Hoofdstuk 2

131 5 0
                                    

Grayson pov:

Het is is vrijdag avond, deze week is prima verlopen. De squad ben ik beter leren kennen. Ethan doet nog steeds een beetje afstandelijk tijdens de training. Onze ruzie is al wel over, maar als nog is er wel een beetje spanning. Vanavond is er een feestje bij iemand thuis, ik weet niet eens wie. Maar die gene heeft bijna alle laatste jaars uitgenodigd. Ik zit met Ethan en Brian in de Uber op weg naar het feest. Ik ben een beetje nerveus maar ik weet niet waarom. Ik haal mijn hand nog een keer door mijn haar en als we aan komen bij het huis stappen we uit. We staan voor het huis en je hoort de muziek al. "Kom!" Zegt Brian en hij belt aan. "Jooo gasten kom binnen." Zegt een jongen die de deur open doet. We lopen naar binnen en meteen krijg ik een beker met iets in mijn handen gedrukt. Ik ruik even aan het drank, alcohol. Geen probleem hoor, maar als nog. Ik neem een slokje van mijn drinken en loop de woonkamer binnen. De muziek dreunt in mijn oren, ik scan de kamer maar ik zie Hazel nog niet. Ik ga bij Brian en Ethan staan. Dan komt Need u- radio edit - calvo erop en precies als de beat drops komt de squad binnen. Ik zie dat Hayes en Matthew meteen raar stoer beginnen te dansen. Hazel zie er prachtig uit

Haar bruine golvende haar hangt mooi los

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Haar bruine golvende haar hangt mooi los. Ze kijkt de kamer rond maar merkt me niet op. Cameron trek haar mee en ze beginnen te dansen. Let you Go - The Chainsmokers komt er op en Hazel danst. Ik kan niet stoppen met staren. "Grayson, Grayson!" Zegt Ethan. "Huh wat?" Vraag ik. "Wil je nog wat drinken?" Vraagt Ethan. "Nee dankjewel, ik heb nog." Antwoordt ik. De jongens van de squad dansen gek en Hazel lacht. Daarna komt have it all - Jay Cosmic erop. De jongens van de squad ruimte voor Hazel en ze danst in het midden. Dan merkt ze me op en danst ze naar me toe en trekt me mee naar de squad. "Dans." Zegt ze lachend. Ik dans met haar mee. "Lekker bezig Grayson." lacht Nash. Dan ineens dansen de jongens heel raar, Hazel doet mee dus ik besluit ook maar mee te doen. Hazel slaat haar armen om mijn nek, knipoogt dan en maakt zich los en draait een rondje. "Wil je wat drinken?" Vraag ik. "Ja lekker." Antwoordt Hazel. "Wat wil je drinken?" Vraag ik. "Verras me." Zegt Hazel. Ik vraag de rest van de squad en dan loop ik naar de tafel met het drinken. Ik schenk wat drinken in de bekers en loop dat terug. Ik scan de kamer, het voelt als of ik een klap in mijn gezicht krijgt, in de hoek van de kamer bij een groep mensen, zit Hazel op Cameron's schoot en ze zoenen. Lachend verbreekt Hazel de kus, ze kijkt me recht in de ogen en haar lach verdwijnt. Ik draai me om. "Grayson, Grayson!" Zegt ze en ze houdt me tegen. "Wat is er?" Vraagt ze. "Ik wist niet dat jij en Cameron wat hadden oké." Zeg ik. "Wat ik en Cameron? Grayson dat was een dare." Zegt Hazel. Ik kijk haar aan. "Al die kleuters willen mij wel met iemand zien zoenen." Zegt Hazel. "Maar, waarom doe je dat?" Vraag ik. "Grayson, mijn eerste zoen is van me afgenomen, dus ik kan zoenen met wie ik wil. Het is geen eerste keer meer." Lacht Hazel. "O oké." Zeg ik. Hazel pakt mijn hand en trekt me mee naar een plek waar we kunnen dansen. Fulfill- Lucky Charmes is erop en Hazel danst met haar armen in de lucht. Al snel komt de squad bij ons dansen. Matthew en Hayes dansen echt super raar en ik lig dubbel. Plotseling wordt ik ruw bij Hazel en de squad weg getrokken. "Dude wat ben je aan het doen?!" Zegt Brian. "Ik ben gewoon aan het dansen." Zeg ik. "Wat is je probleem man?" Zegt Hazel die aan komt lopen. "Jij moet uit de buurt blijven van Grayson." Zegt Brian. "O en waarom dan?" Vraagt Hazel en ze kruist haar armen. "Omdat jij, omdat jij slecht ben voor hem. Hij verdient beter." Zegt Brian. De squad komt aan gelopen en Cameron gaat achter Hazel staan. "Beter dan mij?! Waar in de wereld haal jij het lef vandaan omdat tegen mij te zeggen? Heb je ooit tegen me gepraat? Nee. Weet jij ook maar iets van mij? Nee. Jij bent één van die stumperds die alles geloven wat ze horen en dan een beetje de held achter laten. Terwijl ze nog gewoon je mammies hand vast houd." Ketst Hazel terug. "Triest gewoon, dat ben je." Zegt Hazel, dan kijkt ze Ethan aan. "Ik zou maar niet zo veel met die Brian om gaan en wat meer op je broer gaan lijken." Zegt ze en ze draait zich om en loopt de deur uit. "Ik zou maar oppassen." Zegt Cameron en hij loopt achter Hazel aan, ook Matthew werpt Brian een boze blik toe. Stomverbaasd kijk ik Brian en Ethan aan. "Serieus. Niet cool man." Zeg ik en ik loop achter de squad aan. Ik zie de auto van Hazel weg rijden. Ik ren achter de auto aan en de auto stapt. Het raam gaat open. "Wat moet je?" Vraagt Nash. "Ik zweer het jongens, ik wist echt niet dat ze dat gingen zeggen. Ik mag jullie oprecht, ik vind jullie echt aardig." Zeg ik. "Stap in." Zegt Hazel van achter het stuur. Ik open de achterdeur en ga naast Nash zitten. Bij een Land Rover Defender heb je een gewoon twee voorstoelen, achterstoelen en dan in de achterbak zitten tweebankjes tegen over elkaar, daar zaten wij. "Mag hij mee naar de plek?" Hoor ik Hazel aan Cameron vragen.

BAD GIRL Where stories live. Discover now