Proč je to tak komplikované?

1.8K 101 2
                                    

Potřebovala jsem na čerstvý vzduch vzala jsem Scottovi Allisson a šly jsme před školu.

POHLED SCOTT

,,Takže si se sem vratil kvůli Sáře?"zeptal jsem se Thea
,,Ve svý poctatě jsem se sem vratil kvůli ni a kvuli pomstě!!"
,,Jak s to myslel kvůli pomstě?"zeptal se ho naštvaný Stiles
,,Tak jak sto slyšel!"zavrčel Theo na Stilese
Sára: ,,Tak jak se tady bavite?"zeptala se
Theo: ,,Jo je snima sranda hlavně se Stilesem!!!"řekl a mrknul naněj
Sára: ,,Co sem říkala, ee..jo Scotte my zachvili s Theem pojedem, hodí mě domů tak zatím!"řekla a zamávala protože jí Theo tahl pryč.
Stiles: ,,Zdá se mi to nebo on se mi vysmívá že chodí se Sarou?"
Allisson: ,,Taky mi to tak přijde!"
Scott: ,,Zjistím co je to zač!"řekl jsem
Allisson: ,,Já ti pomůžu!"řekla a sedla si mi naklín
Stiles: ,,To známe a pak se budete zase muchlovat!"řekl s vytlemeným výrazem.

O TÝDEN POZDĚJI

Ráno jsem nevzala moc brzo,
spíš sem se jen valela v posteli s Theem
Theo: ,,Ahoj!"
Já: ,,Ahoj!!"
Theo: ,,Za chvíli budu muset jít!"
Já: ,,Ne-ne zůstaň!"
Theo: ,,Už musím!" Zvedl se z postele oblikl se a dál mi pusu
,,Miluju tě!"řekla jsem když vylejzal oknem.
Vylezla jsem z postele a šla dolů do kuchyně měla jsem na sobě Theovo velký triko takže jsem to měla jako noční košilku.
Dole jsem si dala cafe a vzala dvě Wafle. Sedla jsem si ke stolu ale někdo si odkašlal v obývaku otočila jsem se a byl tam tak 27 až 29letý chlap a držel si ránu.
,,Pane bože vy ste úplně bílí!" běžela jsem ktomu chlapovi
,,Co se vám to stalo??" Koukla jsem se na tu ránu co schovával pod rukou ,,Pane božé! Když vám to hnisá!" ,,Sco-Sc-Scot-ta!" Snažil se vykoktat Scotta
Já: ,,Scotte!!!!" ,,Sakra Scotte!!!" Řvala jsem naněj z obýváku, slyšela jsem jak otvírá dveře a běží po schodech dolů
,,Co se děje, Pane bože Dereku?!"
,,Počkat on nám v obýváku krávací známí kriminálík který podpalil celou svou rodinu!!''
Řekl jsem a koukla se na toho chlapa ,,Já je nezabil!!!!!"vykřikl namě doslova a chytl mě za ruku když jsem se naněj koukla zrudly mu oči ,,Ty máš-š červený oči!?"
,,Sáro běž do kuchyně a zavolej Stilesovi!!!" ,,Dobře" vzala jsem mobil volala mu ale měl tam jen záznamník tak sem mu nahrála vzkas....

POHLED STILESE

J

el sem ke Scottovi domů protože mi volala Sára že se něco stalo jel sem rychle ale někdo mi vběhnul do cesty ,,Sakra!!!" Zastavil jsem přesně před ním když jsem se podíval uviděl jsem Thea celyho od krve ,,Theo se stalo??!"Otevřel jsem dveře a šel zaním chytl jsem ho za ruku ale on vytasil drápy
Já: ,,Ty seš vlkodlak?"
Theo: ,,Jó!! zajímaví žejo před rokem sem byl nic malej škrob holka mě opustila!"
Já: ,,Co to kecáš Sára tě neopustila tys opustil ji!!!!!"
Theo: ,,Ne-ne-ne pamatuješ na ten velkej mejdan jak se Sára z lila a pak měla vekou kocovinu, no tak ten večer jsme se pohádali! brečela v kumbalu chtěl jsem jít zaní a omluvit se ji ale s někým se tam líbala a kdo to byl??? Stiles!!"Jak to řekl tak sem si na ten večer vzpomněl ale pak sem ucítil velkou bolest na obličeji Ten kripl mi dal pěstí? !!! Neudržel jsem se a začal jsem se branit pochvilce mi došlo že se nebrání že se nechal zbýt schválně ležel na zemi.Sedl jsem do auta a jel ke Scottovi. Byl jsem před Scottovím domem.Sára otevřela dveře nechtěl jsem se nani kouknou zato co jsem udělal. ,,Stilesi co se ti to stalo?"zeptala se mě a já ji ignoroval.

,,Scotte musím sebou mluvit!" Chytl jsem ho za ruku a vzal ho na verandu ,,Co se děje?"řekl když vyděl muj obličej a moje triko ,,Theo měl na sobě spustu krve ale nebyla jeho chytl jsem ho za ruku a on vytasil drapy, pak my vrazil několikrát pestli a furt mě urážel to jsem ještě překousl, ale pak začal nadávat Sáře jak jí předemnou zabije a to už jsem se neudržel a vyjel poněm!!" Scott namě chvíli koukal jak na vraha ,,Já ho najdu a zabiju!" Scott chtěl jít do domu ale Sára vyběhla ze dveří ,,Kam děs?" Ptal se Scott Sary ,,Theo mi volal že ho někdo napadl!!!" Běžela furt rovně až zaběhla za roh. ,,Co budem dělat?" Zeptal jsem se Scotta ,,Nevím Derek se teprve hojí takže nemáme moc velkou šanci!" ,,Jseš práva alfa svolej celou smečku!!"

Nepoznaná (Teen Wolf)Kde žijí příběhy. Začni objevovat