8

440 21 3
                                    

Z pohledu Leona
F: "Musím ti něco důležitého říct. Počkej, prosím, poslechni si mě než něco řekneš, vim, že chodíš s Leonem, ale už to v sobě nedokážu dusit..." no pozor, abych nu k tomu dusení se nepomohl já, tohle se mi fakt nelíbilo. Už jen ten tón jeho hlasu... Sakra, Leone, drž se!
F: "Vlastně je to docela prostý, jen nějak nevím jak to říct... No, Violetto, já... Já tě miluju." Vio se ostře nadechla, ve stejnou chvíli jako já a já se silně kousl do rtu a zaryl nehty do kůže, snažil se zhluboka dýchat a netrpělivě čekal jak bude Vio reagovat.
V: "Fede, já... "
F: "Počkej, nech mě to vysvětlit. Známe se už tak dlouho a je mi s tebou tak dobře, ještě s nikým mi tak nebylo... Nejdřív jsem tě prostě bral jako skvělou kamarádku, jako tu nejlepší jakou jsem mohl kdy mít... Jenže pak přišel Tomas a já začal žárlit. Až v tu chvíli jsem si uvědomil co k tobě doopravdy cítím, bylo mi hrozně, když jsi s nim byla když jsi mě kvůli němu někdy odmítla... Ale jásr nechci litovat a už vůbec ti něco vyčítat, to v žádném případě... Promiň jestli jsem te nějak zaskočil, prostě už jsem to nemohl skrývat, musel jsem ti to říct... Asi... Asi by bylo lepší kdybych šel." No to by sakra bylo, málem jsem zavrčel. Vio měla ale jiný názor a chytla Fedeho za paži, když chtěl odejít. Jak dlouho mam ještě tohle vydrzet? Cítím se, jako bych měl každou chvíli vybuchnout...
V: "Ne, Fede, počkej... Promiň, je mi to moc líto, vim jaké to je milovat někoho kdo tě nemiluje zpátky, ale... Jsi pro mě nejlepší kámoš, mám tě hrozně moc ráda, ale bohužel ne tak jako ty mě... Promiň, cítím se hrozně, když te tu odmítám, ale já miluju Leona.." po těchto slovech mnou projela vlna úlevy. Pomalu jsem se uvolňoval, slyšíc něhu v jejím hlase, když říkala mé jméno. Teď, když jsem věděl že ho nechce, musel jsem ji podpořit. Vím, jaké to je odmítat vyznání lásky od někoho, kdo pro vas bude vždycky jen kamarád, a nebyl to vůbec dobrý pocit.
Znovu jsem se podíval dovnitř. Fede Violettu neobratně objal a já si pořád opakoval slova co před chvíli řekla, aby se mnou zase nezačala cloumat žárlivost. Pak se Fede bez jediného slova vydal ke dveřím a já rychle uskočil aby nezjistil, že jsem poslouchal. Hned jak zmizel, vešel jsem do hudební učebny, přešel jsem blízko k ni a pohladil ji konejšivě po ruce. S obavami se na mě podívala. Vim na co myslela - jestli jsem to neslyšel a nevyložil si to špatně.
L: "Slyšel jsem to, ale neboj, nezlobim se na tebe. Nejsem z toho vůbec nadšený, ale pokud se od tebe bude držet dal, nějak to zvladnem, co říkáš?" Trochu jsem se na ni usmál. Ulehčeně si oddychla a taky se usmála, v jejich očích jsem ale viděl, že ji to kvůli Fedemu pořád trápí. Přitáhl jsem si ji do objetí.
L: "Určitě brzo potká někoho jiného... Kolem je spousta holek, které touží po tom jít s nim ven." zasmál jsem se. Už za tech par dnů co je tady jsem si stihl všimnout že je opravdu známý a všude kam přijde se kolem něj utvoří hlouček fanynek. K mému spokojeni se zasmála se mnou. Pak už jsem ji jen držel v objetí a sdílel s ni všechnu mou lásku k ní...

Z pohledu Federica
Po tom, co jsem Vio vše řekl, jsem šel ze Studia domů. Cestou mě ale zastavila nějaká blondýna. Už ze zvyku jsem ji začal porovnávat s Vio a hned jsem se za to zastyděl. Ona se tvářila nadšeně.
..: "Ahoj, já jsem Ludmila, zdejší hvězda. Určitě jsi o mě už slyšel, ne? Ty jsi Federico?"
F: "Jo, to jsem,potřebuješ něco?" zeptal jsem se dost otráveně, porad me mrzelo to s Vio a navíc Ludmila vypadala jako ten typ holky která se porad akorát vychloubá a mysli jen na sebe.
L: "No, říkala jsem si jestli bys mě třeba nechtěl někam pozvat? No tak, zlatíčko, netvař se tak sklesle!"
Bože.
Co dodat?
F: "Promiň, teď nemůžu a myslim si že my dva by jsme si nerozuměli..." řekl jsem, nečekal na odpověď a kvapně odešel. Za sebou jsem ji ještě slyšel jak na me volá.
L: "Fede? Federico, počkej, mluvím s tebou!"
No to snad ne.

Tak, je tu novy díl ^^ Co myslíte, bude Fedemila? Nebo se nakonec dají dohromady Fede s Vio? :D No, nebudu to moc okecavat, budu si chránit krk a případně bych byla ráda kdybyste mi napsali či si myslíte o knížce jako takové a o mém stylu psaní... :)
Mějte se ^^ :*

The Story Of Love (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat