Merhaba yeni günlük,yeni şehir,yeni hayat,yeni sayfa hayatımda ki her şeyi arkada bırakıp bu sehire geldim.Annem ve babamın boşanması,küçükken çektiğim acılar,gözümde ölen insanlar,ciltleri bembeyaz cesetlerle bu yaşıma geldim.Artık korkmuyordum.Bana güçlü olmayı öğreten şeylerdi.17 yaşındayım evet lise son üniversiteye geçeceğim ama bu sene ki tüm konuları biliyorum.Yazın insanlar tatile çıkarken ben evde oturmuş annem ve babamın kavgalarını dinleyip,hayatımdan ne kadar nefret ettiğimi yazıp,ders çalışıyordum.Bu olayların hiç birini öğrenmesini istemediğim bir kız kardeşim vardı.Adı Lisa idi.Onun için küçük yaşta güçlü kalmalıydım ben.Ben cesurum yeni şehirde beni neler bekliyor bilmiyorum.Ben aslında komik biriyimdir bu yaşa kadar sadece 4 arkadaşım oldu.Ama canımdan değerliydiler.Ben yıldızlar gibi bir çok arkadaşım olcağına ay gibi capcanlı parlayan bir arkadaşım olmasını istedim.Ben özel bir insan olduğumu sanmazken annem sen özlesin diyordu.Bunu her gün diyordu.Sanki bunu demezse günüm dehşet gibi olacakmış gibiydi.Ben anneme çok bağlıydım.Onun bir nefesi için her seyimi verirdim.Unutmamalıydım bu şehirde cesur olmak lazımdı.Annem buraya gelmeyi neden istemidti bilmiyorum.Burası en çok cinayet olayları olan,tehlikeli bir şehirdi.Sanırım burayı neden seçtiğini bana zaman göstercekti.Yarın yeni okuluma başlayacaktım.Okula baslasam bile hic kimsenin beni fark etmeyeceğini biliyordum.Ben hayatımın olumsuzluklarına karşı her zaman olumlu oldum.Ve her zaman kendime inanıp gülüsedim.İnsanlara gülümsemeyi severim ama yine de mesafeli olmalıyım,tehlikeli,ıssız,bu soğuk şehirde kendimi ve ailemi korumalıyım.Her zaman güçlü olacağım.Sana her şeyi yazacağım.Yazmayı seviyorum.Bu arada evimize taşındık her şeyi vardı.Annem her şeyi hazırlamıştı önceden.Yeni macera dolu hayatım yarın ki güneşin doğuşuyla başlasın bakalım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lydia Martin'nin Gerçek Yaşamı
ChickLitBildiğimiz gibi ünlü dizi Teen Wolf'un en sevilen karakterlerinden biri Lydia ben Teen Wolf'u baya bir değiştirerek Lydia'nın yaşamını değiştirdim.Teen Wolfla benzerlik var ve karakterler aynı umarım beğenirsiniz.İyi Okumalar