ALFA

1.7K 100 0
                                    

Bolest byla nesnesitelná. V rukouch sem měla zabodnuté dráty. Celý tělo mě bolelo!!! Noha, moje zlomená ruka, strašně mě boleli záda. Myslela jsem že to vzdám.

POHLED STILISE

S

eděli jsme u Scotta v obýváku
Scott: ,,Sakra Sáro zvedni to!"
Isaac: ,,Ve škole není!!"
Já: ,,Je to moje chyba kdyby jsem jí oněm nic neřekl tak je teď tu snama!!!"
Lydie: ,,Nemůžeš za to!!"
Derek: ,,A kde teda bude? Má nějaký místo kde se schováva?"
Scott: ,,Nevím o tom moc často jsme se nehadali jenom když začala chodit s Theem tak sme se pořád hádali kvůli kravinam!!"
Já: ,,Allisson neřekla ti třeba někdy kam chodili s Theem?"
Allisson: ,,Ne bála se že to řeknu Scottovi!"
Derek: ,,To není možný nemohla se jen tak vypařit!!"
Isaac: ,,Nešla do lesa?"
Scott: ,,Tenhle les je strašně velkej může být kdekoliv!!"
Allisson: ,,Tak se mužem podívat!!"
Derek: ,,Jo jasně a pak jí najdete mrtvou!!!"
Držel jsem mobil vruce když mi přišla S.M.S.K.O.U hlasová zpráva. Na displeji mi vyjela fotka Sáry
Já: ,,Ticho Sára mi poslala hlasouvou zprávu!!" Klik jsem na tlačítko přehrát!
Chvíli se tam nic neozívalo ale pak tam začal mluvit Theo
,,Pošleme ti tvím malím kamarádům překvapení!!"řekl Theo, uslyšela jsme pak jenom zapraskaní kosti a velký řev Sáry

Já: ,,No doprdele má ji!!"
Scott: ,,Já ho zabiju!!"

Řekl vytočeně Scott ,,Přesně tohle chce!!" Řekl jsem a chytl Scotta za paži ,,Chce tebe aby tě mohl zabít aby byl silnější to nesmíme dopustit...!!! Určitě vypustí ONI takže sme ještě ve větší brindě!!"
Derek: ,,Jenže mi máme lovkini!"
Scott: ,,Prostě použijem naše sílí dostanem Sáru pryč!!!!"

POHLED SÁRY

Seděla jsem na chladné zemi. Krev mi stékala po rukách Nezvládnu to! Nedojde jim že jsem tady! Měla bych to vzdát!
Pomalu jsem vydechla a začala zavírat oči.
Theo: ,,Ne-ne-ne zachvili jsou tady a ty zatím neumřeš teda až bude ten správný čas...!!!"
Zvedl mi hlavu a prskl pomě studenou vodu....probrala jsem se tak z půlky rozhlížela jsem se, za sebou jsem vyděla velký šutr o který jsem byla opřená!!!! Slyšela jsem suštění keřu hlasité mluvení
,,Tady je!!!"řekl sladký a ustaraný hlas.... ,,Pane bože co ti to udělal?"řekl vyděšení Scott
,,Je to past zustaňte před kruhem!"zařvala jsem ,,Takže mladá McCallová bude stejná jako její bratranec bude se snažit ochranit všechny ale však ty umřeš dřív než Scott!!!"řekl Theo a držel mě za vlasy ,,Dneska je zatmění takže se ONI objeví za tři....dva....jedna teď!!" Nechápala jsem to objevili se přímo z prázdnoty.
Derek se pral zjednim dá se říct že s ninjou Allisson a Lydie se taky prali s jedním, stejně jako Isaac a Scott!!! Stála jsem jak opeřená nemohla jsem najít Stilese pohledem.Všichni se praly a dostavali jednu ránu za druhou. ,,Co mám udělat abys je nechal?"zeptala jsem se Thea
,,Tvoji smrt za jejich život!!" Přikývla jsem Theo si svolal všechny ONI.
Scott: ,,Pusť ji!!"
Theo: ,,Ne!!!"
Allisson: ,,Proč to děláš!!!"
Theo: ,,Proč? Tak teda dobře!!
V mích 6letech sem si hrál s Isaacem byla to malá nevinná hra s kartama.Jeho otec tam měl návštěvu chlastali jak nevím co!! skákali do bazénu a pak jim přišlo jako dobrý nápad mě chytit a hodit do bazénu mezitím jsem naně řval že neumím plavat ale oni se jen smáli...Topil sem se lapal sem po dechu ale vodu jsem měl v plicích pak mě někdo vytáhl byl to Isaacuv otec a neřekl si v pořádku ale řval namě NIKOMU TO NEŘÍKEJ. JE TO TVOJE CHYBA KDO NEUMÍ V 6 TECH PLAVAT. NIKOMU TO NEŘEKNEŠ!!!! Chtěl jsem se pomstít ale co zmužů když jsem byl jen nevine paratko!!! ale pak mě někdo kousl a já se mohl pomstít!!!!"
Isaac: ,,To tys mi zabil tátu!!"
Isaac byl připravenej na útok ale Derek ho chytil za paži ,,Ne tohle přesně chce!!" Zavrčel na něj Derek.
Scott: ,,Takže za těma útokama si byl celou dobu ty!!"
Stiles: ,,Zabíjel všechny co tam ten večer byli!"
Allisson: ,,Stejně jako Peter!!"
Isaac: ,,Můj tata byl první pak autobusák,komiksak ten chalp na té mítině všechny si je zabil ty!!"
Theo: ,,Ano ale zapoměl si ještě na Sářinýho otce!!"
Já: ,,T-o ty je zabil?!!"
Theo: ,,Jo ale měla si zhebnout i ty ale ty ne!!!"
Scott byl totálně vytočenej měla jsem v očích slzy takže jsem vydělá matně. Theo mě odhodil a já spadla na zem...nej to že jsem spadla praštila jsem se ještě o kamen takže jsem omdlela.

POHLED STILESE

Theo odhodil Sáru stranou. Omdlela myslim.Lydie kni přiběhla a začala sní třast.
Scott se proměnil a začal se prát s Theem. Objevili se tam ONI Derek a Isaac se proměnili a začali se snima prát. Allisson mi hodila meč. Pral jsem se z duchem jo jsem magor! Derek jednoho zabil ale než ho zabil tak ho ta ONA sekla mečem takže měl v sobě jed!!! To samý se stalo i Isaacovi. Scott vzal Thea a třískl snim o zem on se jen dementně smál ,,Co ti tu přijde k smíchu??"
Zeptal se ho vytočený Scott
,,Když mě zabiješ ztratíš svou moc už nebudeš práva Alfa!!!" Měl ještě větší výtlem. Isaac šel za Scottem aby ho uklidnil ale skácel se nazem Allisson kněmu běžela a začala snim třást. Měl jsem plné ruce práce s ONOU takže jsem nevnímal co se děje ale pak zničeného nic přestala bojovat jen tam stála koukala na Thea ,,Ty si fakt myslíš že je všechny zachráníš?" Zeptal se vysmátý Theo ,,To ti může být jedno protože ty se toho už nedožiješ!!!" Řekl Scott a vytasil drapi chtěl mu probodnout hrdlo ale Theo začal křičet ,,Je čas je jedno jestli mě zabiješ ale něco většího se sem blíží! Všichni tví přátelé umřou a jak koukám asi upře první Sára!!!" Řekl Theo
arogantně ,,Vypadni z tohohle města!" ,,Cože?" Zeptal se Theo
,,Vypadni z tohohle podělanýho města a jestli tě tu ještě jednou najdu zabiju tě!!" Řekl Scott Theo se pomalu začal zvedat.

POHLED SÁRY

Vyděla jsem jak se Theo zvedá ze země. Otáčel se k lesu ale obličejem se koukal na Stilese a natoho ninju nebo kdo to byl. Kývl na něj hlavou a ten ninja vytahoval meč zvedla jsem se rychle i když jsem měla na noze tu past na medvědi ale přesto jsem se zvedla Stiles ani ten Ninja odemě nebyli moc daleko.

POHLED STILESE

Vyděl jsem jak ONA vytahuje meč. Pak to bylo strašně rychle mezi mnou a ONOU stála Sára která se kacela nazem měla v hrudníku meč!!! ,,Ne-ne-ne Sakra co sto udělala!!!" zařval jsem nani a chytal jsem jí když padala na zem ,,Prosím odpusť!" Řekl jsem a do oči se mi nahrnuli slzy
Sára: ,,To ty spíš odpusť mě měla jsem ti věřit!!!"řekla a začala si vyndavat meč ze břicha. Bolelo jí to ale stejně ho vyndvala všude byla krev ale mě se žaludek nezvedal. ,,Ne-ne nedělej to bolí tě to!!"řekl jsem a utřel jsem si slzu ,,Mě to ale nebolí!!"řekla a dala mi ruku natvář ,,Mě bolí pohled na vás jak se trapite vy!!"řekla a rychle si vyndala meč z hrudi ,,Pane bože!! (Začal jsem jí zakrívat díru) neměla si mě zachranit!!" Řekl jsem ,,Byla by tě škoda!!!" Řekla a zavírala oči ,,Ne-ne-ne zůstaň tu snáma Sáro!!" Neodpověděla ,,Sáro?! Sáro!? Sakra prober se Sáro!!"
Poslední výdech ,,Mám vás ráda!!" Řekla a vydechla poslední slova co tahle holka řekla

Nepoznaná (Teen Wolf)Kde žijí příběhy. Začni objevovat