Yeni hayatta başlamak isterken eskisene tekrar dönmek acılarından hep bahsediyorum.Bu bencillik değil mi?Dün duyduklarım beni çok üzmüştü.Özelliklede bileğim çok acıyordu.Malia pençelemişti.Okula gidecektim.Her şey eskisi gibi olacaktı.Kütüphane köşelerinde saklanıp utanacaktım,hiç durmadan kendimi derslere verecektim,kitap okumaya aralıksız devam edecektim ve en kötüsü neşeli olan her şeyi bırakacaktım.Bunu abartmıştım biraz ama biraz hoşlandığın birinden bunları duymak ruhunun karanlıkta yolunu bulamaması gibiydi.Bugün annem miralimi biraz düzeltmeyi başardı en sevdiğim şeyleri yapmıştı kahvaltıda o da olmasa yaşamam için ne kalacaktı tabi bir de küçük kız kardeşim aslında onlar için geçmeliydim karanlıktan aydınlığı bunu gerçekten bir kurt sürüsü için yapmamalıydı.Onlara yardım etmek istedim.Onlar kaybetti.Okula gittiğimde Scott koşarak yanıma geliyordu.Bana"Lydia Stiles adına üzgünüm sana ihtiyacımız var anla bu kadar bencil olamazsın"dedi.Ona"Stiles ve Malia sız olan her şeyde yokkum ben Scott"dedi.Uzaklaştım arkamdan"Kendine dikkat et tehlikeli bir yerdeyiz"dedi.Bunu neden dedi.Neyse onları düşünmemeliydim.Yarın için kendime bir eş bulmuştum adı Jackson idi.Onunla kütüphanede karşılaştım.İyi biriydi ve beni getirmek istediğini söyledi baloya ama bu çıkma gibi bir şey değil onu daha yeni tanıdım.Okuldan sonra elbise bakmaya gidecektim ki aklıma bir şey geldi.Yarın kendim olmak istiyordum eskisi gibi zaten her zaman kendimdim ama daha da kendim olmak istiyordum.Yarın şarkı söylemek istiyordum.Hayatta en istediğim şeydi ama korkmuştum Stiles ın dedi gibi olmayacaktım ben cesurdum.Alışverişimi yaptım.Yarın için şartlarım şunlardı;gülümse,kendin ol,hiç bir şey olmamış gibi davran".Bu yaşam şartı.Yarın benim günüm olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lydia Martin'nin Gerçek Yaşamı
ChickLitBildiğimiz gibi ünlü dizi Teen Wolf'un en sevilen karakterlerinden biri Lydia ben Teen Wolf'u baya bir değiştirerek Lydia'nın yaşamını değiştirdim.Teen Wolfla benzerlik var ve karakterler aynı umarım beğenirsiniz.İyi Okumalar