KRYSA JE KRYSA

1K 68 2
                                    

Seděla jsem ve Stilesově modrém Jeepu. Jeli jsme na veterinu sice tam Deaton není ale je tam pro změnu Bestiář. Celou cestu sme byly sticha což mně dost štvalo.
Já: ,,Mužů zapnout radio???"
Stiles neodpověděl tak sem se otočila a koukla z okénka. Začalo strašně pršet takže jsem vůbec nic neviděla. Stiles zapl radio což sem nepochopila ale dobře. Jen co dohrala druhá písnička tak jsme byly na veterině. Zastavili jsme na menším parkovišti. Šla jsem ke dveřím ale bylo zamknuto.
Já: ,,Je zamknuto!!!"Stiles se natáhl a nadzvedl květináč, pod kvetínáčem ležel klíč. Zvedl ho a hodil miho. Chytla jsem ho jen tak tak. Odemkla jsem a vešla do vnitř. Bylo mi to divný že jen stačí vzít klíč a si tam. Přece by tu měl mít i alarm.
Já: ,,Stilesi neměl by tu být alarm!!!"řekla jsem a chtěla jít do ordinace ale Stiles mně chytl.
Já: ,,Co???"řekla jsem a koukla se naněj. Ukázal na malou krabičku která vypadala jako alarm. Stiles k tomu šel a něco tam namačkal.
Já: ,,Ty víš to heslo???" Stiles nic neřekl a jen otevřel dveře od veteriny.
Já: ,,Sakra mluv semnou Stilesi!!"
Stiles se hyperaktivně otočil s našpulenýmá rtama
Stiles: ,,Proč????''
Já: ,,Přestaň!!!"
Stiles: ,,S čím??? Řekla si co si chtěla říct a tak si to i cítila!!!"
Já: ,,Ne to sem necítila!!!! Naštval si mně a tak sem ti chtěla ublížit nic víc!!!!!"
Stiles: ,,Takže to co si řekla si nemyslela vážně???"
Já: ,,Ne!!!"
Stiles: ,,Fajn!!! Teď dem hledat ten bestiář!!!"Řekl a zmizel za dveřmi. Šla jsem hned zanim ale uviděla jsem dveře který vedly k nemocným zvířatům tak sem tam šla.
Já: ,,Stilesi jdu se kouknout tam!!!!"Stiles se otočil, ukazovala jsem na ty dveře jen kývl a začal se znova hrabat ve skříňce. Otevřela jsem dveře a vešla. Byla tam tma tak sem rozsvítila. Nato že to zvenší vypadala jako malá veterina tak vevnitř je obrovská. Chodila jsem pořád do kola a koukala na ty zvířátka. Nejvíc mně zaujalo malé černé koťátko. Sedla jsem si na židli a hladila ho. Slyšela jsem ve předu hluk tak sem to malé koťátko vrátila do klece a šla do předu. Všude byly rozhazene klece naštěstí prázdné!!!!
Na levé polici jsem vyděla něco proběhnout. Lekla jsem se a nad skočila ale skočila jsem až moc blízko par klecí takže jsem je schodila. Něco namně skočilo bylo to malý a chlupatý. Rozhodně to nebylo malé koťátko. Mělo to drsnou srst. Konečně jsem otevřela oči a zároveň vykřikla. Stiles okamžitě přiběhl.
Stiles: ,,Co se děje???"
Já: ,,Sundej tu krysu!!"řekla jsem a začala na místě poskakovat
Stiles: ,,Jo hned ale nejdřív se musím dostat k tobě!!!"řekl a přešlapoval jednu klec za druhou.
Já: ,,Sakra Stilesi dělej!!!!"řekla jsem když se mi ta krysa začala drapkama zarejvat do kůže.
Stiles: ,,Už jsem tu!!!! Taky bych si dal!!!!"řekl a pomalu jí sundal
Já: ,,Stilesi nech si ty vtípky a rychle jí sundej!!"řekla jsem a celá se otřásla protože jí v tu ránu sundal.
Stiles: ,,Takže ty se nebojíš pošahaný Alfy která by tě jedním pohybem zabila ale bojiš se malé nevine krysi??!!"
Já: ,,Krysa je Krysa!!! Nic víc!!!"
Řekla jsem když jí dával Stiles do klece. Zasmál se což mně pobavilo ani nevím proč. Začali jsme zbírat klece a ani ne za pět minut nám zbývali jen dvě klece které patřili do zadu. Se Stilesem sme je tam dali a já si všimla toho malého koťáka. Který spinkalo.
Já: ,,Koukni jak je roztomilý!!!"
Stiles: ,,Někoho mi to připomíná!!"
Já: ,,Koho???"
Stiles: ,,Neboj tebe ne!!!"řekl a usmál se. Šťouchla jsem ho loktem do žeber. Okamžitě ustoupil.
Já: ,,Jak to že je tu jen to kotě??"
Stiles: ,,A nezapomeň na tu krysu!!"
Já: ,,Stilesi!!!"řekla jsem a znova ho loktem praštila do žeber. Otevřela jsem klec a vytáhla to malé kotě ven. Držela jsem ho v náručí a hladila. Šly jsem do ordinace a znova hledali bestiář ale nic.
Já: ,,Hej to nemá cenu hledáme to tu dvě hodiny a pořád nic!!!"
Stiles: ,,Neříkej že si to odnesl vždy nám to tu nechal měl totiž dva Bestiáře!!!"
Já: ,,Jenže tady to není!"řekla jsem a na místě si přešlápla aby mi nespadlo to malý kotě.
Stiles: ,,Počkej cos to udělala??"
Já: ,,Nic!!"řekla jsem a znova přešlápla na místě
Stiles: ,,Pod tebou to vrže!!!"
Já: ,,Tak to bylo hnusný!!!"
Stiles: ,,Ale takhle jsem to nemyslel!!!"řekl a posunul mě o kousek starou. Klekl si a začal si hrát s prkny který tam byly jen položený. Dal je všechny na stranu. Udělal tam díru která tam byla udělaná schválně. Když jsem se naklonila uviděla jsem bestiář. Stiles ho vyndal a položil na operační stůl.
Já: ,,To je on že???"
Stiles: ,,Jo ale je tu hromada nadpřirozenych jevů a my máme najít Andělský štít?! Aspoň kdyby to bylo podle abecedy!!!"
Já: ,,Je to strana 184 nebo 179!!!"
Stiles: ,,A to víš jako jak????"
Já: ,,Má to napsaný na obojku!!!!"
Stiles: ,,Aha!!!"řekl a začal listovat.
Stiles: ,,Mám to!!!! Strana 179 je o Andělským štítu!!!! A strana 184 je o znovu zrození bety!!!"
Já: ,,Cože???"řekla jsem a položila malé spící kotě na operační stůl. Abych ho neprobudila tak sem ho pořád hladila. Koukala jsem do Bestiáře a vůbec to nechápala.
Stiles: ,,Počkat tady píšou že když Andělský štít zachrání osobu kterou vážně miluje tak nezemře!!! Ale taky tady píšou o tom že osoba kterou miluje může ztratit paměť dočasně!!!! A když jej ztratí tak se z tebe nestane Člověk ale něco mezi tím!!! Není to určeny ale měla bys bejt!!! Do haje není to tu!!!''
Já: ,,Cože???"
Stiles: ,,Prostě to tu není!!! Je to starý prostě to v té zemi sežrali brouci!!!"
Já: ,,Uka!!!"řekla jsem a vzla si Bestiář
Já: ,,To není sežraný ale utrhly jako skoro celý zbytek stránky!!!"
Stiles: ,,Ale kdo by proboha trhal půlku jedné stránky!????"
Já: ,,Já nevím ale měly bychom to vzít ke Scottovi!!!''
Stiles: ,,Fajn!!!" Šly jsme k autu ale já vevnitř nechala to malé kotě takže jsem tam pro něj běžela.
Stiles: ,,Na co bereš toho kocoura??"
Já: ,,Je to kočka!!! Poříď si brýle!!"
Stiles: ,,Kdo to má poznat když vypadáte stejně!!!"
Já: ,,A tos myslel jak????"
Stiles: ,,Kdybych to řekl tak by to vyznělo hodně divně!!!"řekl a sedl si do auta. Sedla jsem si hned po něm a pořád držela to malé kotě v dlaních.
Já: ,,Stilesi nemáš tu něco jako přepravku nebo něco jin???"
Stiles: ,,Jo vzadu!!!"řekl a přerušil mně. Položila jsem mu kotě na nohy a on začal dělat hysterickou scénu. Jen sem se usmála a natáhla se pro ni. Vedle ni ležel Bestiář. Strčila jsem ho do přepravky a hned nato sem tam dala kotě.
Stiles: ,,Co to děláš!!!"
Já: ,,Takhle to nikomu ne dojde!!!"
Stiles: ,,Jasně!!" Po chvíli jsme dojeli k Derekovi. Venku pořád pršelo. Což bylo ještě horší. Držela jsem přepravku pevně byla děsně těžká. Stála jsem u těch železných dveří který mi nejdou otevřít. Stiles mě před běhl a jedním pohybem je otevřel. Oba sme zůstaly koukat jak krevety na grillu.

Nepoznaná (Teen Wolf)Kde žijí příběhy. Začni objevovat