Her şeyi anlatacağım.Okula gittiğimde Stiles Malia ile konuşuyordu.Çılgın ben sanki Malia anlamıyacak gibi onları dinlemeye kalktım.Evet Stiles'ın dediği şeyler"Planın işe yaradı o benden hoşlanıyor.Onunla işimiz bitti.Paige kurtuldu.Zaten onun gelnesini hiç istemedik lanet olasıca kızıl"dedi.Beni kandırmışmıydı beni?Stiles bunu nasıl yapardı?Evet onu seviyordum.Kalbim buruktu ama umrumda değildi.Ölmek istiyordum kalbim şıkışıyordu.Bunca yıl hissetmediğim acıyı hissediyordum.İliklerime işlemiş soğuk gibi oldum.Sanki o bir parçam olmuştu.O gülüşü vardı ya o anlatamıyordum cidden yapamıyordum.Kendimi kaptırmak istemezdim ona fakat sanırım kaptırmıştım.Onun karanlığımın güneşi olabileceğini zannetmiştim.Ne kadarda saf davranmıştım?Ne kadar savunmasız duruma düşmüştüm.Onunla konuşmak için mesaj attım.Ona"Benim yerime gel "dedi.Orayı tarif ettim.Bana"Geleceğim ama çok az kalacağım"diye cevap verdi.O aptal,gıcık,pisliğe aşık oldum.Bu büyük kelimeyi ona söyleyebiliyordum.Ona duygularımı açıkladım.Onun yaptığı tek şey arkamdan planlar çevirmekmiş ama buni bir tek o ve Malia biliyor.Gittiğimde dışarısı soğuktu.Buz gibiydi.Stiles geldi ona"Neden yaptın?Neden her şey yalandı"dedi.Kendimi zor tutuyordum ağlamamak için ama başarabilirdim.Güçlüydüm.Ben savaşçıydım.Küçük ağlak bir kız değildim ben.Lanet olasıca çocuk cok tatlıydı.Bunu ben demiş olamazdım.Ama bunu tabiki içimden dedim.Ona"Lanet olsun ki seni seviyorum dedim sana zaten öğrendin bundan sonra senin sayende zindan olan hayatım mezara dönüştü.Neden yapıyorsun.Neden?"dedim.Bana baktı.O kadar derindi ki bakışları sanki bir şey anlatmaya çalışıyordu.Bana"Seni sevdim,yani hoşlandım ama bazı olaylar var o yüzden kalbini kırmak istemem"dedi.Ona"Malia ve planların peki??"dedim.Bana"Bu konu Malia ile ilgili o hasta 2 ay önce büyük bir çukura düştü.Benden hoşlanmıyor artık ama seni sevmiyor.Hemen sevgili edinmiş.Ama seninle olmamı istemiyor"dedi.Ona dayanmadım ve sarıldım.O da bana sarılıyordu.Ve oradan uzaklaşacaktım ki Jackson'ın sesi yankılanmıştı."Onun kalbini kırmayı bırak,ona korkak dedin,onu sevmiyorsun ama ben onu delice sevmiştim ve seni sevdiğini bile bile göz yumdum ama artık yeter onu kıramazsın"dedi.Arkama döndüğümde Jackson bana o kadar çok yakındı ki nefesini hissediyordum.Beni öpmüştü.Ona"Sende mi ?Lanet olasacılar sizden nefret ediyorum.Uzak durun artık sevgimi kalbimi yerle bir ettiniz sanki fırtınalar kopuyor icimde ikinizde anlayışsızsınız Malia hasta öyle mi?Yeter dayanamıyorum hiç insanların yüzüne vurgulamadım.Bana acımalarını istemedim.Ama kalp yetmezliğim var.Öleceğim ben evet öleceğim Stiles senin sayende attı kalbim ve ikiniz yüzünden durdu"dedim.Ve koşarak uzaklaştım.Sanırım çok heycanlandım o yüzden kalbim yerinden çıkacak gibi oldu.Evet bu doğru idi.Kalbimde rahatsıxlık vardı.Uyuyamıyordum.Sabahları güneş doğduğunda Stiles uyurken rüyamda o,okulda o.Dayanamadan saat 3 te Kirayı aradım.Bana"Bir tanem öğrendim her şeyi sen aşkının peşinden koş Malia bir engel değil o Stiles ın bahanesi"dedi.Ona"Teşekkürler her şey icin hoşcakal"drd.Sabah olacaktı neredeyse ve ancak uykum geldi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lydia Martin'nin Gerçek Yaşamı
ChickLitBildiğimiz gibi ünlü dizi Teen Wolf'un en sevilen karakterlerinden biri Lydia ben Teen Wolf'u baya bir değiştirerek Lydia'nın yaşamını değiştirdim.Teen Wolfla benzerlik var ve karakterler aynı umarım beğenirsiniz.İyi Okumalar