Hoofdstuk 4

92 6 1
                                    

Hazel pov:

Het is een paar maanden later en het gaat allemaal eigenlijk wel prima. Grayson is nu officeel lid van onze squad. Soms zijn er dagen dat hij even niet met ons is zodat hij met Ethan kan zijn. Ik snap trouwens niet waarom Ethan zou moeilijk tegen ons doet, maar ja. Vanavond hebben de boy's een football wedstrijd. 

Iemand botst tegen me aan, geïrriteerd kijk hem aan. Ik zweer als blikken konden doden, had ik al veel mensen gedood. Ik heb gewoon geen ochtend mens, plus ik heb mijn koffie niet gehad én ik ben de boy's kwijt. Ik was laat vanochtend dus ik reed zelf naar school. 

Terwijl ik door de gang loop kijkt iedereen me aan. Sommige fluisteren en anderen kijken snel weg. Ik zucht, het is altijd zo. Ik zie Matthew in de verte. "Matt!" Roep ik. Hij kijkt om en hij loopt naar me toe. "Goodmorning babe." Zegt hij en hij geeft me een knuffel. Just friend hoor, alle boy's noemen me babe of babygirl. "Goodmorning." Zeg ik. "Geen koffie gehad?" Vraagt Matthew terwijl we naar de andere boy's lopen. "Je kent me zo goed." Zeg ik lachend. "Goodmorning." Zeg ik tegen de andere boy's. "Goodmorning!" Zeggen ze. "Waar is Aaron?" Vraag ik als ik de groep rond kijk. "Ik weet het niet, ik heb hem nog niet gezien." Zegt Cameron. Op dat moment horen we iemand gillen. We lopen naar de gang het geluid vandaan komt. Ik zie Aaron vechten met één van de kakkers. Laat me je voorstellen aan de Kak-groep: Ashley, nummer één bitch van de school, met d'r kak boy's met strak naar achter gekamd haar.En dan natuurlijk nog haar bitchy vriendinnen. Voordat ik het weet rennen de boy's al naar de groep. "Wat heb je gedaan?" Zeg ik tegen Ashley terwijl ik dreigend op haar af kom lopen. "Niks." Zegt ze arrogant. "Kom op zeg!" Zeg ik op een duh toon. "Kappen!" Roep ik als zie dat de boy's zich in het gevecht hebben gemengd. Ik ben niet bang om een klap tegen mijn hoofd te krijgen. Ik weet dat de boy's me niet slaan en die kak boy's zijn schijters. Ik wurm me tussen de jongens, ontwijk een stomp en duw Aaron en de kak jongen uit elkaar en werp Cameron een blik toe. Hij trek Matthew en Nash terug. "Wat is hier aan de hand?" Schreeuw ik terwijl ik een pluk haar uit mijn gezicht blaas. Ik zie dat zo wat de hele school staat de kijken. "Jullie zijn ook lekker een beetje kijken maar niks doen." Sis ik naar hun. "Hij stond te zoenen met Kimberly!" Schreeuw Aaron woedend die tegen wordt gehouden door Hayes en Jacob. Laat me je het uitleggen, Aaron heeft nu ruimt een half jaar met Kimberly, vraag me niet waarom hij één van die kak meisjes date, maar ja, hij is verliefd dus dan ga ik het hem niet verbieden. "Pff dacht je nou echt dat ze je écht leuk vond?" Zegt Ashley. Ik word woedend, niemand zegt dat tegen één van mijn boy's. Ik ga dreigend voor haar staan. "Je voelt je heel wat hè?" Zeg ik. Ashley zucht geïrriteerd. "Ik vroeg je wat!" Roep ik. "Ik heb geen tijd voor gevallen zoals jij." Zegt ze en ze kijkt naar haar nagels. Ik bal mijn vuisten. "Wat zeg je? Als er hier één iemand is waar je geen tijd aan moet besteden, ben jij het!" Schreeuw ik. Ashley kijkt me aan. "Ik heb tenminste een normale relatie... In tegenstelling tot jij, die met iedereen naar bed." Zegt ze. Oké nu is ze te ver gegaan.

Ik pak haar bij haar haar en trek haar op de grond

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ik pak haar bij haar haar en trek haar op de grond. Ik klim boven op haar en schreeuw: "Waar in de wereld haal jij het lef vandaan omdat te zeggen! Je kent me niet eens. Ik ben het zat van al deze schijters hier die maar geloven wat er wordt gezegd!" Schreeuw ik. Ashley krabt me in mijn gezicht. Woedend geef ik haar een klap in haar gezicht. "Ik ben klaar met jou!" Schreeuw ik. "Pfff rot op!" Schreeuwt Ashley terwijl ze me tegen mijn lip stompt. "Jij moet je grote bek dicht houden met je kut roddels! Je weet ik kan je leven in één keer verpesten! Jij hebt mijn deze reputatie gegeven en daar kan ik gebruik van maken!" Schreeuw ik. "Wat wil je doen?" Schreeuwt Ashley. "Misschien één van je tieten lek prikken?" Schreeuw ik. "What the fuck!" Schreeuwt Ashley terwijl ze me voor mijn gezicht slaat. Meteen stomp ik haar in haar maag. We rollen over de grond. "Hazel stop!" Hoor ik Cameron roepen. Ik ga deze bitch echt niet van me laten winnen. "Je denkt dat je het bent hè?" Schreeuwt Ashley. "Nee hoor! Jij hebt me deze reputatie gegeven. Jij hebt gezegd dat ik met iedereen naar bed ga, dat ik rook en shit. Jij hebt mijn de reputatie geven dat ik heel wat ben!" Schreeuw ik scherp terug. Bats, die zit. "Ja, nu heb je geen woorden meer hè?" Zeg ik boos en ik stap van haar af. Ik haal mijn hand door mijn haar en veeg langs mijn lip. Ik draai me om."Je denkt dat je gewonnen hebt hè?" Schreeuwt Ashley achter mijn rug. Met een ruk draai ik me om en loop ik naar haar heen. "Sommige zijn gedoemd om te verliezen en anderen hebben gave om altijd te winnen." Zeg ik. Er klinkt een 'oe'. Ik grijns. "Voelt naar hè, verliezen? Geloof me, het gaat veel zwaarder worden." Zeg ik. "Dit is het precies dezelfde shit waar jij mij in stopte, en geloof me het is niet makkelijk." Zeg ik. Ik draai me om en de boy's lopen achter me aan. "Mevrouw Rose!" Hoor ik de directeur zeggen. Ik loop door naar buiten. 

Ik loop recht naar mijn auto, die achter op de parkeer plaats staan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ik loop recht naar mijn auto, die achter op de parkeer plaats staan. "Ben je oké?" Vraag Grayson. Op dat moment voel ik het omhoog komen, ik ren naar achter de auto. Ik voel iemand de haren uit mijn gezicht halen. "Wat gebeurt er?" Vraagt Matthew. "Uh, Hazel is aan het kotsen." Zegt Grayson droog. Ik ga recht op staan. Grayson geeft me een zakdoekje. "Dankjewel." Zeg ik en ik veeg mijn mond. "What the fuck Hazel!" Zegt Cameron als ik naar de voorkant van mijn auto loop. "Ik kan er niet meer tegen." Zeg ik. Ik haal mijn handen door mijn haar, de tranen prikken achter mijn ogen. Kijk, ik kan er wel tegen. Voor een tijdje. Ik prop het gewoon ergens in een hoekje, maar nu is het genoeg. Cameron trek me in zijn armen. De tranen stromen over mijn wangen. Als ik uitgehuild ben  zie ik dat ik Cameron's shirt geruïneerd heb met bloed. "Sorry Cam." Zeg ik. "Het is niet erg." Zegt Cameron. De boy's kijken me bezorgd aan. "Is het erg?" Vraag ik en ik wijs naar mijn gezicht. "Nou..." Zegt Nash. Ik kijk in de spiegel van mijn auto. Ik heb krassen op mijn wangen van Ashley, geloof me die nep nagels zijn scherp. Mijn lip is dik en bloed ook. Verder heb ik een blauwe plek onder mijn oog. "Ach." Zeg ik. "Heeft iemand mijn tas?" Vraag ik. "Ja hier." Zegt Hayes. Ik pak mijn toilettasje uit mijn rugzak. Met een doekje haal ik het bloed van de krassen en van mijn lip. Met een make-up doekje haal ik mijn mascara en eyeliner weg, dat over mijn hele gezicht zat. Ik zet een nieuw lijntje met mijn eyeliner en doe wat mascara op. Ik doe wat concealer op mijn blauwe plek. Op de wonden doe ik niks, anders gaat het ontsteken. Ik haar een borstel door mijn haar en doe mijn haar in een rommelige staart. "Ready." Zeg ik. De jongens lachen. Snel stop ik een kauwpompje in mijn mond, ik hoef niet naar kots te ruiken. We lopen de school binnen, we worden van alle kanten aan gekeken. De directeur komt meteen op me afgelopen. "Ja mevrouw Rose, wil je even met mij mee lopen." Zegt ze. Cameron kijkt me aan. "Ga maar." Zeg ik. "Ja meneer." Zeg ik en ik loop achter hem aan, zijn kantoor in. Ik plof neer op een stoel. De directeur gaat achter zijn bureau zitten. "Ik hoorde van Ashley dat je haar aanviel." Begint hij. "Pfff, heeft ze dat gezegd. Dat is dus niet waar. Ze zei wat over één van mijn vrienden. Toen zei ik daar wat van en toen gaf ze een stomme opmerking over mij. Ik ben klaar met die opmerkingen." Zeg ik. "Dus waarom heb je haar geslagen." Vraagt meneer. "Omdat ze een opmerking over mij maakte." Zeg ik. "Volgens mij is dat geen reden om iemand te slaan." Zegt meneer. "Met alle respect, maar u kent mij niet, dus hier kunt u  niets over zeggen." Zeg ik bot. Verslagen kijkt meneer me aan. "Uhm, is het verder oké?" Vraagt hij en hij wijst naar mijn wond op mijn gezicht. "Ik ben prima." Zeg ik en ik sla mijn armen over elkaar. "Je mag gaan." Zegt meneer. Verbaasd sta ik op, geen straf. "Bedankt." Zeg ik en ik loop het kantoor uit. Ik heb nog een half uur les. Ik loop naar mijn lokaal. Ik open de deur. "Mevrouw Rose, kom gauw binnen." Zegt mijn scheikunde leraar. Ik werp Ashley een dodelijk blik toe en loop naar mijn plek naast Grayson. "En?" Fluistert hij. "Geen straf." Antwoordt ik zachtjes. Grayson lacht. "Jij krijgt echt alles voor elkaar hè?" Fluistert hij. "Badgirl hè." Zeg ik. 

Hallloooo,

GUES WHAT DAY IT IS???? DOLAN TWINS TUESDAY!!! 

Helaas is hier tijdverschil en uploaden ze om 02:00 ofzo maar ja, als nog ik ben benieuwd naar hun video. 

Sorryyyy dat het weer zo lang duurde :( Stomme leraren geven nu alweer toetsen op, maaaaan. Ik hoop dat jullie een leuke week hebben en dat jullie het hoofdstuk leuk vonden :) 

Love you guy's!

-xxx-

BAD GIRL Where stories live. Discover now