DEREK ZMIZEL!

1.2K 84 2
                                    

Já: ,,Jak mohl zmizet chlap velký jako hora?"
Scott: ,,Já nevím!!"
Já: ,,Kdo sním byl na posledy?"
Isaac: ,,Já! Derek šel nahoru říkal že mu je blbě a pak zmizel!!"
Allisson: ,,Byl postřelení!! Nemůže být daleko!!"
Isaac: ,,To sem si myslel taky už jsem ho hledal ale ono nic úplně se poněm s lehla zem!!"
Lydie: ,,Co budeme dělat??"
Scott: ,,Hledat!!! Nemůžem ho nechat na holičkách!!"
Všichni jsme kývl. Liam byl dole ve sklepě tak jsem šla zaním.
Byla tam zima ale když si slyšiš to vrčení ihned se oteplí.
Já: ,,Liame??" Řekla jsem a sedla si na jeden schod
Já: ,,Stejně mě nevnímáš a nebudeš si tohle všechno pamatovat ale aspoň tobě to mužů říct!!! Mám strach bojím se že je všechny ztratím a ne jen je teď patříš knam!! Nechci stratit nikoho!!" Řekla jsem a popotahla. Byla jsem fakt unavená dneska je pátek a já usínám ve sklepě s vlkodlakem buch ví kolik je. Nevěděla jsem kolik je tak sem se opřela o zábradlí a usla jsem. Trochu mě vzbudilo když mě někdo nesl v náručí. Trochu jsem otevřela oči vyděla jsem Stilese jak mě nese k pohovce zbytek si nepamatuju. Až na krásné ráno s vůní cafe. Otevřela jsem oči a šla do kuchyně všichni seděli u stolu. Liam se držel oběma rukama za hlavu a koukal na hrnek s cafem.
Já: ,,Liame když se zaboříš hlavou ještě víc do toho cafe budeš potřebovat šnorchl!!"
Scott: ,,Tak ty seš už vzbudila jo?"
Já: ,,Kolik je?"
Allisson: ,,12:03!"
Já: ,,Cože to jem spala tak dlouho?" Řekla jsem a zívla, rozhlížela jsem se po kuchyni ale Stiles tam nikde nebyl
Já: ,,Kde je Stiles?"
Lydie: ,,Jel s Isaacem k Derekovi podívat se jestli tam není!!!"
Já: ,,Aha!!"
Allisson: ,,Chceš cafe??"
Já: ,,Jo děkuji!!"

O TŘI DNY POZDĚJI

Derek se ještě neukázal máme podezření že za to může Deucalion, ale proč by dělal zrovna tohle. Jo ví že Dereka potřebujem ale takhle rychle a divné zmizení? Vážně? Prostě pátrame dál. Scott už tři dny nespal takže čím dál nervózní. Liam se proměňuje snad pořád vždycky to vyvolá vztek. Naposledy zato mohl Isaac který si zněj udělal malou nevinnou srandu ale Liam to neustál a bylo to před dvěma hodinama. Se Stilesem sem o tom večeru nemluvila vlastně nemám ani čas se sním bavit. Je to čím dál horší a horší. Lydia se porachala s Isaacem a teď spolu nemluví stejně jako Allisson a Scott. Za týden, budem mít volno protože se bude tři neděle opravovat škola ale tohle furt nevysvětluje kam zmizel Derek. Scott si to dává za vinu, stejně jako já. Jediný kdo vypadá že je v pohodě je Stiles. Lydie je někde s Allisson ani jedna mi nezvedá telefon. Proto mám ještě větší starosti.Herry se objevil naposledy když Scott proměnil Liama od tý doby jsem ho neviděla a to je ještě divnější. Dobře vrátím se k tomu co teď děláme. Sedíme u Dereka a kluci se snaží vycítit nějakou pachovou stopu.
Scott: ,,To není možný jak to že nic necítím??"řekl s kopl dostolu
Já: ,,To naní možný!!!!''
Scott: ,,Asi je!!!"řekl a znova kopl do stolu.
Šla jsem kněmu a začala ho uklidňovat
Já: ,,Jak dlouho si nespal?"
Scott: ,,Nevím!!"
Já: ,,Stilesi jak dlouho Scott nespal?!"
Stiles: ,,E-e...nemůžu to říct!!"
Já: ,,Sakra Stilesi!!!"
Stiles: ,,Tři dny!!"
Já: ,,Cože?? děláš si srandu!!!"
Scott: ,,Stilesi notak!! Prostě nemám čas spát!!!"
Já: ,,Dobře vím že, chceš najít Dereka to my taky ale tím že nám tu pak skolabuješ nám budeš!!!"
Isaac: ,,K hovnu!!"
Přerušil mě když to zařval z jiného pokoje.
Já: ,,Díky líp bych to neřekla!!!"
Scott: ,,Vím že si děláš starosti ale bude to dobrý!!!"
Řekl a šel za Isaacem
Já: ,,To nemá cenu!" Řekla jsem potichu
Stiles: ,,Něco na tom bude!!!"
Já: ,,Cože??"
Stiles: ,,Scott je teď hodně slabý protože nespal a ktomu se porafal s Allisson. Isaac se zase porafal s Lydii, máme tu betu která při každé narážce vybouchne!!!"
Liam: ,,Hej!!"vykřikl na Stilese kterého přerušil
Stiles: ,,Vydíš je to pravda!!! A jestli za tohle může Deucalion, tak přesně tohle on potřebuje!!! Aby sme byly slabý!!!"
Já: ,,Scotte!!!
Scott: ,,No??"
Já: ,,Poď sem!!"
Scott: ,,Co se děje???"
Já: ,,Stilesi řekni to!!!"
Stiles mu to všechno řekl obvolala jsem holky ty hned přišli to samý sme jim řekli. Začalo se jednat Scott si šel lehnout, Allisson šla zaním. Isaac a Lydie se vůbec nesnaží usmířit takže jsem se do toho vložila. Chvíli jsem se s Isaacem hádala ale pak šel za Lydii a usmířili se.
Liam se furt rozčiloval protože mu volal pořád dokola jeho nevlastní otec. Byl z toho hodně na nervy a toho sem se hodně bála. Seděl na židli a hrál si s malým kouskem železa. Jeho otec mu znova zavolal a toho vytočilo úplně, zlomil to železo a chtěl zcednout mobil ale já ho predběhla.
Já: ,,Prosim?"
Liamuv N.O: ,,Kde je Liam!!"
Já: ,,Taky vás ráda poznávám!! Liam nemá zrovna čas!"
Liamuv N.O: ,,Jak že nemá čas!! Zavolej mi ho!!!hned!!!"
No to si děláš srandu?
Já: ,,Co prosim??? Váš nevlastní syn nemá teď čas!!! A jestli naněj takhle řvete pořád tak se ani nedivím že na vás nemá čas!!! Být nim tak se domů už nevratim!!! A jestli chcete mít sním dobrý vstach tak se kněmu chovejte jinak!!!"poslední slova jsem div nezařvala.
Liamuv N.O: ,,E-e...Kdy přijde domů??"
Já: ,,Přijde semnou takže nevím!!"
Liamuv N.O: ,,Dobře budu čekat naschle!!"
Já: ,,Naschle!!!"
Řekla jsem to a vytipla to.
Liam ,,Co říkal??"
Já: ,,Řval namě a pak se uklidnil takže sem mu řekla že tě odvezu domů!!"
Liam: ,,To je vše??"
Já: ,,Jo!!" Řekla jsem a podala mu mobil. Sedl si zpátky na židli já šla ke Stilesovi který si hrál na mobilu.
Já: ,,Posuň se!!"
Stiles: ,,Ani nahodou!!"
Já: ,,Stilesi!!"
Stiles: ,,Fajn!"řekl a posunul se
Sedla jsem si vedle něj a položila si hlavu na jeho rameno
Já: ,,Kolik je?"
Stiles: ,,:21:03!"
Já: ,,Hrůza!!! Jsem strašně unavená!!"
Stiles: ,,Tak si lehni!!"
Já: ,,To ale nemůžu!!"
Stiles: ,,No to sice nemůžeš ale já se z tebou hádat nebudu!!"
Já: ,,Fajn ale když se bude něco dít zbudíš mně!!!"
Stiles: ,,Dobře!!"dořekl a já usla. Byla jsem fakt moc unavená takže jsem usla velmi velmi rychle. Cejtila jsem jak se někdo zvedá, musel to být Stiles protože jsem usla opatřena o něj. Chtěla jsem se ho zeptat co se děje ale byla jsem až moc unavená takže jsem spala dál!!

Nepoznaná (Teen Wolf)Kde žijí příběhy. Začni objevovat