Rano jsem se probudil pozde. Vsechno me bolelo a mel jsem natazene svaly. Potreboval bych chvilku volna. Aspon dneska. Kdyz prisla Misa tak jsem se na ni jen podival. Mela na sobe prilbu a jezdecke kalhoty. Achjo.....takze se jde na jizdarnu. No super. "Ahoj Samarku" usmivala se jako dite koukajici na bonbonek. Otravene jsem zarehtal. Byla stastnejsi nez obvykle. Proc ale? Kdyz jsem se zvedl tak mi nasadila ohlavku a vyvedla pred staje. A cisteni nebude?? Privazala me na slunicko a zasla za roh. Kdyz prisla s podivnou tenkou dlouhou trubkou byl jsem trochu ve stresu. No....asi si dovede predstavit jak jsem zacal vyvadet kdyz z toho vystrikla voda! Reknu vam to....fakt hodne. Misa mi omyla nohy a bricho. Moc se mi to nelibilo. Hrbet ale ne. Ten my vyhrebelcovala a dosla pro sedlo. Nauzdila a nasedlala me. Vysli jsme smerem k jizdarne. Nasedla si a zacali jsme krokovat. Krokovali jsme velmi dlouho. Tak dobrych 20 minut. Pak jsme na volne otezi naklusali. Misa stale nepritahovala oteze. Dokonce jsme cvalali na volne otezi. Pak Misa pomalu pritahovala oteze. Udelali jsme par cviku a ja se prijemne prozahl. Nemuzu ale rict ze by me stale neco nebolelo. Po hodine me Misa odvedla k uvazisti a sundala mi vybaveni. Nandala mi ohlavku. Kam to jdeme? Sli jsme dlouho. Asi 30min. Sli jsme kolem silnice. "Pujdes na pastvinu zlaticko a za dva dny budeme pracovat. At si odpocines." Jupi :3 Dosli jsme az k pastvinam. Byli obrovske! Nevidel jsem ani jeden konec plotu! Kdyz me Misa odepla ihned jsem si odklusal se poradne napast. Cely den jsem si moc uzival. Prichazel vecer a tak jsem si ustlal ve vysoke trave.
Spinkal jsem si jako male hribe, kdyz v tom me neco probudilo. Lidske hlasy. Koukl jsem se a nejaci dva muzi sli pastvinou. Zvedl jsem se abych si je prohledl. "Hele! Ten bude super!" Rozbehli se ke me. Byl jsem rozespaly a moc jsem je neresil. Prisli az ke me a v tu chvili mi tak nejak cvaklo. Chtel jsem utect ale uz jsem kolem krku mel provaz. Pres me snahy me dotahli k prepravniku. Pomoci bice me tam narvali a ani si nedelali praci s uvazem. Byl jsem vydeseny. Co to delaji? Ze ja tem lidem tak verim! Auto se rozjelo. Jeli jsme asi tak pul hodiny. V tu chvili se auto zastavilo. Otevreli dvere a ja vylitl ven. Chtel jsem bezet zpet ale nevedel jsem kudy. Ucitil jsem ostrou bolest v oblasti zadnich nohou. Tu bolest jsem uz znal. Uspavaci sipka. Mel jsem tezka vicka az jsem usnul.