Hazel pov:
Ik knipper met mijn ogen en zie Grayson naast me liggen. Geen paniek, ik laat de liefde toe. "Goeiemorgen." Zegt Grayson die dus al wakker is. "Goeiemorgen." Zeg ik en geef hem een kus. Hij glimlacht. Ik leg mijn hoofd neer op zijn borstkas. Grayson speelt mijn vingers en mijn lichaam voelt zich met een warm geliefd gevoel. Zo liggen we een tijdje. "Laten we opstaan." Zegt Grayson. Ik kreun en verstop me onder de dekens. "Jij gaat mee!" Zegt Grayson en hij begint me te kietelen. Ik gil het uit. Lachend stap ik dan ook maar uit bed. We lopen druk kletsend naar beneden. We worden stil als we zien dat iedereen in de tuin zit en naar ons kijkt. Ik voel me rood worden. Voordat ik nog meer kan denken, gooit Grayson me over zijn schouder en sprint naar het zwembad. "Nee Grayson!" Gil ik voordat we in het water belanden. "Rot joch!" Lach ik. Grayson trek me naar hem toe en kust me. Nu weten alle jongens het. Ik hoor de jongens joelen. Ik klim uit het zwembad en met een rood hoofd ga ik bij de jongens zitten. "Aaah s'cute!" Zegt Cameron terwijl hij me wurgt onder zijn arm. Ik lach. "Vanavond is er weer een feestje, gaan we?" Vraagt Jacob. "Natuurlijk." Zegt Matthew op een duuuh-toon. "Hoe laat is het?" Vraagt Grayson. "Half drie." Antwoordt Aaron. Ik schiet in de lach. "Hele dag weggegooid." Zeg ik. "Eerst maar ontbijten." Lacht Grayson. We staan op en lopen naar de keuken. Ik pak de cornflakes uit de kast. Grayson staat achter me en slaat zijn armen om mijn middel en maakt knor geluiden in mijn nek. We maken ons ontbijt klaar en lopen weer naar buiten. De zon schijnt op mijn gezicht. Ik luister naar de gesprekken die de jongens voeren en kijk naar het uitzicht. Het is zo mooi hier. De rest van de middag hebben we (weer) niks gedaan. Lui slof ik naar mijn kamer om me om te kleden voor het feest. Ik spring onder de douche. De stralen kletteren om mijn huid. Ik lach om mezelf, eindelijk heb ik de liefde toegelaten. Ik droog me af en kleed me aan.Ik doe mijn haar los (zoals op de foto) en ga voor mijn make-up tafel zitten. Ik sluit mijn mobiel aan op de box en zet Troye's album of. Terwijl ik mee zing met de muziek doe ik mijn make-up. Als mijn make-up eenmaal zit, pak ik mijn Nike Air Force 1 en trek ze aan. "Hazel ben je klaar?!" Schreeuwt Hayes vanaf beneden. "Ja ik kom!" Schreeuw ik terug. Ik doe snel wat parfum op en bekijk mezelf nog een keer in de spiegel. Ik knik tevreden naar mezelf en ren dan de trap naar beneden. Mijn blik kruist met die van Grayson. We lopen naar de bus. "Je ziet er prachtig uit." Zegt Grayson als hij naast me komt zitten. "Wie is BOB vandaag?" Vraag ik. "Ik!" Zegt Shawn. Ik steek mijn duim omhoog. Druk kletsend komen we aan bij de club. "Elio staat weer klaar." Lach ik. Via achteren lopen we naar de achterdeur. "Hola Chicka!" Zegt Elio en hij geeft me een knuffel. "Mijn zusje is er ook!" Zegt hij. "O wat leuk ik heb haar zo lang niet gezien!" Zeg ik en ik stap de club in. Al snel zie ik Chiara (Elio's zusje) staan. "Chiara!" Roep ik. "Hazel!" Roept ze vrolijk als ze me ziet. We geven elkaar een knuffel. "Het is zo goed om je weer te zien." Zegt Chiara vrolijk. Chiara is een ongelooflijk knap meisje. Bruin haar, donkerbruine ogen en een zon gebruinde huid. Witte tanden die ze altijd showed met een prachtige lach. "Je ziet er mooi uit!" Zeg ik. "Dankjewel, jij ook!" Lacht ze. Ze trekt me mee naar de bar en we bestellen een drankje. "Ik wil je even voorstellen aan mijn vrienden." Zeg ik en ik trek haar mee naar de boy's. "Boy's! Dit Chiara, mah bestieeee!" Roep ik. De jongens groeten Chiara. Ik kijk even naar de jongens hun gezichten en ja hoor, ik zie Ethan net wat langer naar Chiara kijken. Ik lach. Chiara en ik lopen de dansvloer op en beginnen te dansen. Laten komen de boy's er ook bij. Grayson staat achter me en slaat zijn armen om mijn middel en legt zijn hoofd in mijn nek. We 'wiegen' op de maat van de muziek. Ik sluit mijn ogen en geniet van de aandacht. Als ik mijn ogen weer open zie ik Chiara naar me lachen. Ik voel dat ik bloos.
***
We zijn een paar drankjes verder. Ik ben Chiara aan het los gaan op de dansvloer. "Let's dance sexy!" Roept Chiara in mijn oor en knikt met haar hoofd naar de boy's. Ik lach en loop achter Chiara aan die begint met een sexy dansmove.
Grayson pov:
Ik ben aan het kletsen met Cameron als ineens Chiara en Hazel sexy voor ons gaan dansen. Hazel kijkt me aan en knipoogt. Ik lach en kijk naar Ethan die zijn ogen vast heeft zitten aan Chiara. Hazel komt naar me toe gelopen en begint om me heen te dansen. Ze komt heel dichtbij. Net op het moment dat ik haar wil zoenen, draait ze een rondje en danst ze verder. Ze zakken naar de grond en wacht even... twerken? Ik kijk om naar de rest van de jongens die verbaasd staan te kijken. Ze komen rustig omhoog en dansen verder. Dan stoppen ze, lachend komen Hazel en Chiara naar ons toe lopen. Ik loop naar Hazel. "Ik wist niet dat jij zo kon dansen." Zeg ik in haar oor. Hazel lacht. "Je weet wel meer niet over mij." Zegt ze met een knipoog. My God. Ze wil weg lopen maar ik pak haar pos en trek haar naar me toe. Ik neem haar hoofd in mijn handen en zoen haar. Onze zoen beweegt met een synchroon. Ik hoor gejoel, ik negeer het. Ik voel haar handen op mijn buik. Zachtjes bijt ik in haar lip als we de zoen verbreken. Hazel kijkt me stralend aan. We draaien om naar de groep, even kijk iedereen ons aan maar dan gaat iedereen door met wat hij mee bezig is. Ik sta achter Hazel en sla mijn armen om haar heen. Ik zie Ethan met Chiara praten. "Kom met me dansen." Zegt Hazel nadat ze een shotje achter over tikt. Er komt een liedje op en enthousiast vraagt Hazel: "Kan je shuffelen?" Ik knik en dan herken ik de beat. Samen shuffelen we op de muziek. Eerlijk Hazel is veel beter maar toch. Het liedje is afgelopen en wij dansen 'gewoon' door. Ik kijk naar Hazel die geniet van de muziek. Met een stralende lach kijkt ze me aan.
Ethan pov:
Ik loop met Chiara naar de bar. "Je bent aardig." Zegt ze tegen me. Ik lach. Ze is onwijs mooi. De hele avond praten en dansen we. "Hier." Zegt Chiara en ze geeft me een bierviltje met een nummer erop. "Dankjewel." Zeg ik lachend. "Nu nog even los gaan!" Zegt ze en ze geeft me een drankje aan. Ik stop het viltje in mijn broekzak en loop achter haar aan. We dansen op de maat van de muziek, haar lichaam dicht tegen de mijne.
***
Oké. Nu is het echt tijd om te gaan. Chiara hangt aan me en ik zie dat Aaron ook erg dronken is. "Laten we gaan!" Roept Cameron. "Wacht, waar moet Chiara heen?" Vraag ik. "Met jou mee." Zegt Grayson die voorbij loopt. Achter hem aan trekt hij Hazel mee. "Ze vindt het vast niet erg om bij jou te slapen." Zegt Hazel met een knipoog. "Chiara, wil je met me mee?" Vraag ik. "Hmmhmm..." Mompelt ze terwijl ze knikt. Ik til haar naar het busje en zet haar naast me op de bank. Ze leunt tegen me aan. Eenmaal bij het huis aangekomen, til ik Chiara weer op en loop naar mijn kamer. Grayson slaapt vast bij Hazel dus dan kan Chiara gewoon bij mij in bed (Grayson en Ethan sliepen samen in één tweepersoonsbed). Ik zet haar neer op het bed. "Zal ik je schoenen even uit doen?" Vraag ik. Chiara knikt. Ik doe haar schoenen uit. "Sorry." Mompelt ze. "Waarvoor?" Vraag ik. "Dat ik dronken ben en onze eerste avond verpest." Zegt ze zacht. "Chiara, ik vind het toch niet erg. Je moet genieten van je leven. Ik ben hier nog wel een tijdje." Zeg ik met een lach. Ik doe de deken over haar heen en loop dan naar de badkamer om mezelf klaar te maken om naar bed te gaan.
Helloooo,
Sorryyy dat het zoooo lang duurde voor het volgende hoofdstuk. Ik had letterlijk gewoon geen inspiratie. Ik denk dat ik even een break nodig had. Maar eindelijk is dit hoofdstuk af. Ik heb hier zo lang over gedaan omdat ik een goed hoofdstuk wou hebben. Als nog is het geen goed hoofdstuk geworden maarja.
ZE GAAN VANDAAG DE MERCH ONLINE GOOIEN! IK KAN NIET WACHTEN! IK HOOP ECHT DAT HET MOOI IS! WAARSCHIJNLIJK IS HET MOOI WANT ZE HEBBEN STIJJJJLLL! IK BENIEUWD!
-xxx-
YOU ARE READING
BAD GIRL
FanfictionHazel, de bad girl van de school, althans zo wordt ze genoemd. Waarom wordt ze zo genoemd en is ze echt een bad girl? Alles verandert als Grayson Dolan na de herfstvakantie bij haar op school komt. Hij kijkt door alle roddels en uitspraken over Haz...