DEREKU CHCÍPNI!

1.1K 77 0
                                    

Aiden mi otevřel dveře ale někdo ho praštil. Lekla jsem se ale šla jsem kněmu. Někdo mě chytl za vlasy a táhl mě ke stolu. O který semnou třískli. Zvedla jsem se a zamyslela se nad vypínačem, světlo se rozsvítilo. Kali držela Aidena pod krkem. Derek stál vedle mě. To on semnou třískl o stůl?? Hajzl!! Chcípni Dereku!! Rozeběhla jsem se k Aidenovi a odstrčila od něj Kali která narazila do Dereka. Oba spadly na zem. Sehla jsem se k Aidanovi a pomalu mu pomohla se zvednou. Ethan ve šel do dveří vyděl Aidena tak mi okamžitě pomohl. Posadili jsme ho do křesla ale on se hned probral a s Ethanem se proměnili. Kali naně zaútočila, Derek zaútočil namě. Já se sním nechtěla prát takže jsem ho nechala aď domě buší. Derek mně mlatil hodně dlouho necítila jsem vůbec svojí čelist. Jen sem cítila jak mi po studeným krku tečeteplá krev. Derek namě řval aď se braním ale já se jen smála.
Derek: ,,Braň se!!" Řekl když mi vrazil pěstí. Jen sem se nanej usmála nebudu na takovouhle sketu plívat sílí!!! Aď si mě zmlátí!! Klidně země vymlat duši!! Slyšela jsem jak nanej Aiden a Ethan řvou ale on byl jak smyslů zbavený. Jediný co jsem si pamatovala bylo to že mě přestal mlátit. Já pak omdlela.
Aiden: ,,Sáro??"řekl a utíral mi krev z obličeje
Já: ,,No!!"
Aiden: ,,Nehojíš se!!!"
Já: ,,Já vím ani nechci!!"
Aiden: ,,Cože??"
Já: ,,Nechci se hojit a nebudu se hojit!!!" Řekla jsem a usmála se.
Kali namě koukala a začala mi nadávat, jen sem se blbě smála. Netrvalo dlouho a já jí vyprovokovala na útok. Podrapala mi ruce ale pak přestala. Aiden kemě přišel a začal mi ošetřovat obličej.
Aiden: ,,O co se snažší??"
Já: ,,Nechci tu být ad to stojí co to stojí dostanu se odtud!!!! I kdyby mrtvá!!"řekla jsem vážně Aiden nadzvedl obočí. Na zbytek nic neříkal. Šla jsem do koupelny. Chtělo se mi strašně brečet. V kapse jsem měla mobil, někdo mi volal. Bylo to neznámé číslo takže jsem to vytipla. Když jsem to vypla uviděla jsem fotku kterou jsem měla nastavenou na displeji jako tapetu, bylo to u nás doma hráli jsme vsichni Monopolli. Krásná fotka krásný den. Do oči se mi nahrnuli slzy, cítila jsem sílu,vztek a energii. Koukla jsem se do zrcadla a vyděla jsem svůj zníčenej obličej. Velký kruhy pod očima, roztržený ret, sedřený krk, sedřená tvář. Nemohla jsem se na sebe koukat byla jsem tak vsteklá že jsem praštila zrcadlo který se rozsypalo. Kopla jsem do stolku a rozrazila dveře vyběhla jsem dolů. Byla jsem na ulici se všemi mimi věci do školy. Nebylo moc pozdě ani brzy stíhala jsem to v pohodě. Jenže dneska byl ten den kdy máme první hodinu Coache. Což není tak hrozný kdyby nebyl Coach náš třídní a celá naše třída bude pohromadě. Takže mě všichni budou prudit tím proč mám na hlavě kapuci. Nesmím si za žádnou cenu sundat kapuci!!! A při nejlepším se všem vyhýbej!!
Stála jsem před školou, všichni byly před školou jako včera. Super!! Sáro co teď??? Ignoruj je!! Šla jsem pomalu po schodech. Stiles šel naproti mě, jen sem ho rychle spražila pohledem a vyběhla zbylejch pár schodů.

POHLED STILESE

Nevím jestli se mi to jenom zdálo ale myslel jsem že měla roztržený ret??? Počkat co se tu děje???
Já: ,,Vyděl si to???"řekl jsem a koukl na Scotta
Scott: ,,Jo je to hodně divný!!"
Řekl a přešlápl na schodu aby byl stejně velký jako Allisson
Já: ,,Až moc!!"řekl jsem a chtěl jsem jít do školy ale Isaac mě chytl za paži
Isaac: ,,Pošlem tam holky!!" Řekl. Holky se sebrali a vešli do školy.

POHLED SÁRY

Divila jsem se že zamnou Stiles nešel ale však ještě že zamnou nešel. Byla jsem u své skříňky ve který jsem měla strčenou hlavu a opírala se o poličku.
,,Sáro si v pořádku??" Zeptal se sladký hlas. Takže Lydie. Nic jsem jí říct nechtěla tak jsem si vzala věci a zabouchla skříňku.
Já: ,,Nic!!" Řekla jsem a chtěla odejít ale Allisson a Lydie mi ztali v cestě, takže jsem donich musela strčit. Allisson mě chytla za ruku.
Allisson: ,,Já ti nevěřím!!"řekla a pevněji mě stiskla. Vyděla jsem na její ruce dva náramky jeden o de mně a jeden od Scotta. Chtěla jsem aď mě pustí tak jsem se zadivala na její náramky a trochu jí je zmáčkla je. Okamžitě vyštěkla bolestí a pustila mě. Chce vědět co se mi děje??? Fajn ukážu jí kousek mého obličeje!!
Já: ,,Já si taky nevěřím!!" Řekla jsem a odkryla si vlasy z obličeje, Allisson namě zírala s otevřenou pusou. Lydie se chtěla podívat kam koukám ale já si hned dala vlasy před oblyčej a odešla jsem. Slyšela jsem jak tam všichni přiběhly. Neotočila jsem se protože bych na sebe snesla až velkou pozornost a to fakt nechci.

Vešla jsem do třídy a sedla si na mé obvyklé místo. Koukla jsem se z okna a vyděla na druhým přechodu Kali a Dereka. Chtěla jsem vyběhnout ze třídy a zeptat se jich co tu dělaj ale Coach vztoupil do dveřích.
Coach: ,,Kam pak McCallová?"
Já: ,,Už nikam!!" Řekla jsme když jsem je vyděla že tam už nejsou.
Sedla jsem si na své místo a koukala do učebnice. Začalo zvonit. Pět minut se nic nedělo ale někdo zničehonic otevřel dveře. Nekoukala jsem se protože jsem věděla kdo to je.
Coach: ,,McCalle můžete mi laskavě říct jakto že jdete pozdě?? A když se tak podívám na místa který chybí, tak tam svámi budou všichni že ANO?? Teda až na Sáru což mě dost překvapuje!!! Sedněte si!!!" Řekl a myslím že ukázal na prázdné lavice. Doufala jsem že si předemě sednou jiný pitomci ale zrovna vždy místa předemnou musí sedět Scott a Stiles. Zbytek byl jinak přeházený. Stiles si hyperaktivně sedl, Scott šel hned zaním. Musela jsem nad tím zasmát. Coach se otočil a začal mluvit o látce. Slyšela jsem jak se otočili na židli přímo kemě.
Scott: ,,Co se děje??"
Já: ,,Nic!!"řekla jsem ale všimla jsem si že mám na prstech řezné rány od toho zrcadla
Scott: ,,Pane bože co to máš s rukou??"
Já: ,,Nic jen sme trénovali a já si poškrábala ruku"
Stiles: ,,Keci!!! Když lež tak si hraješ s rukama přesně jako teď!!"
Coach: ,,Stilinski a McCallolé!! Nudím vás???"
Scott a Stiles se rychle otočili a začali hejbat na náznak že NE.
Coach: ,,Prosím tě McCallová sundej si tu mikinu!"
A seš v prdeli!! To tálně v prdeli!!

Nepoznaná (Teen Wolf)Kde žijí příběhy. Začni objevovat