Dacă îți lași femeia sa adoarmă plângând nu ești bărbatul de care are nevoie.
Dacă plânge o face că e rănită, dar e prea orgolioasă să îți plângă în față. Plânge seara când e doar ea și perna când e singură că așa ai lasat-o tu cu pretextul să se calmeze. Îți spun eu că o femeie nu se calmează, ea analizează și desparte în 4 firul problemei ca să știe ce decizie să ia pentru că tu nu ești îndeajuns de bărbat să iei problema în propriile mâini.
Plânge...plânge pentru că lacrimile îi sunt cele mai bune prietene sunt arma ei împotriva lucrurilor spuse de tine....acele lucruri pe care le-ai aruncat vorbind fără să gândești ca o rănești.
De ce e singură? Că ai nevoie tu de un răgaz, să nu îți mai auzi "nebuna" cum țipă la tine reproșând aceleași lucruri pe care i le-ai spus și tu. În timp ce tu ești plecat pe unde numai tu știi ,ea deja e împăcată cu ideea că nu are nevoie de un bărbat care nu e capabil să îi fie alături; nu are nevoie de cuvinte care o dor, care o fac sa fie slabă...spera că te întorci să o iei în brațe și sa îi spui ca va fi bine că ve-ți rezolva problema, dar în schimb ești pierdut în vreun bar sau pe cine știe ce bancă.
Ai lăsat un dezastru acasă dar când te vei întoarce vei găsi liniște....liniștea de dinaintea furtunii pot spune. Pentru că ea deja a adormit plângând, consolată de ea însăși dar mai puternică și mai sigură pe ea; te-a iertat dar nu te-a uitat...femeia niciodată nu uită când e rănită și motivul pentru care își varsă lacrimile .
Te-a iertat în speranța că a doua zi îți vei da seama că nu ai procedat bine și ar fi bine să știi cum să o iei să o împaci.
Pentru că dragul meu nu vrei sa afli cum e o femeie puternică...care se naște din suferința și orgoliul tău de bărbat incapabil să îi alini rănile și să îi fii alături.