4.7

12.8K 710 260
                                    

03:21

09/03/2016

------------

Havada tuhaf bir döngü dönüyordu.Hisler karışmıştı.İki tarafta utançla başlarını çoktan eğmişti.

Utanma duygusunu daha fazla yaşayan genç oğlandı.Kızın yüzüne dahi bakamıyordu.

Kız ise saçlarıyla yüzünü kapamaya çalışıyordu oğlana fark ettirmeden.Öyle utanıyordu ki...

Hayalini gerçekleştirmişti.Yıllardır hayalini kurduğu öpücüğün onun tarafından isteyerek gelmesiyle daha da kızardı genç kız..

Duygularına yenik düşemiyordu.Kör düğüm gibi aşık olmuştu oğlana.Ondan vazgeçmek gibi bir seçeneği yoktu.Ona bağlanmıştı.Nefesine ne kadar muhtaçsa oğlana o kadar muhtaçtı.Hiçbir şekilde vazgeçemezdi.Onun aşkı kızı cehennem sıcağında yakıyor gibiydi.Bunun dönüşü yoktu.

"Uhm..Çilekli?"

Oğlanın kıza karşı sorusuyla kız ona gözlerini çevirdi.Oğlan sadece başını eğmiş kızaran yanaklarını saklamaya çalışıyordu.Kız oldukça şaşırmıştı.Onunla aynı duyguları besliyordu demek.

"Dudaklarım çatlamıştıda..Yani demek istediğim aish-neyse boşver."

Kız utançla başını eğebildiği kadar eğdi.Ne saçmalıyordu tanrı aşkına?Çocuğa resmen dudakları için açıklama yapıyordu.Ahmak!

"Şey..Uhm..Ben yani üzgünüm.Bilirsin tüm yaptığım şeyler yani..Anlamanı umuyorum."

"Anlamadım."

Oğlan 'Ciddi misin?' Der gibi kıza baktı ve dudaklarını yalayarak kızın dudaklarına bakarak ağzına geleni söyledi.

"Seni şehvet ve arzuyla öptüğüm için özür dilerim..Sana sormadan böyle bir atak yapmak.. "

Genç kız sinirle yanındaki yastığı ona fırlattı.

"Aptal!Özür dilemekle yetmiyor anladın mı?Evlenmemiz lazım!"

Genç oğlan kızın yüzüne çevirdi gözlerini.

"Sen hasta olmuş olabilir misin?"

"Bana bak Min çok sapık Yoongi eğer evlenmezsek seni ba-"

"Babana mı söylersin yoksa?"

"Ah evet.Aynen babama söylerim." Dedi genç kız ve çocukça kollarını göğsünde bağladı.

"Korkak gibi mi duruyorum ordan?Ben de beni eve aldığını söylerim babana."

"Yine de evlenemez miyiz?" Dedi dudaklarını sarkatarak genç kız.

Genç oğlan kızın masum sorusuna karşı sıcak gülümsemeyle karşıladı.Kendisi bir pislikken onun o saf aşkı bambaşka bir büyü etkisinde bırakıyordu.

Kızın dudaklarına bakmaktan alamıyordu kendini.Cidden şu hareketi yapmasa olmaz mıydı?

"Daha sevgili bile değiliz Yoora." Dedi oğlan sırıtarak arkasına yaslandı.

"Ne demek sevgili değiliz?Sen beni öptün be!Ben sevgili olduğumuzu sanıyordum!"

Kız ayağa kalkarak tüm yastıkları olabildiğince çocuğa attı.

"Daha teklifimi duymadın Yoora!Tanrı aşkına sen nasıl bir kızsın?"

Genç oğlan dayanamayarak bir anda kızın kollarından tutup kendine çekmesiyle genç kız oğlanın üstüne düşmüştü.

Hard // Min Yoon GiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin