5. cast

649 52 0
                                    

Vstal jsem. Rozhledl jsem se. Bylo rano a tak jsem se otocil ke zlabu abych se najedl. Bylo tam seno a nejake jadro. Vse jsem sporadal. Napil jsem se vody a znovu jsem si lehl. Cca po hodine jsem slysel kroky. Ani jsem se nekouk kdo to je. Otevreli se dvere meho boxu. Prisla nejaka divenka. Mohlo ji byt tak 15-17. Ja vim :D nemam moc dobry odhad. Vstal jsem. V tu chvili jsem si vzpomel na vcerejsek. Zacal jsem se plasit. Vykopavat a snazil jsem se ji zastrasit. Ona ale neutikala. Jak to?? Jen tam tak stala a pozorovala me. Po chvili jsem se uklidnil i ja a tak jsem si ji take prohlizel. Byla tak 160cm vysoka. Mela kratsi vlasy v barve slamy. Modre oci plne pokory a lasky. Natahla ke me ruku. A ja se nechal pohladit. Nevim co me k tomu tahlo ale chtel jsem to. Nasadila mi ohlavku a vyvedla me z boxu. Nssla ale k uvazisti nybrz ven ze staji. SVETLO! Zarechtal jsem radosti. Rozesli jsme se po polni ceste smerem k lesu. Na rameni mela lonz l. Nevedel jsem proc a ani me to nezajimalo. Prosli jsme lesem na louku. Byla krasna a velka. Pripla mi na ohlavku lonz. Odepla krate voditko, chytla konec lonze a sedla si na zem. Ja jsem poodesel o kousek dal a zacal jsem se past. Po pul hodine jsem si lehl. Ona prisla a klekla si ke me. Nic jsem nedelal. Sedla si a ja jsem polozil mou hlavu na jeji klin na vyjadreni pokory a duvery. Usmala se a hladila me po krku. Po dalsi hodine jsem se zvedl a ona taky. Stale na lonzi jsme sli zpet k domovu. Nezavrela me ale do boxu, nybrz do vybehu. Sice maleho ale lepsi nez box. Uz na me sla unava. Poddal jsem se ji a usnul jsem.

Očima Koně-jak Vidí Svět KůňKde žijí příběhy. Začni objevovat