Kaçmamalıydım

152 10 0
                                    

Sabah kalktığımda annem neden dün koşarak eve geldiğimi ve kendimi odaya kilitlediğimi sordu.Bunu neden yapmıştım?Küçüklüğümden beri hissetme yeteneğim vardı.Onlardan özür dilemek istedim.Çünkü bu yanlıştı.Annem her şeyi anlatmadım.Sadece okulda bir seyin olduğunu anlattım.Okula gittiğimde onların grubun dan bir kız yanıma geldi.Kolumu tuttu bana"Scott seni arıyor"dedi.Ona"Bende sizi arıyordum"dedim.Beni okulun zemin katına indirdi.Burası karanlıktı.Ona"Buradalar mı gerçekten?"dedim.Bana kafa salladığını görebilecek kadar kısık bir ışık vardı.Sonra diğer ışıklarda yandı.Çocuk bana"Sana ihtiyacımız var Lydia senin güçlerine sana her şeyi anlatacağız"dedi.Onlara"Dün kaçtığım için üzgünüm sizin tehlikeli olduğunuzu düşündüm ve sizinle durmak istemedim."dedim.Hepsinin adını öğrendim.Bana çarpan çocuğun adı Stleis,beni bu zemin katta çağıranın Scott,Beni aşağı indiren Malia diğer iki kızın adı da Allison ve Kira idi.Scott adlı çocugun bana anlattıklarının kısaca özeti.Scott kurt adammış.Ve kurtların başı alfa imiş.Ona"Saka mı yapıyorsun?"dedim.Ve gözümün önünde kurt adam oldu.Ona şaşkınlık içinde baktım.Küçükken babam bana hep kurt hikayeleri anlatırdı.Kurt adamlara inanmazdım fakat onları severdim.Ona"Bu nasıl oldu?"dedim.Bana"Uzun hikaye ama gelecekte öğreneceksin"dedim.Kira"Belki korkabilirsin fakat aramızda tek insani bir yeteneği olan sen değilsin Allison da öyle aramızda sadece insan olanda Stiles"dedi.Onlara"Bu tehlikeli yerde nasıl kendini koruyabiliyorsun?"dedim.Stleis'a.Bana"Eğer kendine inanırsan koruyabilirsin bir de babam şerif o yüzden"dedi.Gülerek.Sanırım aralarında en çok ona güvendim.Ama onları tanıdıkça sevecektim bunu biliyordum.Okula çıktık birinci ders bitmisti.Yarın buz patenine gideceklerdi.Ve beni de çağırdılar.Kabul ettim tabi hosuma gitmişti.Soğuk bir kızı canayakın yapabilirlerdi.Dersimiz aynıydı Stleis ile yan yana oturduk birbirimizi daha iyi tanımıstık.Bana iyi davranıyordu.İnanamadım ama Malia ile sevgiliydi.Malia sert biri gibiydi.Ondan fazla hoşlanmamıştım.Stleis komik biri gibiydi.Zemin kattan yukarı çıkıncaya dek espiri yapmaya çalıştı fakat hiç komik değildi.Kalbi kırılmasın diye sadece ben gülmüstüm.Okuldan çıktığımızda Kira ile beraber yürümüştük çok tatlı biriydi.O bana Scott dan hoşlandığını anlattı.Fakat Scott Alisson ile sevgiliydi.Birbirlerini çok seviyorlardı bu o kadar çok belliydi ki ama garip bir şey hissetmiştim.Scott Kiraya da farklı bakıyordu.Yani bana öyle geliyordu.Onlarla iyi ve güvendeydim.Eve gittiğimde yine bir kitap konusu hakkında çalıśmaya başladım ve biraz uyudum.Şu anda saat 00.00 daha yeni uyandım ama yine uyuyacağım uyumayı seviyorum. Rüyamda Stleis ı görüyordum.Sanki ona bir şey olacak gibi hissediyordum.Onu korumalıydım.Bunu diğerlerine söylemeden yapmalıydım.Ama arkadaşımı korumalıydım.Sanırım ondan hoşlandım.Ona deger veriyorum.Yarın onlara soracak çok sorum olacak.Yazmaya devam edeceğim...

Lydia Martin'nin Gerçek YaşamıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin