(Yorumlarınızı eksik etmeyin.Hikaye devam edecek.İyi okumalar)
****"Hadi oğlum uyan artık okula geç kalacaksın" Her sabah kulaklarımda çınlayan bir ses bu alıştım artık.Kalktım okul üniformamı giydim.Çantamı hazırlıyordum ki lanet olası matematik varmış bugün ve yine ödevi yapmamıştım.Kahvaltımı yaptım evden çıktım.Asansörde üst kat komşumuzun çocuğu Mert ile karşılaştım.Kahvaltı için ekmek almış marketten geliyordu.Hep geç uyanırdı ve dolayısıyla okula geç kalırdı.
Mert uzun boylu,zayıf,esmer bir çocuk.Aynı okuldayız benim bir üst sınıfım.Hiç sevmem şımarık uyuz birinin tekidir.Havasından geçilmez pekte bir samimiyetim yok zaten.Sadece boş olduğum zaman site içindeki sahada basketbol oynarız.Basketbol oynaması bile sinir bozucu sürekli bir hava atma çabasında.
Ailemin beni sürekli Mert ile karşılaştırmasınada nasıl sinir olduğumu söylememe gerek yoktur diyorum çünkü her ailede vardır bu sürekli çocuklarını başka bir çocukla yarış içinde tutmak.
Siteden çıkınca okula gitmek için önümde yaklışık 20 dakikalık mesafe var.Yürürken hep müzik dinlerim.Yoksa o günümü eksik yaşamış gibi hissediyorum.Kulaklığımı taktım.Sakin bir kafayla okuluma yürüyorum.
Yolda giderken enseme bir şaplak yedim.Kulaklığımı çıkarıp arkamı döndüğümde Mert pişkin pişkin sırıtıyordu.
-"Ne yaptığını sanıyorsun sen?"
-"Sakin ol sadece şaka yapmak istedim"
-"Bence hiç komik değil Mert."
-"Özür dilerim.Servisimi kaçırdım okula beraber yürürüz diye düşündüm." Hayır diyemezdim tabikide "Olur" dedim.Yürümeyi hiç sevmez Mert ama nasılsa sporu sever.Benimle diyalog kurmak istiyordu.Bende sürekli umursamaz biçimde devamlı evet diyor veya kafa sallıyordum.
-"Kaan hava ne kadar serin bugün değilmi?"
-"Evet serin." Sahidende hava serindi ama dün akşam hava durumu güneşli olacak diyordu.Bunları düşünürken okula vardık ve Mert yanımdan ayrıldı.
****
Bugün de bitmişti okul nihayet.Eve dönerken okuldaki arkadaşlarımla birlikte yürümeye karar verdik.Okulda samimi olduğum dört kişi vardı.Uzun ve esmer olanın adı Hakan,sarı saçlı olan kızın adı Melek,kilolu ve gözlüklünün adı Salih ve siyah saçlı kızın adıda Yağmur'du.
****
Yolda yürürken Hakan:
-"Hafta sonu ne yapıyoruz" diye sorunca hepimiz birbirimize baktık çünkü daha plan yapmamıştık.
-"Cumartesi günü yeni bir film geliyormuş sinemaya gidelimmi?" diye sordu Melek
-"Adı neymiş filmin"diye atıldı Yağmur.
-"Ölüm Kalım filmin adı"diye cevap verdi Melek. "Ölüm Kalım" güzel bi ismi var filmin konusu ne acaba diye düşünürken Salih:
-"Aa evet fragmanını izlemiştim.5 arkadaşın başından geçiyor olay dünyada beklenmedik anormallikler yaşanıyor.Bilinmeyen bir salgın yüzünden insanlar ölüyor ve 5 arkadaş yaşam mücadelesi veriyor."
-"Konusuna bakılırsa heyacanlı bir filme benziyor" diye ekledi Hakan.
-"İtiraz istemiyorum cumartesi gidiyoruz o zaman"diyerek konuyu kapatmıştı Melek.Filmin konusuna bakılırsa gerçekten de güzel bir filme benziyordu.Acaba gerçekte böyle bişey olsaydı nasıl olurdu.Tek bişey söylemek mümkün bayağı maceralı ve aksiyonlu olurdu.Hele bide zombiler olsa.Zombilere hep ilgi duymuşumdur.Oyunlar olsun filmler olsun sayısızca bitirmişimdir.Bunları aklımdan geçirirken irkildim.
-"Heey Kaan sana diyoruz nerelere daldın yine"
-"Bir yere daldğım yok Salih şey diyorum cumartesi hava nasıl olacakmış bir bilginiz varmı?"
-"Kapalı olacak diye duydum" diyerek cevapladı Yağmur.Eve varmıştım.İyi akşamlar diyerek arkadaşlardan ayrıldım.Eve girdim.Annem:
-"Hoşgeldin oğlum günün nasıldı?"
-"İyiydi anne nasıl olsun"dememle kendimi odama atmam bir oldu.Yemek yemek için tekrar içeriye gittim babam yine haber izliyordu.Nedense bu haber benimde ilgimi çekmişti.Haberi duymamla şok oldum.Spiker aynen şöyle diyordu:
"Sayın seyirciler yakşamlar.Dünya şok bir olayla sarsıldı.Fransa'nın sembolü olan Eyfel kulesi bilinmeyen bir nedenle yerle bir oldu.Tüm dünya şokta çok sayıda ölü ve yaralıların olduğu ilk gelen haberler arasında.Detaylar az sonra!"
Bu haberle babamda şaşırmıştı acaba sebebi ne olabilirdiki.Bir terör saldırısımı acaba diye fikir yürütürken spiker tekrar:
-"Sayın seyirciler Eyfel kulesinin yıkılma anı ile ilgili görüntüler elimize ulaştı.Gördüğünüz gibi hava durumu gayet açıkken birden kara bulutlar oluşuyor ve kuleye yıldırım düşmesiyle birlikte kule yerle bir oluyor ve yüzlerce insan enkaz altında kalıyor.Gerçekten akıl alır gibi değil."
Ben şaşkınlık içerisinde odama giderken aklımda tek soru "Ya İstanbulda böyle bişey olursa?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜM KALIM
Fantasía5 kişilik arkadaş grubu...Bilinmeyen nedenlerle yıkılan ünlü mekanlar...Nesli tükenmekte olan insanlar...Hayvanat bahçesinden kaçıp serbest kalan vahşi hayvanlar...Unutma bu 5 kişi içinden sadece 2 kişi hayatta kalacak...Üçüncüsü sen neden olmayası...