı götürmeliydi.Yoora'yı tekrardan kucağına alırken o sırada arka bahçeye Yoora'nın arkadaşı Sun Hi endişeyle girdi.

"Yoora?!TANRIM...SANA NE OLDU BÖYLE? " Diyerek ağlamaya başlayınca,Taehyung hayatında en nefret ettiği manzaraya bakarak sıkılmaya başladı.Kızların ağlamasından nefret ediyordu.

"Çekil şurdan!"

Dedi sert sesiyle.Yoora'nın arkadaşı Sun Hi,Yoora gibi masum veya kendini ezdiren biri değildi.Ona yapılan tepkilere karşılıksız kalmazdı.

"Ya!Sen kim oluyorsun da arkadaşımı taşıyorsun?" Diye diklendi Taehyung'a.

Taehyung şaşırsa da Yoora'nın acı çektiğini gördü.Daha fazla beklemeyerek önündeki kızı itekleyerek okulun çıkışına doğru yürümeye başladı.

Sun Hi sinir olarak Taehyung'un arkasına takıldı.

"Her nereye Yoora'yla gidiyorsan bende geleceğim." Dedi büyük inatla.

Taehyung arabasına doğru gitti ve arkasındaki baş belasına sessizce küfür ederek gözlerini devirdi.

"Hayır gelmiyorsun." Dedi ve Yoora'yı arka koltuğa yatırdı.Kapısını kapatıp Sun Hi 'ye döndü.

"Eğer ben gelmezsem Min Yoongi Oppa'ya gidip Yoora'yı götürdüğünü söylerim ."

Taehyung kıza hayretle bakıyordu.Hyungu bunu öğrenirse hem kendini haşlatırdı hemde Yoora haşlanırdı .

"Bunu yapamazsın." Dedi Taehyung gözlerini kısıp kızın gözlerine sinirle bakarak.

"Yaa öyle mi dersin?..Ah bak bahçede kim birini arıyor?..Min Yoongi Opp-"

Taehyung,kızın bağırmasıyla kolundan çekip elini kızın ağzına götürüp diğer elinide kızın beline sarıp kendine yasladı ve kulağına sinirli şekilde fısıldadı .

"Tek kelime edersen boğazını keserim, bin arabaya lanet olası." Dedi ve kızı sinirle yan koltuğun kapısını açıp fırlattı.Hyunguna görünmeden arabayı gazladı ve hastaneye doğru bir yaralı bir belayla yol aldı..

~~~~~~~~~
*Bir sonraki bölüm yarın geliyor..

Hard // Min Yoon GiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin