Probudil jsem se az pozde v noci. Nastrazil jsem usi a zacal se zvedat. Misa se taky probudila. Kdyz se poradne probudila zacala byt ve stresu a tak trochu vyšilovat. "O muj boze! Pani Ann se zblazni! Co kdyz uz tam nebude? Vyhodi me! Hned me vyhodi!" Boze! Proc tak jeci? Vyskocila mi na hrbet a vyjeli jsme na nocni vyjizdku. No...to bude dobrodruzstvi. :D tmy se nijak extra nebojim takze jsem byl v klidu. Zato Misa byla cela vyjukana. Dojeli jsme az ke staji. "No super! Co budeme delat? Pani Ann se posere!" Takhle sprostou jsem misu jeste nevidel. Musel to byt fakr problem. Dostal jsem napad. Doklusal jsem asi 10metru od plotu. Zarehtal a zacal hrabat kopyty. "Vazne? Tohle chces preskocit? Se mnou? Bez sedla? Zabijeme se!" Zarehtal jsem. Misa se pevneji chytila voditka i me hrivy a dala pobidku. Nacvalal jsem a prijemnym tempem jsem se priblizoval k plotu. Odrazil jsem se a letel. Misa uplne ztuhla, ale jak mile zjistila ze se odskok povedl uvolnila se a zaujmula dobry sed. Doskocili jsme a cvalali zpet do staji. Vsichni kone uz spali. Moc mi to nevadilo. Nesnasim je....jsou divni. Misa mi rychle sundala ohlavku a do boxu mi dala kousek sena a vody. Zacal jsem zrat. Pomalu jsem usnul.
ČTEŠ
Očima Koně-jak Vidí Svět Kůň
Подростковая литератураAhoj, Jmenuji se Samar a tohle je můj příbeh ;)