Zacinal jsem mit vycitky svedomi......co kdyz umre? Prodaji mne. Nekdo prisel. Byla to Misa s nejakou pani. "Takze ahoj Samare. Pani Ann lezi na JIPce takze jsme poprosili Misu aby te zkusila na jizdarne. Pokud neuspejes.....prodame te." Ehhh....dobre. Budu se snazit. Ale jen a jen pro Misu. Misa me vyvedla, vycistila a pripravila. Sli jsme na venkovni jizdarnu. Byl jsem klidny. Misa nasedla a krokovali jsme. Po 10min. Pani rekla"tak pritahni oteze a pojd naklusat. Pak dej vlnovku o 3obloucich" Misa dala pobidku a ja naklusal. Pak jsme delali ruzne cviky a taky jsme cvalali. Pani byla prekvapena. Ze pry jsem hodny tak kde je problem. Misa rekla "A nechtela by jste s nami na vyjizdku? Tam je uplne ukazkovy" Pani se rozzarila a radostne zakyvala. Misa sesedla a sla pripravit kone. Jmenoval se Diego. Diego byl starsi valach hnede barvy. Byl sikovny ale tak trochu morous. Vyjizdky miloval. Obe nasedla a vyjeli jsme. "Vite....Diego rad beha a vim o jednou miste. Je to stary dostihovy okruh. Da se na nem behat tak by chom si mohli jedno kolecko zazavodit" uculila se Misa. Pani ji usmev oplatila a tak jsem ihned zatocil na stezku k okruhu. Tesil jsem se. Bylo videt ze Diego byl taky nateseny. Kdyz jsme dosli k okruhu, Misa se sla podivat na tu jamu. Nebyla tam. Super :) aspon to bude lehci. Obe si zkratili trmeny a pani odpocitavala. "Tri....dva....jedna...TED!" Oby jsme vyrazili ku predu. Okamzite jsem se ujal vedeni. Bezeli jsme vsi rychlosti. Diego si to velmi uzival a bylo citit jeho nadseni. Prohnali jsme se 1. Zatackou, pak 2. a 3. Ritili jsme se k posledno zatacce. Prolitli jsme ji a bezeli k cili. V tu chvili Diego pridal. Bezeli jsme hlava-hlava. Dal jsem do toho vsechno a par metru pred cilem jsem Diega predbehl o hlavu. Moje 1. dostihy :3 Cestou domu si ty dve povidali a ja rozimal. Kdyz jsem byl ve vybehu tak jsem se vyvalel v blate a odpocival. Co me asi ceka zitra?