RANDE? NEBO NĚCO MEZI?

2.3K 109 2
                                    

Šla jsem dolů po schodech někdo ťukak na dveře tak sem zavolala na Scotta ,,Tati prosím řekni že má počká že hledám ochranu!!"musela jsem být sarkastická protože si to zaslouží. Scoot se bavil s Theem ve dveřích chtěla jsem jít knim ale Isaac mě zatáhl do obýváku
,,Si si jistá co děláš??" Zeptal se naštvaně.
,,No ikdyž ne tak přitom jo!!!papá" sebrala jsem se a šla ke Scottovi s Theovi ,,Ahoj Theo mužem jít!!"
,,V kolik se vrátíš?"zeptal se znova ustaraně Scott
,,Za týden!!"vykřikla jsem naněj a sedala do Theova auta
,,Kam jedem?"zeptala jsem se
,,Překvapení!!"řekl a šibalsky se usmál

POHLED SCOTTA

,,Jestli jí něco udělá zabiju ho!!"
Koukl jsem se na Isaaca a na Stilese ,,Rád ti pomůžu!!"řekl Isaac ,,Twl....on musí být vlkodlak jijak to není možný!!!"
Řekl Stilese
,,Zopakuj to!!!"řekl Isaac
,,Že musí být vlkodlak jinak to není možný že by se vrátil přesně když se stavaj ty nehody!!"řekl znova Stiles
,,Stilesi máš pravdu!!"řekl Isaac
,,Tu mám vždycky!!"když to dořekl hrdinsky se poplacal na rameni.

POHLED SÁRY

Do jeli jsme na konec lesa kde byla větší mítina a krásný vyhled na Beacon Hills
,,Líbí??" Zeptal se mě
,,Líbí?? Je to úžasný, opravdu jses změnil!!!!!"
,,Já vím to kvůli tobě!!" Chtěla jsem zapnout radio ale schodila jsem Theovi telefón tak sme se proněj oba natáhly ale naše nosi se těsně dotýkaly a my se začali vášnivě libat nejdřív libat a pak i jiné věci.......nevím jak dlouhý to bylo ale pak sme skončili protože mi někdo volal na mobil,podívala jsem se na displej a tam byla Scottova fotka.Vytipla jsem to a vypla si mobil ,,Kde sme to skončili!!"řekla jsem a zase jsem se začala líbat s Theem.

-----------------------------------------------------

Byly jsme před domem a v kuchyni se svítilo ,,Děkuji za krásný večer!!!" Řekla jsem a naposledy jsme se políbili. Otevřela jsem dveře a pomalu je zase zavřela. Chtěla jsem se potichu dostat na horu ale teta Mallissa namě čekala už připravená ,,Kam pak, kam pak? Kde si byla tak dlouho?"koukla jsem se nani a kousla se do rtu
,,No víš na rande!!"rekla jsem a znova se nervózně kousla do rtu
,,Ahaa...tak to jo tak utíkej spát a ad se to příště neopakuje!!"usmala se objala jsem jí a šla spát.

-----------------------------

Ráno mě znova zbudil klakson Stilsova Jeepu. Vzala jsem otevřela jsem skříň a vytáhla si šedy tilko s růžovýma leginamam a Scottovu nebo Stilesovu šedou mikinu.
Šla jsme do koupelny udělala jsem hygienické potreby nanesla trochu make-upu a šla dolů nasnímání. ,,Růženka se nám vzbudil povčerejšku jo!!???" Zasmál se Scott ,,Že tě ten smích jednoho dne přejde!!!" Vzala jsem si rohlík a šla si sednout s kafem ke stolu. Stiles si prohlížel noviny a na titulní straně bylo mladého běžce napadlo zvíře! Straší pár zabilo zvíře! Co je to za zvíře?
,,Může to být to zvíře co nás napadlo ve škole???"zeptala jsem se Stiles ohl vršek novin ,,To je snad jasný ne!!!" Řekl a položil novyni na stůl. Do jedly jsme a jeli do školy, přišli jsme tak a korát včas protože když sme vešly do třídy začalo zvonit!
První hodina Historie fakt nikoho nebaví znova jsem si začala čmárat na zadni stranu sešitu. Zítra máme vysvětšení takže se nemůžu mrtě dočkat co dostanu!!!!! Ale dneska máme ples já sem nato nějak nemyslela a nemám šaty stejně se mi tam moc nechce. Skončila nám před poslední hodina šla jsem chodbou ke skříňce když mi však dal někdo ruce na oči ,,Theo!!"řekla jsem a otočila jsem se rovnou mě políbil a pak se zeptal jestli bych snim nešla na Ples. Zrovna přemýšlím nad tím že tam nepudu a budu v klidu křupat Čokoládu a ono ne teď budu na poslední chvíli hledat šaty protože jsem mu já kráva řekla: jo moc ráda! No nic tak se du dohoudnout s Lydii aby mi je pomohla vybrat!!!!

Nepoznaná (Teen Wolf)Kde žijí příběhy. Začni objevovat