Cast 12

423 36 0
                                    

Rano me probudil klapot bot. Ale ne ten klasicky Misin, byl to zvlastni hruby klapot. Kroky prichazely rychle po sobe a kazdy druhy krok bylo spise dupnuti. Ten clovek kulhal. Byla to pani Ann. Nevidel jsem ji zrovna rad. "Jdeme! Zkusime to znovu. Pujdeme na vnitrni halu kde nebudes moc zdrhnout!" Zavelela a vyvedla me. Nechtel jsem utect ale dougal jsem ze nebude delat to co minule. Mucit me. Vycistila me a znovu nesla to hrozne drezurni sedlo s tou prisernou ruzovou podsedlovkou. Nasedlala me. Kdyz ale prinesla tu zvlastni a komplikovanou uzdecku s 2pary otezi.....to uz bylo moc. Rizhodl jsem se ze ji to nebudu delat lehke. Zvedl jsem hlavu co nejvise nahoru. Hral jsem si tvz. Na zirafu. "Delej Samare! Dej tu hlavu dolu!" Jak chtela. Dal jsem ji dolu. Ale ne hezky pomalu. Nybrz prudce a silne. Prastil jsem ji do ruky. Zacal jsem si z velmi velke blizkosti prohlizet zem. "No tonsi delas prdel Samare!" Vykrikla. Sundala mi oteze a odesla. JUPI! VYHRAL JSEM! Reknu Vam jedno....ne nevyhral. Prinesla bic. Chtela mi nasadit oteze-zvedl jsem hlavu co nejvise. V tu chvili mi Ann dala vsi silou bicem do bricha. Lekl jsem se a vykopl. "Jo tak ty budes vykopavat jo?!" Dostal jsem jeste jednu ranu bicem. Odstoupil jsem od ni co nejdale. Nasadila mi oteze. Pak udidlo-to uz neslo tak lehce. Nebyl jsem ochotny otevrit hubu. Na nic necekala a znovu me svihla bicem. Hubu jsem otevrel v leknuti. Zbytek jsem se nemohl moc branit. Vyvedla me ze staje a vedla na jizdarnu. Vzepl jsem se. Ann mi ale dala 3velke rany bicem! Bolelo to! Moc to bolelo. Zacal jsem behat kolem ni. Zacale me ale svihat do pleci a tak jsem se radsi zastavil. Chytila me a vedla dal na jizdarnu. Kdyz chtela nasednout a odskocila jsem odskocil i ja. Zkoncila na zadku. Celou dobu nerekla ani slovo. Zvedla se a chtela znovu nastoupit. Rychle odskocila. Povolila mi oteze a sli jsme krokovat. Ja jsem misto toho ale delal ze jsem se lekl. Vykopl jsem a nacvalal. Dostal jsem bicem. Ona me ale nezklidnovala. Dostaval jsem bicem stale dokola a dokola. Nakonec jsem se na miste zastavil. Svihla me po pleci. Tak ksakru o co ji jde? Pritahla oteze. Ja jsem se ale nezbalil a misto toho jsem vyticil hlavu nahornu. Zacala pomackavat v otezich a me nezbylo nic jineho nez se zabalit. Naklusali jsme. Bylo velmi neprirozene pohybovat se kdyz jsem nevidel na cestu. Bolelo to az v zadech. Nacvalali jsme a ja doufal ze lehce povoli oteze abych se mohl dobre zaprit. Ona je misto toho jeste vice pritahla. Musel jsem takhle cvalat a to bylo peklo. Sklonil jsem hlavu. Tim ji vytahl ogeze a zacal hazet s hlavou sem a tam. Dostal jsem znovu bicem.  Zacinal jsem oparvdu zlobit.  Nemel jsem v ni zadnou duveru. Zacal jsem vyhazovat a trast hlavou. Vzpinal jsem se. Dokonce jsem natryskaval zatacel hlava nehlava a nakonec s vykopnutim zastavil. Vsechno usedela. Napadlo me neco sileneho. Nacvalal jsem. Stale jsem dostaval bicem. Uz jsem to ani tolik nevnimal. Cvalal jsem a v jedne ze zatacek jsem nechal mou nohu proklouznout. Padal jsem. Ann nestihla odskocit a spadl jsem na ni. Lezel jsem tam. Kdyz ze zpode me vyskrabala mohla chodit. Takze jsem ji nijak neublizil. "Delej! Zvedej se!" Rvala na me. Ten rev prilakal celou staj, vcetne Misi. Lezel jsem tam a ona mi triskala bicem jednu za druhou. Zvedl jsem se. Podival jsem se na ni prisnym pohledem a dupnul ji na nohu. Zacala se svijet a tak jsem se otocil a kopnul ji do bricha. Okamzite nekdo pribehl. Vzali Ann a odnesli ji. Pro me prisla Misa. Cekal jsem ze me serve. Misto toho me ale mlcky odvedla do boxu. Odstrojila a oduzdila. Dala mi napit a odesla. To byk teda priserny den!

Očima Koně-jak Vidí Svět KůňKde žijí příběhy. Začni objevovat