JE TĚŽKÝ BÝT ČLOVĚK??!

1.1K 70 1
                                    

Jak to sakra myslela stím že mám štěstí??? Já ke Stilesovi nic necítím!!! No teda spíš úplně to samí co k Aidenovi!!! Ale to je nesmysl nemůžu mít ráda dva kluky!!!!
Tyhle myšlenky mně pronásledovali půlku noci. Nechápala jsem jak to Lydie myslela. Ležela jsem na posteli jak kedluben a pořád přemýšlela nad tou větou. Při mém štěstí jsem usla. Ani nevím jak se mi to povedlo. Ale však štěstí netrvá napořád. Něco kolem 05:02 jsem dole slyšela rachod žeby znova ten zloděj???
Vzala jsem si župan a beasbolovou tyč kterou jem měla za dveřmi. Sešla jsem pomalu schody a šla do kuchyně. Nebylo tam rosvíceno takže jsem fakt myslela že je to ten zloděj ze včera. Hledala jsem vypínač a nakonec jsem ho našla rozsvítila jsem a vyděla Stilese jak si dělá čaj.
Já: ,,Sakra Stilesi!!!! Co tu kruci děláš????"
Stiles: ,,Dneska jsem spal u Scotta a naco máš sakra tu beasbolku??''
Já: ,,Dobrý napád když si myslíš že si zloděj!!!!"
Stiles: ,,Já určitě!!"řekl a nalil vodu do hrnku
Stiles: ,,Chceš taky??"
Já: ,,Jo!!!"řekla jsem a sedla si ke stolu. Stiles si sedl naproti mně a podal mi čaj
Já: ,,Díky!!!"řekla jsem a pomalu začala srkat čaj. Chvíli bylo trapné hodně trapné ticho ale Stiles ho prolomil.
Stiles: ,,Je těžký stratit moc??" Jeho otázka mně zmatla
Já: ,,Jak to myslíš!!!"
Stiles: ,,Jestli máš někdy pocit že by si udělala cokoliv aby si svou moc dostala zpět??"
Já: ,,Každou minutu když jí zrovna potřebuju!!!" Znova bylo ticho ale teď jsem ho přerušila já.
Já: ,,Ty si nikdy netoužil po moci jakou má Scott??"
Stiles: ,,Ani ne!!!! Vyděl jsem jak se trápí a ne nechci!!!!"
Já: ,,Stejně ti nevěřím!!"řekla jsem a šibalsky se usmála. Stiles se namě podíval a hodil po mně kostku cukru. Což jsem mu musela oplatit. Nevím jak se nám to povedlo ale místo kostek cukru sme začali používat vodu. Měla jsem extra mokré vlasy. Stiles měl zase prozměnu mokrý triko a košili. Šla jsem se nahoru převlíct. Lydie pořád spala byla hodně roztomilá. Převlékla jsem se a lehla si kni. Začala jsem jí hladit po vlasech nevím jak se mi to povedlo ale začala se kroutit a vrtět. Což jí vzbudilo. ,Koukla namě udiveně.
Lydie: ,,Vážně jsem se s Allisson tak pohadala??"
Já: ,,Jo!!!"
Lydie: ,,Bylo to až tak zlí???"
Já: ,,Víc jak zlí!!!"
Lydie: ,,Pane bože!!!"
Já: ,,To bude dobrý!!!"
Lydie: ,,Měla bych jít!!!"
Já: ,,Dobře!!!" Lydie si vzala věci a odjela. Stála jsem mezi v chodovími dveřmi. Koukla jsem na odjíždějící Lydii. Slyšela jsem že jde někdo po schodech do kuchyně. Zavírala jsem vchodové dveře ale než jsem je zavřela slyšela jsem řev z kuchyně rychle jsem tam vyběhla. Vyděla jsem celou kuchyň rozhazenou, všude byla voda a cukr. Po schodech běžel Stiles a Scott.
Scott: ,,Co se to tu dělo??"
Mallissa: ,,Mám úplně stejnou otázku!!!"
Stiles: ,,To je moje chyba!!!"
Já: ,,No vlastně je to chyba nás obou nějak sme se provokovali a začali po sobě házet cukr a pak sme to vyřešili vodou!!!! Ale my to uklidíme!!"řekla jsem a doufala že na to Mallissa skočí.
Mallissa: ,,Dobře Scott vám pomůže!!!"
Scott: ,,Cože???"
Mallissa: ,,Chceš jít v noci ven nebo snad ne???"
Scott: ,,Fajn!!"
Řekl a vzal si hadr, začali jsme uklízet. Mallissa mezi tím odjela do práce. Ani ne do hodiny jsme měli kuchyň hotovou. Sedla jsem si k pultu a čekala kdo co řekne samozřejmě nikdo nezačal mluvit tak sem musela já.
Já: ,,Scotte a kam že to dneska deš????"
Scott: ,,No Ethan řekl Dannymu že může udělat párty u Dereka který má bejt pryč!!!!"
Já: ,,Derek odjel z města???"
Scott: ,,Jo!!! Jenže odjel i s Deatonem a Panem Argentem!!"
Já: ,,Ahaaaa!!!"
Scott si šel sednout ke Stilesovi na gauč. Já sem si vzala židli a hledala popcorn. Našla jsem ho konečně. Dala jsem ho do mikrovlné trouby a čekala. Do pěti minut byl popcorn hotovej. Sedla jsem si do křesla který byl hned vedle gauče. Chtěla jsem ovladač ale ten byl až na druhým konci stolu a než bych se tam do plazila tak by ho držel buď Stiles a nebo Scott. Kruci teď mít svý schopnosti!!!!!
Nedalo mi to a musla jsem to trochu zkusit. Chvíli jsem upřeně koukala na ovladač ale nic
Sáro zkus to ještě jednou!!!
Znova jsem se upřeně koukla na ovladač ale teď o hodně víc. Soustředila jsem se ještě víc než před tím. Nevím jestli se mi to jen zdálo ale ten ovladač se hnul. Ne nebyl to Stiles ani Scott který do toho trochu ťukli. Prostě se to samo od sebe pohnulo.
,,Co to děláš??"řekl Scott
Já: ,,Já-já jen...ale nic dobrý!!!"
Řekla jsem když sem zjistila že je ten ovladač na tom samím místě. Co to sakra???? Asi to byl jen přelud!! Ale ono se to fakt pohlo!!
Nechapala jsem co se stalo ale co.

Sedla jsem si hlouběji do křesla a koukala s klukama na televizi. Není moc dobrý napad být jediná holka v místnosti a muset koukat na Sinister který si nejen vyděla s Theem ale byla si naněm v kině ale na jednu stranu je dobrý že jim do toho mužů kecat. Největší zachvati smíchu nasvětě. Scott se u konce naštval protože jsem jim konec řekla v půlce filmu takže ten film vypl.
Scott: ,,Kolik je???"
Stiles: ,,Myslim že 11:04!!"
Já: ,,Proč????"
Scott: ,,Měl sem se stavit pro Allisson!!!"
Já: ,,A máš průser!!! Tak aď tě Stiles odveze!!!"
Scott: ,,No tak Stilesi!!! Prosím!!"
Stiles: ,,Fajn dělej!!"
Scott si vzla jen ty nejdůležitější věci. Asi tak do pěti minut byly na odchodu. Stála jsem u dveří a musela poslouchat Scottovi a Stilesovi upomínky.
Scott: ,,Kdyby se cokolik ale cokoliv dělo tak mi hned zavolej!!"
Já: ,,Jo!!!"
Scott: ,,Když tak pro tebe Stiles přijede!!!!"
Stiles: ,,Zavoláš a já tu budu dřív jak do minuti!!!"
Já: ,,Jasně tak už jeďte!!!!"
Řekla jsem a vystrčila je oba ven. Stiles chtěl něco rychle říct ale já zabouchla se smíchem dveře. Sedla jsem si do kuchyně, a přemýšlela co budu dělat. Zvedla jsem se a šla se kouknout co je vledničce.
Já: ,,Nic jako obvykle!!"řekla jsem a odfoukla si vlasy který mi spadly do obličeje.
,,Samo mluva???"lekla jsem se a nad skončila rychle jsem se otočila. Stál tam Isaac kterýmu to očividně přišlo vtipný.
Já: ,,Do háje Isaacu co tu sakra děláš???"
Isaac: ,,Bydlím??"
Já: ,,Hm.....zajímavé!!!!"řekla jsem a odstrčila Isaaca který se namně mačkal.
Isaac: ,,Co se děje???"řekl a chytl mně za ruku
Já: ,,Seš kripl!! A pusť mně!!"
Isaac mně ještě víc stiskl.
Isaac: ,,Co sem udělal!!"
Já: ,,Dobře víš!!!!"
Isaac: ,,Lydie se rozešla semnou ne já sní!!!!"
Já: ,,Jenže tys jí ublížil víc jak ona tobě!!!"
Isaac: ,,Vážně????Tak proč říkala že i Stiles by byl lepší jak já!!!"
Já: ,,Hele mně do toho nic není!!! A teď mě pusť!!!"
Isaac: ,,A co ti všechno řekla??"
Já: ,,Nic!!! Isaacu pusť mně!!!"
,,Řekla ti aď jí pusťíš!!"řekl jaký si hlas předemnou. Neviděla jsem do obličeje protože tam stínil Isaac. Isaac mně furt nepouštěl. Nevím jak se to stalo ale Isaac zničehonic přelítl pult a spadl na zem. Koukla jsem se kdo ho přes ten pult přehodil. Aiden co ten tu dělá??
Já: ,,Ahoj!! Co tu děláš???"
Aiden: ,,Po tom včerejšku!!! Víš jak to myslím tak sem tě chtěl vzít ven a myslím že jsem přišel vhod!!!!"
Isaac: ,,Si magor já du pryč!!"
Já: ,,Fajn!!!"řekla jsem ale nevím jestli mě slyšel protože v tu chvíli bouchal s dveřmi. Sedla jsem si na židli u pultu a koukala na Aidena.
Já: ,,Takže ty si sem přišel aby si mně vzal ven???"
Aiden: ,,Proč ne??? Ale měli bychom být víc potichu nebo nanás Stiles vyběhne s vydlema!"
Já: ,,Opakovaně ty se nebojíš Alfy která by tě jedním pohybem zabila ale bojíš se člověka který má jako svou jedinou obranu svaly a beasbolku?? Vážně??? A mimochodem ani jeden nejsou doma!!!"řekla jsem a pomalu se otáčela na židli. Byla jsem otočená zády k Aidenovi ale on si mně rychle obrátil na svojí stranu.

Nepoznaná (Teen Wolf)Kde žijí příběhy. Začni objevovat