Hoofdstuk 8

87 5 0
                                    

Hazel pov:

"Ik ben aankomende week geen BOB!" Roep ik vanuit mijn kamer. Vanavond gaan we lekker uit en eindelijk mag ik drinken, ben ik geen bob. Ik hijs me zelf in een strakke highwaisted jeans aan en een kanten crop top. Ik ga aan mijn make-up tafel zitten en doe mijn make-up. Een beetje bb-cream, concealer, blush, een simple wing met eyeliner en wat mascara. Ik zing mee met Troye die ik op de achtergrond heb aan staan. Mijn haar doe ik een hoge staart. Ik pak mijn witte all stars en trek ze aan. Tevreden kijk in de spiegel. Ik doe mijn parfum op en vrolijk loop ik door de gang. "Wow Hazel, je ziet er mooi uit." Zegt Grayson. Ik draai me om en kijk blozend naar de grond. Dan kijk ik naar Grayson. *Damn.*  Hij draagt een lang wit t-shirt met een zwarte broek en all stars. Ik hou zo van lange witte t-shirts. "Jij zit er ook niet verkeerd uit." Zeg ik met een knipoog. We lopen naar beneden. Iedereen is klaar. "Is iedereen klaar?" Vraagt Hayes. Iedereen knikt en samen lopen we naar de bus. "Party time!" Roep ik en stap in de bus. Als iedereen zit start Cameron, die BOB is vandaag. We zetten de muziek hard en lachen de hele weg naar de club. "Hier links, we moeten via achteren naar binnen." Zeg ik. "Daar staat Elio met de kaarten." Zeg ik en ik check mijn telefoon. Als we geparkeerd zijn spring ik de auto uit. Ik zie Elio al staan. "Hola chicka, je ziet er mooi uit." Zegt Elio en hij doet een stapje naar achter om me goed te bekijken. Elio zelf draagt een zwarte tanktop op een blauwe jeans. "Jij ook." Zeg ik lachend en ik geef Elio een knuffel. Elio geeft iedereen een kaart en we lopen naar binnen. De muziek dreunt in mijn oren. Met mijn handen in de lucht loop ik achter Elio aan. Het is gezellig druk, de zweer is goed, ik weet zeker dat het vanavond leuk gaat worden. "Wil je wat drinken?" Vraag Aaron. "Ja hoor, verras me!" Zeg ik lachend. Elio trekt me mee om te dansen. Lachend loop ik met hem mee en begin ik te dansen. Op een gegeven moment komen alle boy's dansen. Als Aaron terug komt met de drankjes stoppen we even en gaan naar de zijkant. Ik neem een slokje door het rietje van mijn cocktail. "Deze is lekker!" Roep ik naar Aaron. "Laat me eens proeven!" Zegt Matthew. Ik geef hem een slokje. "Inderdaad!" Zegt hij lachend. Ik kijk naar Grayson en zie dat hij al naar mij aan het staren was. Ik zet mijn glas op de rand en leg er een bierfilter op. Ik loop naar Grayson en pak zijn hand. In het begin danst Grayson een beetje stijfjes maar hij komt langzaam op gang. Ondertussen zijn de boy's ook weer komen dansen. Lachend dans ik naar Grayson, steeds dichter bij, tot onze lichamen elkaar raken. Lachend doe ik een stapje terug en draai ik een rondje. "Guy's! Shotjes!" Roept Elio die aankomt lopen met een dienblad. Iedereen behalve Cameron, pak een shotje. "Drie, twee, één!" Roept Jacob. Ik tik het shotje achter over. 

We zijn een paar shotjes verder, Grayson en ik gaan los op de dansvloer. Dan komt Hips don't lie - Shakira erop. "Sorry Gray, maar deze moet ik echt even met Elio dansen!" Zeg ik. Ik zie Elio al mijn kant op komen lopen. Zijn vrienden lopen joelend achter hem aan. Cameron kijkt me vragen aan. "Ons liedje." Zeg ik lachend. Sexy haal ik mijn handen door mijn haar en beweeg ik mijn heupen op de maat. Elio legt zijn handen op mijn heupen en ik leg mijn handen om zijn nek. Onze voeten bewegen snel op de maakt van de muziek. Elio laat me rondjes draaien en ik loop van hem weg en dans sexy. Overal hoor ik gejoel. Lachend lopen ik weer naar Elio. Hij loopt achter me aan en legt zijn handen op mijn heupen terwijl ik ze op de maat beweeg. Wanneer er si wordt gezegd doen we telkens een andere pose. Dan komen we heel dicht bij elkaar en gaan onze heupen van links naar rechts. Dan gaat het snelle stuk weer. "Elio's chicka is er weer!" Wordt er geroepen en dan is het liedje afgelopen. We houden onze pose even aan en gaan dan lachend uit elkaar. "Lekker gedanst chicka." Zegt Elio. "Jij ook!" Zeg ik lachend. Van dat dansen krijg je dorst. Ik neem een slokje van mijn drinken. De boy's komen naar me toelopen. "Ik wist niet dat je zo kon dansen." Zegt Nash. Ik lach en stop het rietje in mijn mond. "Van Elio geleerd." Zeg ik dan. Matthew kijkt me aan. "Jongens, rustig. Hij is een vriend." Zeg ik als ik merk dat de rest ook zo kijkt. Ik zet mijn glas neer en loop weer naar de dans vloer. *Ugh daar is die irritant gast weer, hij zit me de hele avond al te irriteren. Tegen me te praten terwijl ik duidelijk geen interesse heb. 

Grayson pov:

"Hou je d'r een beetje in de gaten?" Zegt Cameron terwijl hij naar de dansvloer knikt, waar Hazel met Ethan en Hayes aan het dansen is. "Ik denk dat ze goed dronken gaat worden." Lacht Cameron. Ik lach. Ik heb zelf al afgehaakt toen Hazel en Elio shotjes gingen drinken. Zo dronken hoef ik niet te worden. Maar ik snap Hazel wel, ze is nu eindelijk geen BOB. Er hangt telkens zo'n jongen om haar heen. Ik zie dat het Hazel ook irriteert, als ik naar de jongen heen wil lopen, houdt Cameron me tegen. "Volgens mij gaat ze het zelf regelen." Zegt Cameron. Ik zie Hazel wat tegen de jongen zeggen en dan naar de DJ rennen. Al snel komt ze terug met een microfoon en begint de muziek van NO - Meghan Trainor. En ze begint te zingen: "I think it's so cute and I think it's so sweet! How you let your friends encourage you to try and talk to me." Ze loopt naar de jongen toe en legt haar vinger op zijn borst. "But let me stop you there, before you speak..." Zingt ze ze loopt weg. Draait een rondje en dan begint het refrein: 

"My name is no
My sign is no
My number is no
You need to let it go
You need to let it go
Need to let it go
Nah to the ah to the, no, no, no!
My name is no
My sign is no
My number is no
You need to let it go
You need to let it go
Need to let it go
Nah to the ah to the, no, no, no!"


Over klinkt gejoel en de jongen staat rood in het midden van de zaal. Hazel gaat op de bar rand staan en kijk naar de jongen.

 "First you gonna say you ain't runnin' game, thinkin' I'm believing every word
Call me beautiful, so original, telling me I'm not like other girls
I was in my zone before you came along, now I'm thinking maybe you should go
Blah, blah, blah, blah
I be like nah to the I, to the I, to the no, no, no!  " 

Terwijl mensen haar van de bar tillen, zingt ze door. Op de maat loopt ze naar de jongen en loopt ze om hem heen. 

"All my ladies listen up
If that boy ain't giving up
Lick your lips and swing your hips
Girl all you gotta say is...

My name is no
My sign is no
My number is no
You need to let it go
You need to let it go
Need to let it go
Nah to the ah to the, no, no, no!
My name is no
My sign is no
My number is no
You need to let it go
You need to let it go
Need to let it go
Nah to the ah to the, no, no, no!" 

Terwijl ze over haar schouder veegt zingt ze:

"I'm feeling...

Untouchable, untouchable
I'm feeling...
Untouchable, untouchable
I'm feeling...
Untouchable, untouchable
I'm feeling...
Untouchable, untouchable" 

Ze zingt nog één keer het refrein zwaait wild met haar haren. Ik hoor de jongens van de squad joelen en klappen. Als Hazel stopt met zingen, begint iedereen te klappen. Hazel knipt oogt naar de jongen en brengt de microfoon naar voren. Dan komt ze naar ons lopen met een enorme lach op haar gezicht. "Lekker gedaan." Zegt Aaron lachend. "Dat heb je hem even duidelijk gemaakt." Zegt Nash. "Lekker Hazel." Zeg ik en ik geef haar een high five. Ze lacht en neemt een slok van haar drinken. "Ga je mee dansen?" Vraagt ze me. Ik knik en loop met haar mee. We beginnen te dansen. Hazel haalt haar handen door haar haar en beweegt op de maat van de muziek. Na ik weet niet hoelang dansen zijn mijn voeten kapot. Ik kijk naar de bar waar ik Hazel haar zoveelste shotje zie nemen. "Het is denk ik tijd dat we gaan." Zegt Cameron. "Goed plan." Zegt Jacob. Iedereen heeft wel wat op en is een beetje aangeschoten, behalve Cam dan. Maar Hazel is helemaal dronken. Ik loop naar haar toe. "Hazel we gaan." Zeg ik. Ze kijkt me aan met twinkelende ogen. "Aaah nu al?" Zegt ze. "Ja." Lach ik. Ze geeft Elio een knuffel en zegt gedacht. Ik pak haar hand en loop met haar uit de club. De rest staat al bij de bus te wachten. Hazel laat mijn hand los en begint vrolijk rondjes de draaien over de parkeerplaats. En dan BAM knalt ze vol met haar hoofd tegen een lantaren paal. Ik hoor de jongens lachen. "Uuurrh." Hoor ik Hazel kreunen. Dan gaat ze recht op zitten met beide handen in de lucht. "Ik ben oké!" Roep ze. Lachend trek ik haar omhoog. Als we Hazel eenmaal in de bus hebben gekregen rijden we terug naar huis. Onderweg is Hazel in slaap gevallen. "Ze is echt knetter gek." Zegt Hayes lachend. "En ze gaat morgen een enorme kater hebben." Zegt Cameron met een grijns op zijn gezicht. Ik til Hazel op en breng haar naar haar kamer. Ik leg haar op haar bed en doe dekens over haar heen. Voorzichtig geef ik haar een kus op haar voorhoofd. 

Hellooo, 

Ik vond dit zo'n leuk hoofdstuk om te schrijven. Ik hoop dat jullie hem ook leuk vonden. Ik denk dat dit de laatste avond wordt dat ik echt tijd heb om te schrijven omdat overmorgen de toetsweek begint. Eigenlijk moest ik geschiedenis nog wat beter leren, maar dat lees ik in bed nog wel even door. Ik heb toch morgen eerste twee uur uitval ;P

-xxx-



BAD GIRL Where stories live. Discover now