HAYLEY'S POV
- S-o crezi tu!
- S-o crezi tu! mă imită, cu o voce pițigăiată.
- Ce arțăgoasă. Eşti virgină? se trezește blondul vorbind, făcându-mă să-mi dau ochii peste cap.
- Harry, du-mă în cameră mai repede, zic nevrând să stau cu ei.
- Vorbesc hormonii, se aude vocea lui Louis.
- Vorbește mă-ta!
- Hayley, începe Liam, venind lângă mine şi așezându-şi o mână pe spatele meu. Calmează-te şi ia un loc pe canapea să îți dăm niște informații, spune, iar eu îl urmez şi mă aşez pe canapeaua de piele albă, stând acum între Zayn şi Louis.
- Aveți toată atenția mea, zic, gesticulând dramatic.
- Uliul e un tip rău, spune brunetul de lângă mine.
- Serios, bunicule? Eu am crezut că îmi va da bomboane..., îl iau la mișto.
- Hai să lăsăm sarcasmul deoparte şi să fim serioși, bine, fetițo?
- Gata! Hayley, va trebui să participi şi tu la excursia de săptămâna viitoare, zice Liam.
- Ce excursie? întreb, o încruntătură făcându-şi loc între sprâncenele mele.
- Tu dormeai la ora de bio? Zayn îşi dă ochii peste cap.
- Nu, mă jucam Pou.
- Şi eu mă joc Pou! spune Louis şi, vesel, îşi scoate telefonul. Uite să vezi ce scor am la-
- Lăsați jocul ăla tâmpit! îl întrerupe Harry.
- Lasă Louis, vorbim mai târziu despre Pou..., îl confesez atunci când se preface că plânge.
- Ce copii!
- Gata toată lumea! Liam se ridică în picioare, luând inițiativa. E o excursie la munte, cu clasele din ultimii doi ani, îmi explică. Uliul nu e aici în persoană, ci are un spion care e în ultimul an. Nu îl ştim încă, dar îl vom afla în această excursie. Ar trebui să mergi.
- Merg, ridic din umeri.
- Nu merge nicăieri. Mai bine să stea acasă, ne contrazice Harry.
- Ba da, îl contrazic.
- Ba nu
- Nici nu ştiu de ce am discuția asta cu voi, pufnesc.
- Uliul e şi dușmanul nostru. Suntem uniți acum şi după ne omorâm între noi, ce zici? spune Liam, ridicând o sprânceană.
- Ok, zic simplu. Hai Louis, să vorbim despre Pou.
- Vreau şi eu să joc, spune Niall apropiindu-se de canapea cu telefonul în mână. Zayn, mişcă! continuă şi face schimb de locuri cu brunetul.
Niall îşi descarcă şi el pe telefon, începând să îndoape animalul.
- Ah! se ridică deodată. E gras! Cum îl slăbesc? zice panicat, făcându-ne să râdem.
Louis îi explică ce trebuie să facă, iar eu îmi îndrept privirea spre restul.
- Vineri e petrecere la clubul ăla din câmp, spune Zayn.
- Poate trec şi eu după ce merg la rahatul ăla organizat de ai mei, se aude vocea răgușită a cârlionțatului.
Îmi mut privirea înapoi pe blond şi şaten, dar Harry mă strigă:
CITEȘTI
Midnight Danger
FanficCu un caracter hotărât, Hayley Wild îi calcă pe urme tatălui ei, devenind astfel o traficantă la vârsta de numai 17 ani. Totul se prezintă a fi bine până apare Harry Styles şi gaşca lui cu interesul de a deține teritoriul din Seattle. Personalitățil...