Hoofdstuk 3

108 5 0
                                    

Grayson pov:

"Met wat voor mensen ga jij om Grayson Bailey Dolan?" Zegt mijn moeder. "Wat bedoel je?" Vraag ik. "Je weet donders goed wat ik bedoel Grayson, Ethan heeft het me vertelt. Ik wil niet dat je met dat soort mensen om gaat." Zegt ze. "Mam." Ik ga naast haar zitten. "Ethan kent ze niet eens. Mam, echt waar deze mensen zijn niet bad. Ze zijn echt heel erg aardig." Zeg ik. "Dat meisje dan? Ethan zegt dat ze rook, met iedereen naar bed gaat, enz." Zegt mijn moeder. Ik kijk mijn moeder geschrokken aan. "Heeft Ethan dat gezegd over Hazel?" Vraag ik. "Heet ze Hazel? Wat is er?" Vraagt mijn moeder. "Ik vind haar leuk... En ze is helemaal niet bad. Ze rookt niet, ze gaat niet met iedereen naar bed. Ik weet niet of ik dit mag vertellen, maar vast wel tegen jou. Ze is slachtoffer geweest van een player. Hij heeft haar gebruik en haar eerste keer van haar afgenomen. Die dingen die Ethan vertelt, zijn roddels die Ethan zelf heeft gehoord en nu door vertelt. Hij ken Hazel niet eens. Hij praat niet eens tegen Hazel. Ze zijn echt aardig mam, echt waar." Vertel ik en ik kijk haar aan. Ze pakt mijn hand en zegt: "Ik geloof je, sorry." "Ben je echt alleen daar voor hier heen gekomen?" Vraag ik. "Ja, ik maakte me zorgen." Lacht mijn moeder. "Je bent gek. Maar als je het niet erg vindt ga ik slapen, ik ben kapot." Zeg ik. "Waarom ben je eigenlijk nu pas thuis?" Vraagt mijn moeder. "O, Ethan en Brian maakte een nare opmerking naar Hazel tijdens het feest. Dus toen zijn we naar een plek gegaan aan het water en hebben daar een beetje gechilled." Antwoord ik. "Aaah, ga lekker slapen." Zegt mijn moeder. Ik geef haar een kus op haar wang. "Kan ik hun ontmoeten?" Vraagt mijn moeder "Uh, ik denk het wel." Antwoord ik en ik loop mijn slaapkamer in. Ik kleed me uit tot mijn onderbroek en plof in mijn bed. *Ik kan niet geloven dat Ethan dat allemaal tegen mijn moeder heeft gezegd.* Ik pak mijn mobiel en doe een berichtje in de squad, waar ik sinds gisteren ook in zit: "Hé, mijn moeder is hier en zou jullie graag willen ontmoeten. Kan dat?" Iedereen slaapt dus ik krijg geen antwoord. Ik leg mijn telefoon naast me neer en val in slaap. 

Hazel pov:

Ik rij de oprit op en stap mijn auto uit. Ik bliep hem op slot en loop mijn huis binnen. Heel zachtjes loop ik naar boven. "Hazel?" Hoor ik vanuit mijn ouders slaapkamer. "Ja, ik ben het." Antwoordt ik. "Oké, slaaplekker meisje." Zegt mijn moeder. Ik loop naar mijn slaapkamer en ga mijn eigen badkamer in. 

Zoals ik al zei hebben we best een groot huis en heb ik best een grote kamer

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Zoals ik al zei hebben we best een groot huis en heb ik best een grote kamer. Maar het is niet dat ik er over opschep zoals Ashley, ugh wat haat ik dat mens. Ik spring onder de douch en denk aan vannacht. * Het was echt gezellig.* Ik lach en stap uit de douch. Ik trek mijn onwijs grote shirt aan en plof in bed. Ik check mijn mobiel, Cameron heeft Grayson in onze squad groepsapp gegooid. Ik lach. *Ze mogen hem.* De squad  zijn net mijn broers. Eigenlijk ga ik met niemand anders om op school. De grootste reden daar van is dat iedereen denkt dat ik bad ben. Sinds Brad zijn de boy's veel zorgzamer geworden, onze band is veel sterker geworden. We zijn een familie :). Mijn moeder vroeg me vroeger altijd waarom ik niet met meiden om ging. Daar is één reden voor: Meiden op mijn school zijn bitchen. Ze zeuren om alles. Vinden niks goed genoeg. Bah. Ik heb wel vriendinnen, Vine girls. Die zeuren niet over alles en zijn gewoon relax net zoals de boy's. Alleen die meiden zie ik helaas niet zo vaak. Maar ik mag niet klagen. Ik heb hartstikke goede vrienden die ik voor geen goud zou willen ruilen. Zo val ik in slaap.

BAD GIRL Where stories live. Discover now