Crezi ca poți îmblânzi un bărbat?

119 3 0
                                    

Nu te juca cu focul că s-ar putea să te arzi ca și restul femeilor care au încercat să domine bărbatul.
Bărbații sunt animale de pradă, iar dintr-un animal de pradă nu poți să faci un animal de companie.
Bărbatul este o ființă complexă ca și noi femeile, însă el este mai ușor de citit. Este deștept și joacă la două mâini, crezi că îl poți îmblânzi că îl vei face să joace cum vrei tu,te va lăsa un timp să crezi asta , dar la final va fi invers, pentru că bărbații vor să își mențină controlul asupra ce dețin și nu vor lăsa garda jos pentru că vreo domnișoară cu picioare lungi așa îi va spune.
Oricât ai încerca să îi schimbi nu vei reuși, este în codul lor genetic ,la fel și privitul după domnișoare , nu vor putea fi resetați nici dacă i-am trimite înapoi în fabrică ; așa au fost lăsați, iar noi putem să îi acceptăm așa cum sunt.
Sunt orgolioși, dar își pot călca pe orgoliu pentru femeia iubită însă când vine vorba de apropouri de genu "iubi uite ce pantofi frumoși" , brusc creierul lor numai funcționează și nu mai pricep aluzia că noi ne dorim acel lucru.
Bărbații vor 3 lucruri : mâncare, băutură și sex. Dacă au aceste lucruri au raiul pe pământ; și să nu uităm de prieteni fără de care nu pot trăi.
Cea mai mare oroare pentru un bărbat este să îl cari la cumpărături 3 ore ; cea mai bună răzbunare în cazul în care te mai supără câteodată.
Spre deosebire de noi, ei nu au mari pretenții la nimic și cu toate acestea nu îi putem domina, dar îi putem face să se dea după noi, pentru că și noi femeile avem un cuvânt de spus, iar uneori cuvântul nostru este lege.
S-ar duce și la 3 noaptea la magazin dacă i-am trimite pentru că avem noi pofte nocturne și nu ar bombăni așa mult pentru că nu vor să ne supere...prea mult.


Simte-o p-asta Where stories live. Discover now