açıklama

921 33 2
                                    

Herkese iyi akşamlar. Bir kaç açıklama yapmak için bir süre burada olamayacağımı belirtmek geldim. Hayatım gitgide zora gidiyor. Özel hayatımı buradan paylaşamam ve bu şekilde yazmaya devam edersem yazmayı bırakabilirim. Eleştiriler ön yargılar vs hiç bir şeyi kaldıracak durumda değilim.

İçimde kopan fırtınanın sakin limanında gibiyim. Öylesine boşum ki çocukluğumu özlüyorum. Kırılmamış kalbimi, ağlamayan gözlerimi bir yaramazlık yaptım eyvah annem ne der diye o küçük kederimi özlüyorum. Hiç biriniz düşündünüz mü bilmem ama ben her hikayemde aileyi ön plana alırım. İçimde bunun derin yarası var. Bu kadarını bilin yeter..

Menfaatsiz şefkat yüklü gözleri... sımsıcak anne sevgisini... her şeyi özledim. Dağıldım. Herkes hayatım zora girince kaderim değişiyor der ama benimki değişmiyor...Bana sadece sabretmek düşüyor.

Bu yüzden bir karar aldım. Bir süreliğine kendi kendine bölüm yazmak ve bölümleri ilerletince burada aralıksız yayınlamak istiyorum. Diğer türlü ne siz ne ben yazdıklarımdan tatmin olamayacağım. Her hikayemden toparlanana kadar ne yazdım yazdım mutlaka yayınlamak için Allah'ın izni ile döneceğim.

Arkamdan atıp tutmayın lütfen sadece anlayışlı olmanızı diliyorum. Bu ayrılık belki iki hafta belki bir ay belki iki ay sürebilir. Ruh halim hayat şartlarım bunu belirler. Bu arada bir türlü çıkmayan PATRONİÇEM hakkında ileriki günlerde size açıklama yapacağım. Ona göre bir karar veririz şu an hiç biri gözümde değil

.Bu sayfada kimseye hakaret küfür etmedim. Edebimle kaldım bu güne kadar ve verdiğim sözleri tuttum. Bundan sonra da evvelallah öyle gidecek. İnşallah bu zor zamanımda beni terk etmezsiniz eğer gidiyorsanız bana diyecek tek sözcük - siz bilirsiniz.- olur! Sevgi ve saygılarımla buluşmak dileğimle Rabbime emanet ediyorum herkesi. HER TERK EDİŞ YIKILMAK DEĞİLDİR. DÖNÜŞE BAKMAK GEREK...

DİLRUBA ÇETİNKAYA

AŞK-I VİRANEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin