TO NENÍ MOŽNÝ

2.8K 161 2
                                    

Stála jsem v brance asi tak 15minut nikdo nedal gol. Coach se rozčiloval a kopal snad do všech věci který byl schopný najít.Nevím proč ale jeho utrpení mě docela baví.

POHLED STILESE

Nevím proč ale ta holka mi někoho připomíná škoda že jí nevidím do obličeje! Moje myšlení přerušil Isaac který začal právě mluvit na Scttota ,,Hej nevíš co je to za holku?"řekl a koukl se na Scotta ,,Ne.....Zatím!" Scott odpověděl a nasazoval si přilbu byl připravenej ke hře ale Isaac ho předběhl ,,Počkej!"

POHLED SÁRY

Stála sem v bráně myslím že měl jít teď na řadu Scott ale ten Kudrnatej kluk ho předběhl
,,Jsi připravena na prohru!"zakřičel skoro přes celý hřiště jen sem se zasmala a připravila se na jeho nejbližší útok....Začal střílet první rána nic,Druhá rana nic,Třetí rána znova nic. Vypadal na krknutě. Vzal poslední míček chvíli si sním pohazoval pak se na proti mě rozebehl já sem udělala to samí když sme kolem sebe běželi ťukla jsem mu do palky míček ze síťky spadl ale on si toho nevšiml vystřelil s prazdnou všichni se začali smát otočila jsem se něj vítězně se usmlala.

POHLED STILESE

Koukal jsem na ni když byla otočená zady nevím proč ale strašně mi někoho připomínala. Koukl sem na Scotta který očividně myslel na to samý
,,Scotte nemohla by to bít?"
,,Ne.. Sára má přijed až za několik dní!"přerušil mě koukl jsem znova na tu holku která si sundvala helmu.

POHLED SÁRY

Za zády jsem slyšela svoje jméno tak jsem se otočila ,,Řekl tu někdo moje jmeno!?" Scott a Stiles namě zírali s otevřenou pusou bylo to roztomili a přitom nechutný ,,Co tady děláš?" Řekl nechápavě Scott ,,Tvoje mamka požádala o moji péči takže sem se vratila" usmála jsem se zrovna přicházel ten kundrnatej kluk
,,Scotte vy se znáte?" zeptal se
,,No hele porazila tě Scottova sestřenka!" Řekl Stiles a usmál se.
Šla jsem k tomu kudrnatymu klukovi ,,Jsem Sára ty?"zeptala jsem se ho a podala mu ruku
,,Isaac"usmál se namě úsměv jsem mu oplatila ,,Do šaten!!" Zařval na nás Coach ,,Tak poďte vy hrdličky!!"řekl Stiles a chytil mě kolem ramen.

Nepoznaná (Teen Wolf)Kde žijí příběhy. Začni objevovat