Ne?

95 7 0
                                    

Sanırım onların gitmesine üzüldüm 2 gün onlarsız ama bu zaman kısalabilirdi.Onlardan ilk olarak ürkmeme rağmen şimdi onlarsız durmak istememem biraz garipti.Ama bugün öğrendiğim haber Stiles gitmiyordu.Bunu duyunca şaşırdım.Hatta Malia çok sinirlenmişti.Stiles'ı bizden kıskanıyordu.Normal kıskançlık değildi bana Stiles kelimesi geçtiğinde ölümcül bir bakış atıyordu.Aslında Stiles'ı tam tanımasamda kısmen tanımıştım ve ondan hoşlandım.Yanlış anlamada olmazdı umarım bu hoslantı ve fazla gitmezdi.Bugün okula gittiğimde yine aynıydı derslerden bittikten sonra okuldan hemen ayrıldım.Burayı daha iyi tanımamışken garip bir binaya geldim.Arkamdan bir ses duyuyordum.Ama aldırmadan ilerledim.Aklım gitmememi kalbim gitmemi söylüyordu.Her zaman olduğu gibi kalbimi dinledim.İçeri girdiğimde 10 tane ceset vardı.Bağırmak istedim.Ama biri duymamalıydı.İğrençtiler daha önce ceset gördüğüm için fazla korkmadım.Ama oradan uzaklaştım.Dışarı çıktığımda karşımda Stiles duruyordu bana"Burada ne işin var Scott lar gitti seni ben koruyamam"dedi.Burada öğrendim onun gitmediğini.Ona"Sen neden gitmedin?"dedim.Bana"Sen ve Allison için ama ben kendimi zor korurken Scott sizi korumamı nasıl bekledi bu konuda hic bir fikrim yok"dedi.Ona"İçeridekileri daha önce gördün mü?"dedim.Bana"Kötü bir şey olduğundan eminim bayılmamı istemiyorsan haydi gidelim bence"dedi.Ona"Buralarda Lunapark var mı?"diye sordum.Bana"Neden ki hala çocuk musun?Çünkü ben öyleyim gitmek istersen beraber gidelim"dedi.Ona"Olur aslında bunu sormamın sebebi bir an aklıma babamın gelmesiydi"dedim.Ona bunu söylememeliydim fakat kendimi güvende hissettim.Bana"Baban ?nasıl yani?"dedi.Ona"Annemle boşanmadan önce sürekli lunaparka giderdik hafta iki kere ve bana her gittiğimizden bir ayıcık kazanırdı.Ama boşandıktan sonra ayıcıkların hepsini parçaladım.Bir an aklıma nasıl geldi bilmiyorum.Ama anlatmak iyi geldi.Bunları yani yaşamımı hic kimseye anlatmam"dedim.Bana"Soğuk bir kızsın yani uzaktan öyle ama iyi kalplisin bu arada Malia'nın sana nasıl baktığını gördüm.Özür dilerim."dedi.Ona"Bir önemi yok"dedim.Lunapark'a vardık.Dart oyunu vardı.Ve ona anlattıklarımdan duygulanmış olmalı ki bana bir ayıcık kazandı.Ona bakarken kendimi ağlamamak için zor tuttum.Ayıcık aynı o gibiydi çok tatlıydı.Ben tatlı demiştim.Ona biraz önce tatlı yazdım.Sanıeım ondan hoşlandım hayır Lydia öyle bir şey yok evet yok evet daha fazla saçmalamadan devam edelim.Bana ayıcığı verirken"Sen artık bizim icin değerlisin grubumuzdasın ve ailemizden kız kardeşim gibi olacaksın seni bu güçsüzlükle korumayı umuyorum.Ama merak etme Stiles sopamla herkesi püre yaparız"dedi.O konuşurken ona"Hız trenine binmek ister misin?"dedim.Bana"Pek emin değilim şey bendende sana bir sır sadece Malia ve Scott biliyor kalbimde rahatsızlık var o yüzden bu bana yasak"dedi.Ona"Kötü bir şey mi?"dedim.Bana"Çok küçük bir sorun merak etme"dedi.Evet endişelenmistim ona değe vermiştim.Lunapark tan ayrıldık.Bana"Bugün Lydia ve Stiles günü olsu"dedi.Ona"İyi fikir bugün Stydia günü olsun"dedim.Bana"O ne?"dedi.Anlamamıştı.Ona"Stiles ve Lydia non birleşimi"dedim.Şimdi anlamıştı onunla zaman geçirmek güzeldi ve güvende hissediyordum.O bana kendimi özel hissetiriyordu.Ama asla öyle bir şey yok çıkar şunu kafandan Lydia.Stiles beni evime bıraktı.Ona"Teşekkürler beni bugün yalnız bıramadığın icin"dedim.Bana gülümsedi.Yanaklarını sıkmak istedim.Ama yapmadım yapamazdım ki.Eve girer girmez merdivenden zıplaya zıplaya yukaı çıktım.Annem'"Bu bizim Lydia olamaz tatlım seni enson böyle mutlu 4 yasındayken gördüm"dedi.Ayıcığıma baktı ve"O kim?"dedi.Ona"Kim?kim?"dedim.Dışarıdan daha yenigiden Stiles ı işaret ediyordu.Ona"Arkadaşım sadece arkadaşım gerçekten"dedim.Bana şüpheli bakışlarını attı."Özel olmalı"dedi.Ona"Anne"diyerek.Yukarı çıktım.Yatağımda zıplayıp bağırarak şarkı söylüyordum.Sanırın gerçekten özeldi.Beni mutlu etmişti en son 4 yaşında böyle davranan bir insanı gülümsetti sanırım bir ara delirdim mutluydum.Acaba o şu anda ne yapıyordu?diye düşünüyordum.Kendime geldiğimde yazmaya basladım.Ve şu anda uykusuzluktan öleceğim.Stiles eger uykumdan daha değerli olursa ona gerçekten değer veriyorum demek.

Lydia Martin'nin Gerçek YaşamıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin