4.6

11.5K 689 183
                                    

08/03/2016

Saat:08:04

------

Yatakta oturan genç kız öylece karşısında ki aynaya bakıyordu.Hiç bir belirti vermiyordu.O gizli notu okumasından bu yana 1 hafta geçmişti ve şimdide o gün gelip çatmıştı.

Odadaki tek ses aynanın üzerinde asılı olan saatin ilerleyen sesiydi.Sanki büyük bir çıkmaza gidiyor gibiydi.

Kız biraz daha düşündü.Gitmeli miydi?Tek şansı olduğunu söylüyorlardı..

Ama gitmek istemiyordu.O ya ordaysa?Ordaysa bile karşısına çıkamazdı.

Korkuyordu.

Neden sevdiğini bir insan görmek istemezdi ki?Neden karşısına çıkmaktan korkardı?

Daha dün ölüp biten biri neden şimdi çıkmak istemiyordu karşısına?

Genç kız korkuyordu.Nedeni tekrardan kalbinin kırılabilme ihtimaliydi.Kalbi kırılması umrunda değildi aslında tekrardan toplayacak gücü yoktu.

Suga'nın imza günündeki tavrı aklına gelince göz yaşları hazırda bekliyormuş gibi çoktan sıcacık yanağından yol çiziyordu.

'Olsun tek şansım bu olsa bile onu uzaktan severim..Kalbim kırılmaz en azından.'

-----------

Genç adam yerde çömelmiş umudunu bekliyordu.Ne kadar bekleyecekti?Evin içinde ki soğukluk onun içindeki ateşe etki gösteremiyordu.Genç adam o kızın aşkıyla çoktan yanmıştı bile.O yanında nefes almadığı sürece cehennemi yaşıyordu.

Gelmemişti henüz.

Genç adam daha ne kadar dayanabilirdi ki onsuzluğa?

Hislerini belli edecekken o neden şimdi kaçıyordu?

Neden her şey bir anda tersine dönmüştü?

Gelmiyordu..

Aklına kıza nasıl aşık olduğu geldi.Sahi o zaman bile fazla çekingenken nasıl gelebilirdi?

-Flashback-

"Woah!Gerçekten bunda iyisin dostum."

Suga başını belli belirsiz sallayarak potaya sokmaya çalışırken topu,ordan tökezleyen bir kızın kafasına gelmesiyle şaşırıp umursamazca güldü.

Burası oyun alanıydı ona göre..Dikkatsiz geçebilecek birinin yeri değildi ki.

Kız yere düşünce yardım etmek yerine kızı izliyordu.

Omzunda biten siyah saçları..Minik burnu..Güzel kırmızı dudakları..Ona biraz daha yaklaşarak topu eline aldı ve arkasındaki azgınlar ordusunu unutmayıp kızın eteğini düzeltti.Eğilip kıza biraz daha yaklaştı.

"Burası bir saha ve çirkinler giremez.Göz zevkimi bozuyorsun.Lütfen burdan defolur musun?"

Suga'nın cümlesiyle takım arkadaşlarının kahkaları kızı utandırdı.Sinirle ayağa kalkmaya çalışırken kız,Suga'nın koluna tutunup karşısına geçti.

"Burası bir okul.Oyun alanı değil.Ve ben güzelim!" Kız saçlarını savurarak giderken üç kere tökezlemesiyle çocuk gülümsedi.

"Kimsin sen?" Dedi sırıtarak..

Yanındaki arkadaşına seslenerek gülümsemesini yüzünden sildi.

"Yah!Sen!Bu kızı öğrenip bana geliyorsun.''Önündeki çocuğa emir verip arkasını dönerek sahadan çıktı.

-Flashback End-

Gülümsedi.

"Gelmezsen öleceksin çirkin." Diyerek fısıldadı genç adam.

------------

00:00

"Gelmedin.Bunu bana fazla mı gördün?"

"Gelmeliydin." Diye bağırdı genç.

"Neden?Bu siktiğimin dünyasında yanımda kalmıyorsun?" Gözlerinden yaşlar akmaya başlayınca elini saçına götürüp çekmeye başladı..Ardından yağmurun şiddetiyle soğuk bir rüzgar içindeki alevi söndürdü.Büyükbabasının sözü geldi aklına

"Yağmur komünisttir;çünkü herkese eşit yağar.Rüzgar ise kapitalisttir,zayıf olanı yıkar."

Aklına kızın gülüşü geldi.

Kesinlikle kız ona göre rüzgardı.Onun küçük bir hareketiyle sarhoş olmuşcasına kendinden geçebiliyordu..

"Ben hastaysam,sen benim ilacımsın."

-------------

Genç kız evinde volta durmadan atıyordu.Telefondaki çok ağır konuşuyordu.

"SEN APTALSIN ANLADIN MI?NE DEMEK GİTMEDİM?AISH..YOORA BİTTİ ANLADIN MI?ARTIK SANA YARDIM ETMEKTEN YORULDUM..SİZİ BİRLEŞTİRECEK SON HAMLEMİ DE YAPTIM AMA SEN..NE VAR BİLİYOR MUSUN?SEN CİDDEN ONA LAYIK BİRİ DEĞİLSİN!"

"NAMJOON!KELİMELERİNE DİKKAT ET ANLADIN MI SENİ BOK ÇUVALI!AISH..BİR DE KÜFÜR ETTİRİYOR BANA!BAK ANLAMIYORSUN..O BENİM TEKRARDAN KALBİMİ KIRA-"

O sıra beklenmedik şekilde kapının kırılacak gibi çalmasıyla genç kız ürktü.

"Yoora o ses ne?" Dedi ürkek sesle Namjoon.

"Bilmiyorum!" Diye fısıldadı genç kız korkuyla.Hemen eline yakınındaki yastığı almasıyla kapıya yaklaştı.

"Sakın bana yastık aldım deme."

"Burda sert cisim yok NAMJOON!"

"Ah aptal BIÇAK AL!"

"KAPA ÇENENİ BOK ÇUVALI!"

Diyerek telefona bağırdı.

O sırada kapıdaki sesle donup kaldı.

"EĞER SEN BU KAPIYI AÇMAZSAN SENİN KALBİNİ SİKECEĞİM!"

"YOONGİ?"

"HYUNG?!"

Genç kız şaşkınlıkla elindeki telefonu düşürüp seri bir şekilde kapıyı açınca kelimeleri boğazında kaldı.

Çünkü kızın dudaklarına genç oğlanın dudakları kapanmıştı..

-------------

*huhuuuu...Güzel öpüştürdüm kabul edelim ckddmmsms

Herneyse arkadaşlar bazılarınız Yoora'yı merak ediyor..Aklımda bir karakter yok..Ben okuyucumun o karakteri kendisi olarak hayal etmesinden taraftarıyım..Yine de siz istediğiniz kişiyi düşünebilirsiniz..

Bana sorarsanız eğer Yoora sizsiniz..

Not:Bir sonraki bölüm hazır değil.. *-*

Hard // Min Yoon GiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin