AHA

947 69 0
                                    

Stála jsem jak pařes s otevřenou pusou. Před chvíli sem dělala s Aidenem úplně to samý a teď to dělá Lydie ale pro změnu jsou oba nazý. Oba namě vyděšeně koukli. Otočila jsem se a šla pomlu dolů. Dole namě všichni koukali jak na blázna. Mlčky jsem šla k těm železným dveřím.
Scott: ,,Kam deš???"
,,Já-já musím na vduch!!" Řekla jsem vyšla ven. A takhle to dopadá když máš ráda dva kluky!!! Jednoho odmítneš a druhý ti proklouzne mezi prstmi!! Jaj...na tvém místě bych se nechtěla ocitnout!!! A to sem tvoje mysl!!! Fuj i zato se stidím!!!
Stála jsem venku na parkovišti. A snažila se to rozdycht. Nebudu jedna stěch holek která bude dělat naschvály nebo tak. Začalo se mi těžce dýchat. Opřela jsem se o Stilesův modrej Jeep. Někdo mě chytl za rameno. Otočila jsem se. Stál tam Aiden.
Aiden: ,,Nevím co ti mám nato říct!!!"
Já: ,,Taky nic říkat nemusíš!!!"
Aiden: ,,Prostě!!!! Nechci se věčně se Stilesem hádat kdo si tě získá!!!! Někdy jsem si začal já a někdy pro změnu Stiles!!"
Já: ,,Aha!!!"
Aiden: ,,Doufám že si v pohodě???"
Já: ,,Jo sem!!!A k Lydii se hodíš!!!" Řekla jsem a usmála se. Úsměv mi oplatil a šel dovnitř.
Aiden: ,,Ty nejdeš???"
Já: ,,Až za chvíli!!"řekla jsem a usmála se. Bylo mi hodně divně. Velké smíšené pociti. Nechtěla jsem jít na horu ale přitom sem tam měla jít aby se ostatní nebáli. Chtělo se mi berečet ale neměla jsem na to sílu. Opřela jsem se o Stilesův modréj Jeep a chvíli koukala na popelnici která byla jen pár metrů odemně. Dobře hlavně nezačni brečet!!!! Nemůžeš ho jen tak nechat odejít!!! Ne prostě to nejde!!! Máš ho snad ráda???? Tak o něj sakra bojuj!!! Nemůžu!!!! Počkat!!!! Jak se ta popelnice mohla z deseti metrů objevit tak tři metry odmně?? Co to sakra je??? Přestať na ní koukat!!!! Proč??? Sakra u skoč!!!!!

Ležela jsem na vlhké zemi. Koukala jsem na Stilesův modrej Jeep. Levi dveře pro řidiče byly celé promáčklé od popelnice ale aby to nebylo málo začalo houkat. Nemohla jsem se zvednout protože jsem byla uplně mimo. To jsem ne-neudělala já!!!! Nebo snad jo????
Pořád jsem vyděšeně koukala na Stilesovo auto. Někdo kemně běžel a pomohl mi se zvednout. Jeho ruce bych poznala kdy koliv Aiden Všichni tam namně zmateně koukali.
Aiden: ,,Si v pohodě???"
Já: ,,Jo!!!"
Scott: ,,Co se sakra stalo???"
Já: ,,Já-já nevím!!! Prostě se to namně jen tak vrhlo!!!! Stála tamhle a pak jen malej kus odemně jen tak tak sem uhla!!!"
Aiden: ,,Teď je to dobrý!!!"řekl a přitiskl si mě víc k hrudi.
Stiles vyběhl jako poslední neviděla jsem jeho výraz na auto ale vím že když šel ke Scottovi narazil schválně ramenem do Aidena.
Stiles: ,,Co se stalo???"
Scott: ,,Vypadá to že má Sára zpátky moc!!!"
Danny: ,,Cože???"
Ethan: ,,Pak ti to vysvětlím teď jdem na horu!!!!"řekl a chytl ho za ruku. Odvedl ho zpátky do skladu a my pořád stali na parkovišti.
Stiles: ,,Takže ona má zpět schopnosti???"
Scott: ,,Asi!!"
Stiles: ,,To ale nedává smysl!!!"
Scott: ,,No právě!!! Stilesi mohl vy si vzít Sáru k Deatonovi!!!"
Stiles: ,,Když tam není!!!!"
Scott: ,,To sice jo ale má tam bestiář!!!"
Stiles: ,,Takže máme zjistit všechny možný důkazy o tom že se Sáře vrací schopnosti!!??"
Scott: ,,Jo!!!"
Stiles: ,,Fajn!!!"řekl a snažil se otevřít dveře který byly skříplí ve futrech auta. Šla jsem kněmu a pomohla mu. Scott namně zavolal aď jdu k němu. Trochu jsem popoběhla.
Já: ,,Co je??"řekla jsem a dala si pár vlasů za ucho protože mi padalo mezi oči.
Scott: ,,Prosím buďte opatrný!!" Řekl a objal mě
Já: ,,Dobře!!!"řekla jsem když sme se obýmali

Nepoznaná (Teen Wolf)Kde žijí příběhy. Začni objevovat