7. Cast

550 43 0
                                    

Rano jsem se vzbudil. Prisla Misa a pozdravila me. "Dneska budeme mit volnejsi den" rekla. Vyvedla me, dala mi jadro a vodu. Vycistila me a prinesla decku. Cekal jsem na sedlo ale ono nic. Misa dotahla podbrisnik u decky. ALE POCKAT? OD KDY MAJI DECKY PODBRISNIK. "Tohle je pad. Bideme ho pouzivat na vyjizdky" tak dobre jak myslis :) prinesla jinou ohlavku. Takovou hezci, specialni. Nandala mi ji a pripa do ni oteze. Vyvedla me a pomoci schudku nasedla. Volnym krokem jsme se vydali ven. Moc jsem se tesil. Dosli jsme do lesa a Misa dala pobidku do klusu. Naklusal jsem a volne jsme klusali lesem. Krasne to gam vonelo po desti. Uzivali jsme si to. Na louce dala pobidku do cvalu a rekla "tak pojd chlapce! Ukaz co umis" roztryskal jsem se vsi rychlosti a uhanel jsem pres celou louku. Misa se smala a chvalila me. Na konci louky jsme zvolnili do cvalu a dal jsme cvalali po pesine. "Tak me napadlo, delal jsi nekdy praci ze zeme??" Misa slezla a rekla- uklona. Ja jsem se uklonil. S tim jsem se vam mozma jeste nepochlubil ale ano delali jsme praci ze zeme. "Hodny kluk" zacala me chvalit. "Na zadni chlapce pojd!" Rekla a ja se vzepjal. "Wow! Sikulka muj chlapak!" Sedla mi na hrbet a po chvilce rekla. "Na zadni Samare pojd!" Pobidla me a ja se. Vzepjal. Bal jsem se aby nespadla. Udrzela se a stale se smala. Kdyz jsme dopadali zpet na zem pobidla me do cvalu a ja nacvalal. Pochvalila me a roztahla ruce. Daval jsem si pozor abych ji neshodil. Znovu chytla oteze a ja presel do kroku. Moc me pochvalila. Vydali jsme se zpet smerem k domovu. Byl jsem unaveny ale stastny jako nikdy predtim.

Očima Koně-jak Vidí Svět KůňKde žijí příběhy. Začni objevovat