4.3

10.8K 717 98
                                    

Mesaj atmalı mıydı?

Kızma ihtimali kaçtı?

Ona göre kızma ihtimali yoktu.

Belkide vardı.

Elindeki telefona gereğinden fazla odaklanarak parmaklarını klavyede gezdirdi.'Hey swagcik' yazdı.Gönderemedi.Cesaret tabi.Gönderemezdi.Bir süre daha oyalanırken mesaj sesi geldi başka birinden.Mesaj kutusuna basınca belli belirsiz gülümsedi.'Sencede artık karşısına çıkmaya ne dersin?' 'Bu adam' diye geçirdi içinden 'Beni nasıl bu kadar fazla iyi tanıyabiliyor?'diye düşündü.

---------

Derin nefes aldı Yoora..Suga'nın son tavırları yüzünden her günü sıkıntılı geçiyordu.Suga'nın havalandığını egosunun yükseldiğini düşündü.

Bugün onu görüp karşısına çıkacaktı.Elindeki albümü sıkıca tuttu..Belkide onu görüp Suga yumuşayacaktı?

Suga&Yoora Konuşması

Yoora:Hey

Nasılsın?

Konuşmayalı baya oldu

Suga:Daha 1 saat önce konuştuk Yoora..Başka biri yok mu konuşacak?

Yoora:Yani konuşmam seni sıkıyor mu?

Suga:Anlamana sevindim.

************

Kim bilir belkide dahada sinirlenecekti onu görünce?

************

Yoora geniş masaya göz gezdirdi.Ordaydı ve heyecandan neredeyse içi içine çıkacaktı.Yerinde dönüp dönüp durdu ve diline metalik tat geldi.Dudaklarını kemirdiği için kanamıştı.Cidden kendisi bu kadar aptal olmak zorunda mıydı?

'Sakin olmalıyım hem ne olabilir ki?Sadece benle sohbet edecek diğer hayranlar gibi.Belki sohbeti derinleştirirdi.Sonuçta dört yıldır tanışıyoruz.'

Diye düşünerek kendini avutmaya çalıştı.Kendine sıranın yaklaşmasıyla arkasındaki bir kaç kişiyle yer değiştirmeyi bile düşündü.Bu kadar heyecandan ne yapacağını şaşırdı.

Dört kez üstüne su dökmesi,beş kez albümü yere düşürmesi,iki kez yerinde dursa bile ayağının dolaşıp yere düşmesi,bir kez ise gözüne albüm kapağının girmesi ve bir çok sakarlıklarıyla hayranların bazıları ona garipçe bakıyordu..

Cidden Suga bu kadar etki bırakabiliyor muydu?

Arkasındaki bir kız seslendi.

"Hey..Sanırım çok heyecanlısın."

Yoora kendine yönetilen sese dönerek gülümsedi.

"Ah..Evet.Biraz heyecanlıyımda."

"Ya baksana seni bu kadar heyecanlandıran biri olmalı..Biasın kim?"

Yoora utanarak Suga'ya bakıp..

"Suga..Peki ya senin?"

"Omo!Benimde Suga."

Yoora şaşkına dönerek gözlerini açtı.İçindeki kıskançlık hissi arttı.Yapacağı bir şey yoktu hayran olsa bile kıskanıyordu Suga'yı.Elinden gelen sadece sakin kalmaya çalışmaktı.

"Ne demek Suga?Bence o olmamalı."

Kız kaşlarını çatarak Yoora'ya sevimsiz yüzüyle baktı.

Hard // Min Yoon GiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin