BÖLÜM 9

21 3 0
                                    

Max'in havlama sesi ormanın derinliklerinden geliyordu.Neler olduğu hakkında kiösenin fikri yoktu.
Yağmur;
-"Hadi bizde gidelim!"
Salih;
-"Ormanda karşımıza ne çıkacağını bilmiyoruz.Nereye gideceğiz."
Mert;
-"Burda boş boş durmaktan iyidir.Herkes yanında silah alsın ve gidelim"
Ben;
-"Bana uyar gidelim."
Hakan ve Max'in peşinden gitmek için yola çıktık.Karşımıza her türlü tehlike gelebilirdi.Ama biran önce Hakan ve Max'i bulmaktı.Ormanda yürürken bir yandan da bağırıyorduk.Birden ağaçların arasından hışırtı duyuldu ve Yağmur çığlık attı.Arkama döndüm ve gördüğüm karşısında dilim tutuldu.Kocaman bir kaplan keskin dişlerini gösterek üzerimize geliyordu.Çok korktuğumuz göz yaşlarımızdan anlaşılıyordu.Korkudan birbirimize sarılmıştık.Ama birden Mert bağırarak kaplanın üzerine ateş etmeye başladı ve kaplan kanlar içinde yere yığıldı.Yağmur korkudan hüngür hüngür ağlıyordu.Bu seferlik kurtulmuştuk.
Mert;
-"Üzgünüm.Yapmak istemezdim ama yapmasam o bizi öldürecekti."
Salih;
-"Sen yapılacak en iyi şeyi yaptın.Hayatımızı kurtardın bizim."
Ölümden dönmüştük gerçektende.Artık öyle bir yerde yaşıyorduk ki her an ölümle burun geliyorduk.Bu arada Yağmur ağlamasını keserek ayağa kalktı ve eliyle gözünü sildikten sonra;
-"Şimdilik kurtulduk.Karşımıza neler çıkacağını bilmiyoruz.Yola devam etmeliyiz.Umarım Hakan bir kaplanla karşılaşmamıştır."
Yola devam ediyorduk.Birden Max'in havlama sesi duyuldu ve ardından Hakan'ın çığlığı.Birden o tarafa doğru koşmaya başladık.Max topallayarak yanımıza geldi.Yaralanmıştı.Bir saldırıy uğrmıştı anlaşılan tedirgin bakışlarla birbirimize bakıyorduk.Yağmur'un çığlık sesını duydu ve yanına koştuk.
Yağmur ağlayarak bağırıyodu;
-"Olamaz.Hakaan!"
Gördüklerimizle şok olmuştuk Hakan kanlar içinde yerde yatıyordu ve yanında da kaplan vardı.Elimde silahı kaplama tuttum ve ateş ettim.Kaplan yere yığıldı ve Hakan'ın yanına koştuk fakat çok geçti.Bir kişi daha aramızdan ayrılmıştı.Ben dahil herkes bir köşede ağlıyordu.Max'te olayların farkındaydı.Oda üzgün bir ifadeyle öylece Hakan'ın cansız bedenine bakıyordu.
Salih;
-"Ya şimdi ne olacak herkes sırayla ölüyor.Bugün Hakan yarın başka biri.Bu iş nereye gidecek böyle?"
Mert;
-"Her ne olursa olsun Hakan artık yok.Yolumuza biz devam edeceğiz."
Yağmur ayağa kalktı ve Mert'in üzerine yürüdü;
-"Nasıl bu kadar rahat konuşabiliyorsun sen?Bizim arkadaşımız gözlerimizin önünde öldü ve sen yola devam etmekten bahsediyorsun.Yolun sonu neresi bilmiyorsun bile bu kadar bencil olma!"dedi ve Mert'in omzuna bi kere vurdu.Yağmur eve doğru gidiyordu.
Salih Mert'e;
-"O haklı Mert!" dei ve Yağmurun arkasından yürüyordu.Artık eve gitmemiz gerekiyordu.Hava kararmak üzereydi.Kucağıma Max'i aldım ve eve doğru yürümeye başladım.Mert'te arkamdan geliyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 12, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÖLÜM KALIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin