Hoofdstuk 12

95 6 1
                                    

Hazel pov:

"Zo staat alles goed." Zegt Shawn. We gaan een cover opnemen en zijn de apparatuur aan het klaar zetten. "Anders speel jij eerst de piano." Zegt Shawn vervolgens. "Is goed!" Zeg ik. Ik begin met het spelen van de piano muziek van don't stop believin'. Daarna speelt Shawn de gitaar solo's. "Oké nu zingen." Zegt Shawn. Ik begin als eerst met het eerste couplet:

Hazel: "Just a small town girl
Livin' in a lonely world
She took the midnight train going anywhere."
Shawn: "Just a city boy
Born and raised in South Detroit
He took the midnight train going anywhere

A singer in a smokey room
The smell of wine and cheap perfume
For a smile they can share the night
It goes on and on and on and on"

Samen: (Chorus)
"Strangers waiting
Up and down the boulevard
Their shadows searching in the night
Streetlight people
Living just to find emotion
Hiding, somewhere in the night"

Hazel: "Working hard to get my fill
Everybody wants a thrill
Payin' anything to roll the dice
Just one more time
Some will win, some will lose
Some were born to sing the blues
Oh, the movie never ends
It goes on and on and on and on

(Chorus)
Samen: "Strangers waiting
Up and down the boulevard
Their shadows searching in the night
Streetlight people
Living just to find emotion
Hiding, somewhere in the night

Don't stop believin'
Hold on to the feelin'
Streetlight people
woahhh, woahhhh

Don't stop believin'
Hold on...
Streetlight people
Ohhh, woahhhh
Don't stop believin'
Hold on to that feelin'
Streetlight people"

"Dat ging echt super!" Zeg ik met een lach als ik de koptelefoon van mijn hoofd van mijn hoofd haal. "Inderdaad!" Zegt Shawn terwijl hij me een highfive geeft. We beginnen met het samenstellen van de muziek. "Zullen we morgen een video er bij op nemen?" Vraag ik. "Ja graag, ik heb er nu niet echt puf voor." Antwoordt Shawn. We lopen naar beneden en treffen de jongens aan het zwembad. Mijn blik kruist met die van Grayson en ik bloos. Dan gaat mijn telefoon. "Aaah chicka!" Zegt Elio. "Heee Elio." Zeg ik. "Hé ik geef vanavond een feestje bij mij thuis, heb je zin om met je squad te komen?" Vraagt hij. "Super leuk, ik zal even vragen." Zeg ik. "Jongens, Elio geeft een feestje vanavond bij hem thuis, gaan?" Vraag ik aan de boy's. Iedereen stemt in. "Wij zijn van de partij." Zeg ik lachend. "Ik zie je vanavond!" Zegt Elio en hij hangt op. "Lekker fissa!" Roept Nash. Ik lach. "Doe je nu wel even rustig?" Vraagt Matthew rustig aan me. Shawn kijkt me vragend aan. "De vorige keer was ze onwijs dronken." Lacht Aaron. "Ja ja, ik doe rustig!" Zeg ik lachend. "Hé, ik ga even smoothies maken, wie wil?" Voeg ik eraan toe. Als iedereen een smoothie wil loop ik naar de keuken. Ik pak een watermeloen uit de koelkast en pak een mes. Ik ben zo wat in gevecht met de watermeloen als ik hem probeer in tweeën te snijden. "Lukt het?" Hoor ik Grayson lachend zeggen. Ik kijk lachend op, mijn haar hangt voor mijn gezicht. "Nee niet echt." Zeg ik. "Hier laat mij." Zeg Grayson terwijl hij zachtjes het mes uit mijn hand. Ik stap aan de kant en Grayson snijd de watermeloen in tweeën. We hollen de watermeloen uit en gooien het in de blender. Beetje yoghurt er bij en nog meer fruit. "Is dat niet te vol?" Vraag ik aan Grayson die nog een banaan in de blender doet. "Nee joh." Zegt Grayson. "Oké." Zeg ik en ik doe mijn handen in de lucht. Grayson doet de blender aan en twee telen daarna schiet de deksel van de blender en spetter de smoothie over al. Ik lig dubbel van het lachen terwijl Grayson stribbelend de blender probeert uit te krijgen. Als hij eenmaal de blender uit heeft gekregen kijkt Grayson me aan. Zijn hele gezicht zit onder de smurrie. Ik hang aan het aanrecht en moet huilen van het lachen. "Hou op met lachen!" Roept Grayson en pakt me bij mijn middel. "Ik kan niet meer!" Lach ik. Grayson sleurt me door de keuken terwijl hij me kietelt. "Hou op!" Gil ik. Lachend ruimen we de troep op en lopen we met de smoothies. "Werd daar een varken geslacht of zo?" Vraagt Cameron. Grayson en ik schieten in de lach. Lachend vertel ik wat er gebeurt was. Iedereen moet lachen en drinkt zijn/haar smoothie. Ik geniet van de zon en kijk naar de jongens, die aan het dollen zijn rond het zwembad. Voordat ik het weet is het hoog tijd om me klaar te maken voor het feestje. "Laten we ons klaar gaan maken anders komen we te laaaaat!" Zegt Jacob. Ik loop achter Jacob en sla mijn armen om zijn nek en fluister in zijn oor: "Kom ze ook?" Jacob bloost en knikt. "Cute." Zeg ik terwijl ik in zijn wang knijp en dan storm ik de trap op. Ik spring onder de douche. Eenmaal onder de douche vandaan föhn ik mijn haar droog en trek ik mijn outfit aan.

BAD GIRL Where stories live. Discover now