Hazel pov:
Nadat dat ik iedereen heb afgezet hij hun huis, rij ik naar huis. Nog steeds spookt het idee door mijn hoofd. Ik geef gas als het stoplicht op groen springt. Eenmaal thuis open ik de voordeur en ren ik naar boven. Ik ga achter mijn bureau zitten en klap mijn laptop open.
***
Ik knipper met mijn ogen en merk dat ik op mijn laptop lig. Mijn lip plakt aan het toetsenbord. Snel ga ik recht op zitten en kijk ik naar mijn laptop. *Perfect!!* Denk ik met een lach op mijn gezicht. Ik sta op en loop naar mijn badkamer. Ik kijk in de spiegel en lach naar mezelf. Ik kleed me uit en stap onder de douch. Na het douchen droog ik me af. Met een handdoek om mijn middel loop ik naar mijn kast.
Ik trek een witte broek aan met daarop een shirt die aan de voorkant kort is en aan de achterkant lang. Verder trek ik mijn lage helemaal zwarte all stars aan. Ik doe mijn haar in een hoge rommelige staart en doe mijn make up. Snel spuit ik wat parfum op en storm naar beneden. "Mam?" Roep ik. "Ja?" Antwoordt mijn moeder vanuit haar kantoor. Ik loop naar haar kantoor. "Ik heb een idee. Ik ben heel erg toe om even weg te gaan van hier, meteen dacht ik aan Ibiza. Aangezien we dit jaar waarschijnlijk niet gaan vanwege jullie werk. Ik dacht dat ik daar wel een maandje kon blijven." Vertel ik. Mijn moeder kijkt op van haar computer. "Hoe wil je dat dan met school?" Vraagt ze. Mijn moeder is nooit moeilijk met dingen. Ze wil dat ik blij en gelukkig ben. "Ik heb gekeken en ik kan gewoon voor een maand op een online school." Antwoordt ik. "Ik vind het goed, alleen je gaat niet alleen. Ik wil dat de jongens met je meegaan." Zegt mijn moeder. We hebben een huis op Ibiza, elke zomervakantie en meivakantie gaan we erheen. Het is fantastisch daar. De mensen daar zijn zo, zo vrolijk, positief en open. "Dankjewel mam." Zeg ik en ik geef haar een kus op haar wang. Ik pak mijn mobiel en doe een appje in de squad groepsapp: "Over een half uurtje bij mij! Geen vragen gewoon komen!" Lachend kijk ik naar de reacties. Ik loop naar de chill room en sluit mijn telefoon aan op de box. Troye Sivan klinkt door de kamer. Al snel hoor ik de boy's de trap af lopen. "Hellooo." Zeg ik enthousiast als ik ze zien. "Nou vertel, waar heb je ons voor nodig?" Vraagt Matthew terwijl hij op de bank ploft. Als iedereen op de bank zit begin ik: "Ik ben even klaar hier. Ik wil weg. Zoals jullie weten hebben mijn ouders een huis op Ibiza en daar wil ik graag voor een maand heen. School kan via een online school. We zijn dan gewoon even weg hier. De mensen zijn daar fantastisch." De boy's kijken me verbaasd aan. "Serieus?" Vraagt Cameron. "Ja." Zeg ik lachend. "Ik ga mee!" Zegt Matthew. "Me toooo!" Zegt Aaron. Uiteindelijk wil iedereen mee en worden de ouders gebeld. "Maar hoe zit het dan met eten enzo?" Vraagt Grayson. "We kunnen gewoon een pot maken?" Stelt Nash. "Das een goeie." Zeg ik. "Mijn moeder komt zo even lang om met je moeder te praten." Zegt Jacob. "Die van ons ook." Zegt Nash. "Wij mogen!" Zegt Ethan enthousiast. "Jeeej." Zeg ik en ik geef Ethan en Grayson een highfive. Nadat de moeders hebben overlegt, mag iedereen mee. "Dit betekent feestje!" Zegt Cameron. "Nee dat betekent vlucht boeken!" Zeg ik. Ik pak mijn laptop op schoot en kijk naar de goedkoopste tickets. "Pfff, hoe gaan we dit ook goed kiezen." Zegt Nash nadat we ruim twee uur hebben gekeken naar tickets. "HIER!" Zegt Hayes. "Deze is goedkoopste en we kunnen aankomende vrijdag vliegen." Zegt Hayes. "Top boeken!" Zeg ik. "Er zit groepskorting bij, bingo!" Zegt Hayes. Lachend kijk ik naar de jongens. "We gaan hier weg bitches!" Zeg ik.
YOU ARE READING
BAD GIRL
FanfictionHazel, de bad girl van de school, althans zo wordt ze genoemd. Waarom wordt ze zo genoemd en is ze echt een bad girl? Alles verandert als Grayson Dolan na de herfstvakantie bij haar op school komt. Hij kijkt door alle roddels en uitspraken over Haz...