Ca să inviți în oraș o tufă de trandafiri nu îți trebuie prea mare efort. Deobicei le găsești pe facebook etalându-şi care mai de care podoabele că poate poate își vor găsi "prințul"...și nu, nu vine pe cal vine într-un Mercedes și are câțiva ani în plus .
În fața lor nu trebuie să îți deschizi sufletul ele așteaptă să știe ce sumă porți în portofel sau unde le vei duce după cina așa zisă romantică. Dacă încerci să le descoperi vei găsi un suflet gol..vei vedea doar suprafața care este plină de machiaj strident și îmbrăcată cât mai sumar chiar dacă afară poate este sub 0 grade.
Nu poți purta o discuție inteligentă, oricum nu ar fi atente pentru ca li s-au luat rujul de pe buze sau vreo unghiuță a pățit ceva.
Totul se învârte în jurul lor, iar tu ești micul șoricel prins în plasa lor atras de un chip de porțelan fără suflet, pentru că ele nu au știut ce este iubirea adevărată, iar dacă ar fi găsit-o ar fi lăsat-o pe un portofel bănos .
Mare greșeală să te îndrăgostești, dragostea ar ține atâta timp cât ai bani în cont pentru că asta contează în lumea lor.
Ele nu caută afecțiune și iubiri ca în povești, deși mint în privința asta; vor distracție și vor să fie răsfățate.
Nu trebuie să ai creier, să fi cultivat sau vreun visător și cel mai important nu le pasă că ai un suflet, atâta timp cât ai cu ce să le întreții.