Bir okulda bu kadar sık kötü olayla karşılaşmak garipti derdim fakat bu şehirde öyle değildi.Bugün okula gittiğimde okulda gece cinayet işlenmişti bir tane okul otobüsü tamamen parçalanmıştı.3 tane öğrenci ölmüştü.Scott koşarak yanıma geldi.Benim insanların bazı hislerini hissetiğimi ve kötü şeyleri önceden bildiğimi biliyordu.Bana"Bunu ben mi yaptım biliyorsun dün dolunaydı ve ben bir kurt adama dönüştüm yanımda birisi vardı.Ama kimdi hatırlayamıyorum"dedi.Ona"Sen değilsin Scott sen olsan bunu hissederdim.Ama senin bunu yaptığını sanmıyorum.Ama onlar yapmış olabilir"dedim.İkizler geçerken.Onlara hic güvenmiyordum.Ürkütücüydüler.Her önümden geçtiğimde biri bana bakıp duruyordu.Gerçekten iğrençti.{Gerçek Lydia filimdeki yani böyle düşünmeye bilir.}Scott"Onlardan uzak durmalıyız.Onlar da kurt adam"dedigi an.Şok oldum desem yalan olmazdı.Çünkü onlar vampir gibiydiler cidden.Scott"Bugün dersleri dışarıda işleyeceğiz"dedi.Ona kafa salladım.Dersimiz aynıydı beraber giderken.Kira geldi bize"Merhaba dersiniz ne?"dedi.Ona"Matematik"dedim.Kira matematiği çok seviyordu.Ama Scott icin bu geçerli miydi pek sanmıyorum.Stlies ve Malia el ele bize doğru yürüyordu.Stlies ta özel bir şey vardı.Hiç kimsede olmayan bir şeydi onu her gördüğümde mutlu olmaya başladım.Ama bu düşündüğüm şey değildi tabi ki.Stiles"Selam millet dersimiz biyoleji dışarıda işleyeceğiz sanırım"derken.Bay Gomez"Biyoleji dersi iptal sadece matematik işlenecek"dedi.Scott"Ciddi olamazsınız yapmayın ama lanet olsun"dedi.Ona"O kadar kötü değil"derken.Bana"Küçükken matematik sınavında hiç bir soruyu yapamadım Lydia cidden bu oldu"dedi.Gülecektim fakat yapmadım.Ona"İstersen Kira sana ders versin onun matematiği iyi"dedi.Kira bana kızgınca baktı.Scott"Sana uyar mı Kira?"dedi.Stiles"Matematik ne sorumsuzca bir ders on altı dörde bölünmüyor oysa ki 8 2.4 çarpımın sonucu 18 de tam 4 bölüncek gibi"dedi.Bu espiri miydi?Gerçek miydi?Sanırım berbat bir şey olduğu kesinleşti.Bir de bana kötü espiri yaparsın derler.Stiles"İyi espiriydi cak Scott"dedi.Scott"Dostum espri yapmaktan vazgeç"dedi.Üçümüz derse gittik.Ders bittiğinde Scott neredeyse koşarak gitti.Kira'ya "Allison neden bugün okulda değildi?"dedim.Bana"Bilmiyorum hiç bir fikrim yok"dedi.Allison'a bir şey olmuş gibi hissetmeye başladım.Ona bir şey olmamalıydı.Hissetiklerimi insanlara söylemekten nefret ederdim fakat bunu Malia'ya söyledim.Neden onu seçmiştim bilmiyorum.Ama seçmiştim işte.Allison 'nın evine gittiğimizde kötü bir şey yoktu.Sadece kolunu kırmıştı.Ona sarılmak istedim.Kötü bir şey olmadığı için mutluydum.Kol kırıklığı iyi bir şey olmasada icimdeki kötü hissi hafifleten bir durumdu.O iyiydi.Bu durumdan dolayı bizimle gelemeyecekti.Dinlenecekti.Malia bana dönüp"Bizi boş yere endişelendirdin aslında grubun gerçekten sana ihtiyacı yok"dedi.Ondan hoşlanmıyordum.Bunu şimdi daha iyi anlamıştım.Ona bir şey demeden uzaklaştım oradan.Saat neredeyse 16.4 5idi.Bu zamana kadar telefon başındaydım.Allisonlardan 2.39da dönmüştüm.Ve neredeyse 3 saattir telefonum ve bendik.Bu aralar annem ve kız kardeşime vakit ayıramıyordum.En kısa zamanda onlarla birlikte olmalıydım.Saat 17.03 de Stiles jipi ile gelip beni aldı.Tabi ki Malia da yanındaydı.Buz pateni yerine gitmiştik.Evet bu iste iyiydim.Küçükken ilk bindiğimde ayak bileğimi kırmıştım.Sonra sinirlenip bir daha denedim.Tekrar düştüm daha sonra tekrar ama pes etmedim.Bir söz vardır ya"Yenile,yenile yenmeyi öğrendim"diye.Bende düşe,düşe öğrendim buz patenini.Diğerleri paten binerken.Stiles ile biz oturuyorduk.Ben yorulmuştum.O da yorulmuştu.Ona"Onu seviyor musun?"diye sordum.Bunu sormamalıydım umarım yanlış anlamaz bana"Malia?Evet"dedi.Sanırım seviyordu.Ama bunu sormam garipti.Bana"Ya sen?"dedi.Ona"Biri yok istemem de zaten yalnız olmak daha iyi geliyor"dedi..Bana"Peki hiç yaşadın mı?"dedi.Sanırım aşktan bahsediyordu.Ona"Hayır cevabını vererek hayatımda ilk kez yalan söylemişti. Evet bu uzun hikayeydi hemde çok uzun.Birbirimize yüzlerce aptalca soru sorduk.Ama iyi biri olduğunu daha da iyi anladım.Malia onu aşagı çağırdı ve gitti.Ben yalnızdım.Kira"Haydi sende gel"dedi.Gittim.Kira elimi tuttu.Dönmeye başladık.Buz patenini seviyordum.Scott"Gitmeliyiz yarın biliyorsunuz şehir dışına gideceğiz Hayden ve Liam'ı bulmak icin"dedi.Kira"Allison nın kolu kırık ve Lydia ne olacak?"dedi.Scott "onlar burada kalacak şu anda ihtiyacımız yok "dedi.Ben"Emin misiniz?İyi olacak mısınız?"dedim.Kira"Merak etme".Onlara"Evet okulda sizi idare etmem lazım değil mi?"Hepsi birden kafa salladı.Stiles"Biİ merak etme iyi olacağız Lydia babama da sakın söyleme yoksa boşverin"dedi.Ona kafa salladım.Stiles beni evime boraktı.Ondan yavaş yavaş o kelimeyi söyleyemem ama gazarım hoslantı............
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lydia Martin'nin Gerçek Yaşamı
Romanzi rosa / ChickLitBildiğimiz gibi ünlü dizi Teen Wolf'un en sevilen karakterlerinden biri Lydia ben Teen Wolf'u baya bir değiştirerek Lydia'nın yaşamını değiştirdim.Teen Wolfla benzerlik var ve karakterler aynı umarım beğenirsiniz.İyi Okumalar