NE!!!! PROSÍM NE!!!

1.1K 81 2
                                    

Jsem v prdeli!!! Jak se z toho vyvlíknu!! Jo...buď drzá!!!
Já: ,,Ne!!"
Coach: ,,Co prosim!!???"
Já: ,,Ne-ne sundám!!"
Coach: ,,McCallová chápu že Scott nebo Stiles jsou drzý ale tohle je příliš!!!"
Já: ,,Já vím proto říkám ne!!"
Coach: ,,Sundej tu blbou mikinu nebo si tam k tobě dojdu a klidně ti jí sundám!!!" Vykřikl fajn jak chceš ale já ti řekla Ne!!! Ale nezapomeň se koukat na zem!! Sakra Sáro dělej!!! pomalu jsem si sundávala mikinu a položila jí na stůl. Koukla jsem se na lavici a všimla si že mám od krve košili a kruci!!!
Coach: ,,Sáro??? Co se těje?? Koukni se namě!!" No super!! Hlavně že si chtěla klid!!!
Musela jsem se naněj kouknout jinak by mi nedal pokoj. Všichni namě koukli nechápavě. Coach se kemě šel a začal se mě ptát jestli je všechno v pohodě jestli nepotřebuju do ošetřovny. Na všechno jsem mu odpoveděla tím svým odprejskni.
Já: ,,Omlouvám se ale jdu pryč!!!" Řekla jsem a vzala si všechny svoje věci. Slyšela jsem jak někdo boura všechny lavice ve třídě ale neohlížela jsem se. Běžela jsem až na konec školy kde byl jediný volný východ a naštěstí žádné třídy.
,,Sáro počkej!!"řekl nějaký hlas otočila jsem se a děsně před sebou jsem vyděla Stilese.
Já: ,,Co je?? Když nás spolu uvidí bude to ještě horší!!!"řekla jsem ale on přistoupil blíž
Stiles: ,,Kdo to byl?? Byl to Ethan nebo Aiden???"
Já: ,,Ne oni ne!!!onich nic nevíš!! Prosím nedělej to ještě horší než to je!!!"
Stiles: ,,Chci jen jednu věc!!! Řekni mi kdo ti tohle udělal?? Prosím!!!!"
Já: ,,Já-já nemůžu!!!" řekla jsem a sjela po dveřích dolu. Stiles si sedl vedle mě když si vedle mě sedl začala jsem brečet. Nevím proč ale všechno namě dolehlo všechny city museli ven prostě museli.
Já: ,,Nechci tam být prostě nechci!!"Stiles se kemě naklonil a políbil mě
Já: ,,Tohle ne...uvidí nás a zaútočí prosím nedělej te žádný kraviny!!"
Stiles: ,,Neboj nebudem jen tě od tamtut dostanem!!"
Já: ,,Prosím ne!! Řekla jsem ti toho až moc!!"
Stiles: ,,Kdo ti tohle udělal??" Řekl a přejel mi pomalu po tváři
Já: ,,Neřeš to prosím!!!"
Stiles: ,,Dobře!!" LHAL
Seděli jsme tam do konce hodiny. Teď sem měla mít hodinu s Ethanem, Aidenem,Isaacem a Stilesem. Doufám že Ethan a Aidan dneska nepřijdou a zůstanou u Deucaliona nechci jim ublížit. Jenže při me smule přišli a hned si sedly vedle mě. Oba se kemě naklonili
Aidan: ,,Řekla si jim to??"
Já: ,,Ne!!"
Ethan: ,,Proč??"
Já: ,,Přivede vás to do problémů!! A ostatní jak by smet!!"
Aiden: ,,Jen co si odešla Kali začla vyšilovat stejně jako Derek. Deucalion se jen nad tím vším usmál a řekl že tyhle hadky mezi náma vyvoláváš ty!!! Prej to působí jen na ty který ti s něčím ubližují proto mi byly v pohodě!!! Tys nás před tím o chránila!!!"
Ethan: ,,Řekli jsme Deucalionovi že naněj kašlem!!! Ale on nás neposlouchal!!"
Já: ,,Teď se vás pokusí zabít!!"
Ethan: ,,To teď všechny!!!!"
Aidan: ,,Se Scottem sme se domluvili na tom že když uděláme jednu dobrou věc tak nás vezme k sobě do smečky!!"
Já: ,,Ale co chcete udělat??"
Aiden se namě usmál a šibalsky se usmál. Šel ke Stilesovi kterýmu všechno řekl. Stiles se namě otočil a rozběhl se ze třídy. Aiden šel zpátky kemě.
Já: ,,Chapeš že teď se do toho začnou montovat!!! Já bych to s Deucalionem urovnala!!"
Ethan: ,,Ne on tě chce zabít protože tě nemůže ovládat!!"
Aiden: ,,Zabije všechny pokud se mu nepostavime!!"
Už jsem nic neřekla protože hádat se s nimi by byla zbytečnost.

Nepoznaná (Teen Wolf)Kde žijí příběhy. Začni objevovat