Hazel pov:
Ik maak een buiging en iedereen begint te klappen. Ik lach en stap van de verhoging af. Ik maak nog selfies met met fans. Dan lopen we naar de volgende glijbaan.
***
"Dat was onwijs leuk!" Zegt Nash als we in het busje stappen. "Inderdaad." Zegt Cameron die achter het stuur zit. Ik wil net wat zeggen als ik word gebeld door Rio, de broer van Elio. "He Rio." Zeg ik als ik op neem. "Hé Hazel! Top dat je opneemt!" Rio klinkt een beetje paniekerig. "Je weet toch wel dat ik vanavond draai?" Vraagt Rio. Rio is een redelijk bekende DJ in Ibiza en draai daarom vaak op feestjes. "Ja, we wouden graag komen." Antwoord ik vragend. "Mooi, zou je alsjeblieft willen zingen? Dat wijf die vanavond zou zingen heeft net afgezegd, stomme trut." Zegt Rio. "Natuurlijk Rio!" Antwoord ik. "Geweldig! Ik zorg dat je boy's VIP krijgen!" Zegt Rio. "Helemaal goed!" Zeg ik lachend en ik hang op. De boy's kijken me vragend aan. "Dat was Rio de broer van Elio. Hij vroeg of ik vanavond op het feest wil zingen, omdat het meisje die eerst zou zingen heeft afgezegd. Hij regelt voor jullie VIP." Vertel ik. "Gaaf man!" Zegt Cameron. Iedereen juigt. Al zingend rijden we naar huis. Als we eenmaal thuis zijn, loop ik naar boven om te gaan douchen. Ik kleed me uit en stap onder de douch. Ik sluit mijn ogen en denk over alles na. De ruzie, Grayson, Elio, Chiara, thuis, Brad, de baby... Ik open mijn ogen weer en kijk naar mijn buik. Woede vult mijn lichaam. Snel zet ik de douch op koud en laat ik de woede weg spoelen. Ik loop naar de kast om te kijken wat ik aan zou doen. *M'n make-up moet on fleek zijn.*
Grayson pov:
Hazel is meteen verdwenen naar boven. Ik loop naar buiten en ga op het bankje zitten en kijk uit over de zee. "Ze is niet makkelijk hè?" Hoor ik Matthew zeggen. Ik draai me om en zie Matthew naar me toe lopen. "Nee dat is ze zeker niet." Antwoord ik. Matthew gaat naast me zitten. "Zeg tegen haar dat je van haar houd. Meer dan iets anders in de wereld." Zegt Matthew na een stilte. "Want ze houd nog van je." Hij kijkt me aan. Verbaast kijk ik hem aan. "Je hoeft geen speciaal iets te doen voor Hazel om te laten zien dat je van haar houd. Dat deed Brad ook, ze voelde zich alleen geliefd als hij dat soort dingen deed. Je moet er voor zorgen dat ze zich geliefd voel elke keer als ze bij je is." Zegt Matthew. Ik knik en staar voor me uit. "Waar wacht je nog op?" Vraagt Matthew dan. Ik schrik op. "Ga." Zegt Matthew. "Bedankt Matthew." Zeg ik en ik sta op. "Doe haar geen pijn alsjeblieft." Zegt Matthew terwijl hij voor zich uit blijft kijken. Ik knik en loop naar binnen. Meteen voel ik me zenuwachtig worden. Ik loop de trap op en denk wat ik wil zeggen. Ik klop aan bij haar deur. "Ja?" Hoor ik haar zeggen. Ik open de deur en zie Hazel staan.
Ze ziet er prachtig uit. "I-ik, uhm, ik uh... woow je ziet er echt prachtig uit." Zeg ik hakkelend. Haar haar zit perfect, haar gezicht straalt als de zon. "Bedankt." Zegt ze blozend. Ik haal diep adem en begin: "Ik, ik kwam hier om te zeggen dat, Hazel ik hou van je. Ik hou van je met heel mijn hart. Ik heb me nog nooit zo gevoelt. Het klinkt misschien cliché, maar ik denk elke minuut aan je. Als je zo loop te zingen in het zwembad, ik geniet van alles aan je." Zeg ik en ik kijk haar aan. Met grote ogen kijkt ze me aan. Ik loop naar haar toe. "Echt waar Hazel ik hou van je." Zeg ik. Ze babbel wat maar ik kan het niet verstaan. Ze kijkt me aan met tranen in haar ogen. Ik pak haar hoofd in mijn handen, mijn blik gaat van haar ogen naar haar lippen en weer terug. Langzaam leun ik naar voren. Mijn lippen raken de mijnen. Als we de kus verbreken zegt Hazel: "Ik hou ook van jou." Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht. "Ga je mee?" Vraag ze aan me. We lopen naar beneden. Mijn blik kruist met die van Matthew en hij glimlacht. "Ik maak me even snel klaar." Fluister ik in Hazel's oor. Ze lach en ik loop naar boven.
YOU ARE READING
BAD GIRL
FanfictionHazel, de bad girl van de school, althans zo wordt ze genoemd. Waarom wordt ze zo genoemd en is ze echt een bad girl? Alles verandert als Grayson Dolan na de herfstvakantie bij haar op school komt. Hij kijkt door alle roddels en uitspraken over Haz...