Hazel pov:
Ik knipper met mijn ogen en haal diep adem, de geur van Grayson's parfum komt mijn neus binnen. Even sluit ik mijn ogen om van zijn geur te genieten. Ik voel dat Grayson met mijn haar speelt, ik kijk omhoog en zie dat hij een film aan het kijken is. "Aah ben je wakker?" Vraagt hij lachend. Ik knik en ga recht op zitten. *Deze gevoelens maken echt gek.* "Hoelang heb ik geslapen?" Vraag ik. "Uh ik denk ruim 4 uur." Antwoordt Grayson. "Niet dat hij het vervelend vond hoor." Zegt Ethan lachend. Grayson wordt rood en ik voel mezelf ook blozen. "We zijn er bijna!" Roept Cameron. "Aah je bent wakker." Zegt hij als hij zich omdraait. Ik lach. Matthew geeft mij zijn telefoon, hij geeft een foto van mij en Grayson gemaakt toen we beide sliepen. Ik lach en laat hem aan Grayson zien. Matthew knipoogt naar me, hij ziet dwars door me heen. Ik geef hem zijn telefoon terug en kijk uit het raampje. Even sluit ik me ogen, stel je voor als we een stel zijn. Ik zie ons al voor me. Snel open ik me ogen. Waar ben ik mee bezig? Ik haal mijn hand door mijn haar. "I-ik moet even naar de wc." Zeg ik. Ik sta op en loop naar de wc. Snel sluit ik de deur en ik kijk in de spiegel. "Hazel, dit kan niet! Zet het uit je hoofd! Je mag niet weer vallen." Fluister ik tegen mezelf. Nog een keer haal ik mijn hand door mijn haar en doe ik het weer in een staart. Er wordt op de deur geklopt. "Hazel?" Hoor ik Matthew zeggen. Ik open de deur. Matthew stapt de wc binnen en sluit de deur achter zich. "Wat is er in hemels naam met jou aan de hand? Vecht niet zo met je gevoelens!" Zegt Matthew zacht. "I-ik, uh ik durf niet." Zeg ik. "Je hebt het hier al met Cam over gehad, maar je moet het gewoon toelaten. Je kan niet je hele leven niet meer verliefd worden." Zegt Matthew. "Hij gaat je geen pijn doen." Zegt Matthew en hij trekt me in zijn armen. "Weet ik, maar ik weet het niet, ik..pffff." Zucht ik. "Laat het gaan, we zijn straks op Ibiza, lekker relax, laat het losssss." Zegt Matthew. Ik knik en kijk Matthew aan. "Dankjewel." Zeg ik terwijl ik hem een kus op zijn wang geef. Just friends! We lopen de wc uit, we krijgen van mensen rare blikken maar ik negeer het, maaan we hadden gewoon een gesprek, rustig. Ik plof weer neer op stoel. Grayson kijkt me bezorgd aan. "Oke?" Vraagt hij. Ik knikt met een glimlach op mijn gezicht. "Damens en heren, maak u klaar voor de landing, maar uw gordel vast." Ik doe mijn gordel om en kijk weer uit het raam. Dan stop ik mijn spulletjes in mijn zwarte eastpack. Weer kijk ik uit het raam en zie ik de wereld te voorschijn komen, Ibiza. Als we geland zijn staat iedereen op, we pakken onze spullen en lopen naar de uitgang. Ik bedank de stewardessen en loop het vliegtuig uit. We halen onze koffers op en lopen naar buiten. Zodra ik mijn voet buiten de deur zit, voel ik een knop omgaan. Ineens accepteer ik mijn gevoelens, voel ik me vrij en rustig. Ik kijk naar Grayson. *I like you.* Denk ik. Ik pak mijn zonnebril en zet hem op mijn neus. "Volg mij naar de bus!" Roep ik.
We hebben een Volkswagenbusje die we op het vliegveld laten staan, zodat we gewoon met onze eigen auto kunnen rijden. "Daar is babe!" Roep ik als het busje zie. Ik open de bus en laat iedereen er in. Meteen zet ik de radio aan en begin te rijden. Als ik naar ons huis rij, zie ik iemand als een gek zwaaien. Ik stop. "Hé Elio!" Zeg ik als ik zie wie het is.
YOU ARE READING
BAD GIRL
FanfictionHazel, de bad girl van de school, althans zo wordt ze genoemd. Waarom wordt ze zo genoemd en is ze echt een bad girl? Alles verandert als Grayson Dolan na de herfstvakantie bij haar op school komt. Hij kijkt door alle roddels en uitspraken over Haz...