Ben İyiyim(Balo Part 1)

62 7 2
                                    

Bugün benim günüm dün kü terimime göre ilerleme zamanı eski karanlığa onlar için dönemek istemiyorum.Bugün okula gitmeyeceğim çünkü okulda tüm gün lokros maçları var.Jackson beni saat 17.00 da alacak.Elbisem hazır.Bugün annemle vakit geçireceğim.Küçük kız kardeşim okulda.Annemle vakit geçirmeyi özledim.Ona sarılmayı özledim.Bugün aşağı indiğimde ona sımsıkı sarıldım.Bana"Beraber zaman geçirme vakti"dedi.Beni bir yere getirdi.Sakin bir yere bugün hava biraz yağmurluydu.Sahilde bir kafe vardı.Oraya gittik.İkimizde en sevdiğimiz şey olan Latte lelerden söyledik.Onunla bolca konuştuk saçma ama ona Stiles dan bahsettim.Neden bunu yaptım?Ama içimden bir ses doğruydu diyordu.Artık mantığımın değilde kalbimin sesini dinlemeye başladım.Annemle 3 saat boyuca konuştuk.Saat 15.25 olmuştu.Annem"Haydi baloya hazırlanma zamanı"dedi.Kendimi prenses gibi hissetim.Annem beni öptü.Ve dışarıda beni bekleyen Jackson'a ilerledim.Bana"Çok güzelsin"dedim.Saçımı kulağının arkasına atan utangaç kız tavrı ile"Teşekkürler"dedim.Onun benden hoşlanması ihtimali beni ürkütüyordu.Partiye gittiğimizde uzaklaşmak istediğim fakat lanet olsun ki aklımdan çıkmayan Stiles'ı gördüm.Bana acır bir gözle baktı.Ona demek istediğim milyonlarca şey varmış gibi geldi.O arada Jackson elimi tuttu.Ona baktım.Bana güldü.Elimi çektim.İçeri girdik.Bugün karaoke de yapılacaktı.Ve o ürkek tavrımı bırakıp bütün duygularımı dışa dökemek için bir şarkı söyle gereğinde bulundum.Söyledim ruhumda hissetim.Ben şarkı söylemeyi seviyordum.Her şeyden çok seviyordum.Ama o şarkıda bir şey hissetim.Şarkıları her zaman gözüm kapalı söylerim ve kendimi bir boşlukta hissederim ama bu sefer aklıma hep Stiles geldi ondan hoşlandığımı kabul ediyorum.Sahneden indim.Jackson"Beni büyülüyosun Lydia"dedi.Ona garip baktım.Bana"Sanırım senden geldiğin ilk günden beri hoşlanıyorum"dedi.Jackson gibi cesur olamadığım gerçekti.Ona"Asla olamaz Jackson yani neyse olamaz işte"dedim.Oradan uzaklaşmak istedim.Dışarıda yağmur yağıyordu.Ve üşüyordum.Balonun olduğu binanın dışarısındaki banka oturdum.Neden dışarı çıkmıştım çünkü istemiyordum buraya neden gelmiştim ki ben değişip durmaktan bıkmıştım.Yanıma biri geliyordu.Hızlı yağan yağmurdan bir şey göremiyordum.Yanıma gelen Jackson idi.Yanıma gelip "Benden korkma senin her zaman yanında olacağım benden hoşlanmasanda üzülmene acı çekmene izin vermeyeceğim"dedi.Biraz duygusaldım.Ve bir kız gibi ağlaymaya başladım.Bu saçmaydı değil mi?Zaten kızdım.Jackson bana ceketini verdi.Onun omzuna yaslandım.Ve ona"Sana bir sor versem birine söyler misin?"dedim.Bana"O sırını biliyorum Stiles tan hoşlanıyordun"dedi.Ona şaşkınca baktım."Nereden biliyorsun? "Dedim.Bana"Ona çok garip bakıyordun"dedi.Ve"O çocuk seni üzecek bir şey yaparsa kafasını koparırım evet bende Scott gibi kurt adamım"dedi.Ona"Neden bana bunu sôyledin?Neden bana güveniyorsun?"dedim.Bana"İyi birisin ve güven verici"dedi.Yağmur iyice şiddetlendi.Biz içeri girerken.Malia ve Stiles yağmurun altında birbirlerini öpüyorlardı.Jackson'a"Eve gitmek istiyorum"dedim.Kafa salladı.Onun yanında ağlamak istemiyordum.Ama arabaya gidene kadar göz yaşlarım yağmurdan belki olmazdı.Ben yağmurlu havaları hep sevdim çünkü ağlamak utanç verici olmuyordu.Kimse fark etmiyordu.Arabaya bindik fakat bugün daha bitmemişti.Ne olduğu inanamıyordum.Bu olamazdı........

Lydia Martin'nin Gerçek YaşamıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin