MÉ TEMNÉ JÁ?

1.1K 78 3
                                    

To ho mužů využít!!!
Já: ,,Danny není to tvůj bývalý?"
Ethan a Danny se rychle otočili. Danny se na toho kluka usmál protože si ten kluk Dannyho všiml. Ethan se rozčiloval protože mu to vadilo. Což je pro mě dobře. Vyděla jsem jak ten kluk jde na zachod. Tak proč toho nevyužít že.
Já: ,,Ethane jdu na zachod kup mi prosím listek!!!" Řekla jsem a dala mu peníze. Čekala jsme až ten kluk vyjde. Konečně vyšel. Chytla jsem ho za ruku a začal snim mluvit.
Já: ,,Hele ahoj!!!! Jmenuji se Sára a potřebuju od tebe službu!!!!"
On: ,,Co zato budu mít!!"
Já: ,,Pět dolarů!!!"
On: ,,Dobře!! Co chceš!!"
Já: ,,Potřebuju aby si Dannyho přesně ve 21:15 políbil!! Já tam pak přijdu s tím jeho klukem ale až bude 21:30 řekni že sem to byla já!!! Kdo ti zaplatil!!!o zbytek se postaram!!!"
On: ,,Dobře!!" Řekl a usmál se.

Sedla jsem si na své místo měla jsem ho nad místi Ethana a Dannyho. Je nechutný koukat na dva Gaye kteří se líbájí
(poz.autorky: Nic proti nim nemám!!! :D )
Koukala jsem netrpělivě na mobil poněvadž jsem Horor Sinister viděla s Theem několikrát. Znova jsem si naněj vzpomněla a div jsem se nepozvracela. Je hrozný když se každých pět minut lekaš. Vždy když jsem to vyděla, tak sem měla někoho o koho sem se opřela nebo chytla ale teď mám jenom sedadlo do kterého se dá jen hlouběji zavrtat. Strašná nuda ale než jsem se nadála tak ten kluk napsal Dannymu že si sním chce promluvit. Danny řekl Ethanovi že de na WC Hm....Danny si super lhář!!
Koukla jsem na mobil, je přesně 21:13 takže abych řekla měla bych začít (poz.autorky to je mrška že???? :D )
Já: ,,Ethane? Nestalo se něco Dannymu??? Je tam nějak dlouho!!"
Ethan: ,,Nevím?? Jdu se podívat!"
Já: ,,Mužů jít stebou nechci tu být sama!!! Zbytek ti pak vysvětlím!!" Ethan se namě usmál. Vyšli jsem z sálu a šli na wc ale nikdo tam nebyl. Slyšela jsem nějaký hlasy za rohem tak sem tam šla Ethan šel hned zamnou. Uviděla jsem jak se Danny liba stím klukem. Ethan mě předběhl a začal na Dannyho koukat naštvaně a přitom raněně.
Já: ,,Jdu támhle!!! u toho tu být nemusím!!!" Tak Sáro a zdrhej!! Kolik je??? 21:18 jo to de hlavně pohni!!!!
Nasedla jsem na Scottovu motorku kterou nechal doma. Sice nejsem machr ale umím na ní jezdit sice jsem se naposledy nani rosekala ale co? Zatavila jsem hodně daleko od parkoviště, je to sice jen 10metrů ale pro mě dost.

POHLED ETHANA

Nechápu proč mě Danny podvedl s jeho EX
Danny: ,,Já ho nepolibil on políbil mě!!!"
Já: ,,Myslíš že jsem debil!!!"
Danny: ,,Je to pravda!!"
Já: ,,Jak tomu mám věřit!!"
Ten kluk: ,,Kolik je??"
Já a Danny: ,,Co????"
Ten kluk: ,,Kolik je??"
Danny: ,,21:23 proč!!!"
Ten kluk: ,,Ta holka mi zaplatila zato když tě polibim chtěla někam zmizet!!!"
Já: ,,Do hajzlu!!! Danny já musím" ta holka je neskutečná!!!! Musím to napsat Scottovi!!!!
Vytáhl jsem z kapsy mobil a šel mu volat
Scott: ,,Cože??Sakra!!Fajn přijet!"

POHLED SCOTTA

Ja: ,,Sára se ztratila Ethanovi!!"
Isaac: ,,Cože???"
Aidan: ,,To se dalo čekat!!! Budu hlídat nahoře kdyby tam náhodou nebyla!!!!"
Já: ,,Fajn!!!"

POHLED SÁRY

Nevím co říkali protože jsem jim nerozuměla ale Aidan šel nahoru. Skrčila jsem se aby mě neviděl ale zničehonic zmizel.
Aidan: ,,Jestli si myslíš že o tobě nevím tak marně!!" Lekla jsem se ho a nad skočila chytl mě. Skrčil mě a sedl si vedle mně.
Aidan: ,,Jak se ti povedlo se ho zbavit??"řekl vysmátě
Já: ,,Krátký příběh pak ti ho řekne!!!"
Aidan: ,,Co když pak neb!!"
Já: ,,Bude!!"Přerušila jsem ho a koukla nanej o udělal to samý. Naše obličeje byli vedle sebe, cítila jsem vášeň a touhu kterou jsem cítila u Stilese. Chtěla jsem ho políbit, ale on to udělal první. Libali jsme se dlouho. Polibky sjeli i níž začal mě libat na krku. Rukama jsem mu zajela do vlasů. Cítila jsem vášeň a chtíč. Zajela jsem mu pod triko ale on se odemě odthl.
Já: ,,Já-Já co-co se stalo??"
Aidan: ,,Ty nic!!! Slíbil jsem to Scottovi!!!"
Já: ,,Cože???"
Aidan: ,,Že tě co nej dýl zdržím!!"
Já: ,,Co??" Řekla jsem a zvedla se. Koukla jsem se dolů a vyděla jak se všichni perou. Allisson se pere s nějakou betou. Lydie je schovaná a Isaac jí brání. Scott se pere s Kali. Liam a Stiles se perou s Alfou. Deaton a Allissonin táta se prali s velkou svalnatou Alfou.Deucalion tam jenom stál a opíral se o Dereka.Jak já bych ho nejradši zabila!!!! Však já mužů!!!
Rozběhla jsem se k ostatním Aidan běžel hned zamnou. Chtěla jsem se pustit do bety která se prala s Allisson ale Aiden mě chytl a tahl do zadu. Nic jsem mu neříkala jen sem se snažila dostat z jeho sevření.

Nepoznaná (Teen Wolf)Kde žijí příběhy. Začni objevovat