Kdyz dnes Misa prisla byla lehce zamyslena. "Dnes budes mit volno slaďouši". I tak mi ale navlekla ohlavku a voditko mi prehodila pres krk. Ochotne jsem sel za ni. Dosli jsme az k ohrade. Chytila me za voditko, vyhoupla se mi na hrbet a dala pobidku. Zarehtal jsem a sel kolem ohrady. Sli jsme celkem dlouho. Dorazili jsme k brance. Byla takova....nijaka. Nizka a polorozpadla. Prosli jsme brankou a predemnou se rozprostrela dlouha planina. Nedockave jsem cekal na pobidku. Prisla a to rovnou do cvalu. Nacvalal jsem ale zustal jsem ve cvalu. Misa rozprahla ruce. Po chvilce je dala zpet k telu. Zacala se znovu vrtet. Tentokrat vic, netusil jsem co chce delat. Jen at je opatrna. Klekla si na ma zada a pomalu si stoupala. Stoupla si a bylo videt jak si to uziva. Docvalali jsme k jezeru. Misa me zbrzdila. "Neco zkusime chlapce.... skocime do vody" to se mi moc nezdalo.... dala pobidku a ja nacvalal. Cvalali jsme proti jezeru. Byli jsme par metru od brehu. V tu chvili jsem se prudce zastavil a Misa mi preletela pres hrbet. Letela asi 2metry az spadla do vody. Vyplavala, cekal jsem ze se zacne smat ale jen mlcky vylezla z vody. Chytila me za voditko a odvedla pod strom. Pustila me a lehla si. NEMUZU ZA TO ZE JSEM SE BAL VODY! NIKDY JSEM JESTE DO VODY NESKAKAL! Zlobil jsem se jak na sebe tak na ni. Nakonec jsem se odvazil vlezt do vody. Nebyla tak strasna ale i tak. Prestaval jsem se zlobit na sebe ale spis na ni! Proc to po me chtela? Bylo to na me moc hrrr. Nechapal jsem co se s ni stalo. Sedela pod tim stromem a koukala do blba. Proc? Dosel jsem az k ni a lehce ji dloubl do ramene. "Chlapce....jdi si hrat sam" NE NECHCI SI HRAT SAM! Dloubal jsem do ni dobrych deset minut az se rozhodla ze na me uz nebude nastvana. Vyhoupla se mi na hrbet a krokem jsme sli k jezeru. Sla na me zlehka. Krokem jsme dosli az 2metry do vody a ja prestaval stacit. Bal jsem se ale pro ni to udelam. Zacal jsem plavat. Po 1. V zivote. Byla to zabava. Fakt jsem se bavil. Cakali jsme po sobe vodu a dobre se bavili. Kdyz jsme vylezli z vody a Misa se ususila lehce me otrela rucnikem. Videl jsem lehky zavan smutku v jejich ocich a najednou ji po tvari stekal potucek slz. Brecela. Ale proc? "O boze Samare!'' Vyhrkla ze sebe a uz brecela na plno. Objimala me a ja ji to vracel zarehtanim. "Pani Ann rika ze jsi nezvladatelny a ze te musi prodat!" CO? PRODAT? drive jsem se tesil ale ted me bodlo u srdce. Odjet od Misi? Co si pocnu? Sedla si na zem a plakala. Lehl jsem si vedle ni a polozil ji hlavu do klina. Usnuli jsme.