......AŞKI VİRANE....9 BÖLÜM..............Bilinmedik bir hüzün var içimde, bir gariplik.
Anladım ki,
Ya ben fazlayım bu şehirde, ya da biri eksik..Can Yücel.......................................................................................................................................................................................................................................................................Sevgiliye kavuşmak için rıza gerekliydi. Rıza olmadan huzur da olmayacaktı. Yavuz, annesinin sözünü çiğneyemezdi. O gün iş yerine giderken attığı her adım, onu ayrılığa çağırıyordu. Acı rüzgar kalbini üşütüyor neden diye isyan ediyordu. Vakit kaybetmeden büroya geçti ve elinde çay bardağı ile odasına yürüyen Bahar'ı gördü.
Yürüyüşü asiller gibiydi. Her hareketinden zarafet akıyordu. Annesi böyle güzel bir kadını, neden oğlunun yanına yakıştıramaz anlam veremiyordu. Bahar'ı olduğu gibi sevip kabul eden genç adam, yüreğindeki yangını yeniden hissedince kendini topladı.
Beline inmiş sarı saçlarını hayranlıkla izleyerek koltuğuna geçtiğinde Bahar karşısında gülümsüyordu. '' Bir değişiklik yapalım dedim ve bu gün bitki çayı yaptım. ''diyerek önündeki kupayı uzatmıştı. ''İçine bir iki damlada limon sıktım. Bak bakalım sevecek misin?''
Gözlerini kupaya diken Yavuz, derin nefes verdi. ''Canım, eline sağlık ama konuşmamız lazım. ''diyerek bardağı yana itti. ''Konumuz ciddi.''
''Elbette bu gün yapılacak toplantılarını ele alalım.''dedi Bahar kendini sandalyeye bırakarak. Elindeki dosyayı açıp randevu saatlerinde, hangi bilgiler gerekli onu incelemeye başlamıştı ki Yavuz öne atıldı. '' Konu iş değil! İkimiz hakkında konuşmamız lazım.''
Başı öne eğik genç kadının gözleri genç adama bir ok gibi dikildi. Sessizce karşısında dururken Yavuz'un yüz hatlarında belirmiş huzursuz kıvrılışı gördü. Korktuğu şeyin gerçekleşmemesi için, içten içe duaya başlamıştı ki soğukkanlılıkla sordu. ''Sorun ben miyim? Sorun biz miyiz?''
Yavuz'un gözlerine o anda hüzün yerleşti. Kafasını iki yana sallayarak,'' Öyle deme! Sen başıma gelen en güzel şeysin. Sevgimiz değerli!''diyerek acı acı gülümsedi.'' Sorun annem! Annem iyi bir kadın ama bizim ilişkimizi onaylamıyor.'' durdu ve derin nefes alıp devam etti. ''Kafasında benimle ilgili tasarladığı bir gelecek var ve seni... ''
Bahar'ın merakla açılan gözleri kederle doldu. Başı bir dal gibi öne eğilirken'' Bende o tasarlanmış geleceğe uymuyorum. ''diyerek sevdiği adamın sözünü kesti.'' Haklı ne denilir ki! Çok haklı.''
'' Böyle düşünme lütfen!''diyerek genç kadının yanına gelen Yavuz'un canı yanıyordu. Bahar'ın yere düşmüş yüzünü, avuçlarına alıp başını dikleştirdi.'' Seni seviyorum. Seni çok sevdiğimi biliyor. Bu sevgi, onun kurduğu hayallerin önüne geçmiyor. Ben sensiz bir hayat düşünmedim. Düşlediğim yerde bir sen varsın. Göğsümde taşıdığım yerde bir senin adın var. Ama annemin sözünü çiğneyemem. Onu çiğneyerek sana gel diyemem!''diye fısıldadı. Sonra da duygularını nasıl dile getireceğini bilemeden devam etti.'' Çok büyük konuştu Bahar. Yıkıp geçti beni. O sözün karşısında bir dağ gibi devrildim. Sana koşan ayaklarım yürümez oldu. Sana gel diyen dilim tutuldu. Bu yüzden artık sana gel diyemem!''
'' Zorlamaya gerek var mı?''diye sordu genç kadın iç çeke çeke.'' Biz başından beri bir birine uymayan bir kalıptık. Bunun farkındaydık ama görmek istemedik. Sen bende ben de sende bocaladım. En başında sana kapılmaktan korktum. Oysa sen beni çağırdın. Kurallar içinde çırpınan kalbime ışık tuttun. Sen korkma dedin, ben cesaretlendim. Sen gel dedin, itaat ettim! Denizimde yüz dedin, yüzmeyi öğrettin. Umut ettim, düşünebiliyor musun hayalleri unutmuştum! Sen bana düşler kurdundun! Şimdi de gel diyemem diyorsun. Gelme diyorsun! Peki gelmem!'' diyerek yerinden doğruldu. '' Gelmem sevgilim merak etme.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK-I VİRANE
General FictionAşk. Üç kelimelik sihir dolu sözcüğü yaşayanlar kadar yaşayamayanların masalıdır bu hikaye! Kimileri kavuşur kalbinin diğer parçasına, kimileri de bir köşeden izler tıpkı bir hayalet gibi! Bedene bürünemez asla görünemez. Kalbi sevdiğinin ellerinde...