Umrumda Değil

62 7 0
                                    

Yine bir okul günü anlatmaya hemen başlayayım.Okula gittiğimde Malia koşarak yanıma geldi.Arkama gizlice baktım.Geliyordu.Bence görmemiş gibi yapıp koşmaya başladım.Kolumdan tutmayı başardı.Bana"Özür dilerim her şey için sana ihtiyacım var bana hatta bize yardım et"dedim.Bana ihtiyaçları olduklarında yanımdaydılar hep.Ona"Önemli değil.Umrumda da değil"dedim.Ve uzaklaştım ders zili çalınca biyoleji dersine girmek zorundaydım.Malesef Stiles ta buradaydı.Sırasına giderken kulağıma"Beni affet"dedi.Ona baktım çaresizdi ne olmuştu.Dün olan olayı onlara anlatmayacaktım.Ders çıkışı öğretmen panoya ödev gruplarını astı ödev için 1 haftamız vardı ve eşim Stiles idi.Bakıp gitmiştim.O da peşimden geldi ve bana"O gün olanlardan dolayı üzgünüm Malia bana anlattı ikimizde yeni anladık geç oldu ama üzgünüz seninle zaman geçirmeyi sevmiştim ve senin sadece ona bağırman ve benim sana olan davranışlarım hoş değildi zaten Malia ile ayrıldık.Yani dün İsacc adında bir çocukla anla işte"dedi.Ona"Önemli yok peki Malia umrunda mı?"dedim.Bana aptalca baktı ve"Onu seviyordum"dedi.Bence onun ki sevgi değildi fazla bilmiyordum ama öyle değildi işte.Ona"Gitmeliyim"dedim.Gittim.Hatta bundan sonra dersim yoktu.O kurt kızı bulmalıydım ki bir erkek yanıma geldi.Bizimle aynı yaştaydı herhalde bana"Dün kız arkadaşımı yaraladın aptal seni öldüreceğim.Bana yardım eteceksin zorundasın o ölemez anlıyor musun??"dedi.Scott yanımıza geldi ve"Derek?"dedi.Derek ona her şeyi anlattı.Bana bakarak"Neden bize anlatmadın biz arkadaşız Stiles ve Malia yüzünden gruptan çıkman bizinle arkadaş olmayacağın anlamına mı geliyordu?"dedi.Ona Stiles tan hoşlandığımı haykırmak istedim.Ama yapamazdım.Kabul ediyorum korkaktum,ürkektim.Derek"Yılan tepesinden panzehiri alacaksın 2 günün var almazsan seni öldüreceğim cidden"dedi.Scott"O insan bunu kısa zamanda yapamaz"dedi.Derek"O zaman yanında biri gitsin"dedi.Scott"Kurtlar oraya giremiyor doğa üstü yaratıklar ama çok tehlikeli tuzaklar dolu çok kandırmacalı"dedi.Derek"Öldün"dedi.Scott"Stiles onunla gidecek onları yarın getireceğim"dedi.Scott'a"Orada dur bakalım ben Stiles ile gitmem"dedim.Derek"Ölürsün o zaman benim umrumda olan seni öldürmek değil sevgilimin iyi olması onun canı yanmasın istiyorum ben"dedi.Onlara"Yapacağım"dedim.Okuldan çıktım.Stiles ile gidecektim.Şu anda tek başıma uçurum kenarında oturuyorum.Stiles la gideceğim ona duygularımı açıklamaya korkuyorum.Güneş batmak üzere ve ben hala burada oturuyorum.Güneş ışıkları etrafa vuruyor çok güzel gözüküyor.Evet şu anda evdeyim ben oracıkta otururken sanırım Scott beni kokumdan buldu.Scott ve Stiles yanıma geldi.Scott ona her şeyi anlattıktan sonra Stiles ın bana bakışı garipti.Ona"İstemiyorsan gelme umrumda değil"dedi.Stiles"Gelmek istemiyorum ama geleceğim seni yalnız bırakmak istemem orası tehlikeli"dedi.Tehlikeden hiç bir zaman korkmadım ama Stiles beni korkutuyordu.Ona"Korkmuyorum oradan çıkacağım ve o kızı kurtaracağım bunu ben yapacağım "dedim.Onlarla bir çok şey hakkında konuştuk.Daha sonra beni evime bıraktılar ve bir kez daha anladım ki Stiles gülünce kalbimi sesi dışa yansıyor.Bunu yapmamalı.Anneme ne diyeceğim?Okula gitmemek için ne yapacağım?Halletmek zor olacak ama zoru severim.

Lydia Martin'nin Gerçek YaşamıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin