-"Peki şimdi ne olacak?" Yağmur'un bu sorusuna cevap veremedik.Bir süre süren sessizliği Mert bozdu;
-"Ne olacağını bilemeyiz.Ne yapacağımıza karar vermeliyiz."
Hakan;
-"Hep filmlerde izlerdim böyle sonrada hayal ederdim keşke gerçekte böyle olsa diye sonunda oldu ama keşke olmasaydı."
Salih bitkin bir ses tonuyla;
-"Yaşamaya çalışmalıyız."
Yağmur'da Salihin sözüne katılaral ekledi;
-"İlk olarak birinci ihtiyacımız olan barınak yapmalıyız.Sonrasına bakarız."
Ben;
-"Yaparız yapmasına da bence yanlız değiliz.Çünkü filmlerde görürdük hep ya hayvanlar,ya zombiler olurdu."
Salih ekledi;
-"Kaan'a katılıyorum.Yanlız olmamamız gerekir.Bu bir kıyamet değil.Kıyamet kopsaydı tüm insanlık biterdi ama biz kaldık."
Mert;
-"Bırakın ne olduğunu artık olan olmuş.Olanı değil ne olacağını düşünmemiz gerekir.Bu yüzden herhangi bir tehlikeye karşı kalacak yer yapmamız lazım."
Yağmur;
-"Peki nereye yapacağız?"
Mert;
-"Merkezden çok uzaklaşmamak lazım çünkü erzağımız biterse almamız kolay olması lazım."Hepimiz nereye gideceğimizi düşünürken gözümüz karşıdaki tepeciğe takıldı.Orası uygun bir yere benziyordu.Baş parmağımla orayı göstererek;
-"Şu tepenin uygun olduğunu düşünüyorum.Hem merkezede yakın.Ne dersiniz?"
Herkes onaylamıştı.Ama gitmeden her türlü olaya karşı malzeme almamız lazımdı.
Mert;
-"Tepedeki ağaçları kesmemiz lazım.Bunun için elektrikli testere ihtiyacımız var."
Hakan;
-"Yiyecek depolamamız lazım."
Salih;
-"Silah...Silah en önemlisi kendimizi savunmamız lazım"
Hakan;
-"Kimden koruyacaksın kendini sadece biz hayattayız zaten."
Yağmur;
-"Salih'e hak veriyorum Hakan.İnsan olarak biz varız başka varlıklarda olabilir."İhtiyaç listesi çıkarılmıştı.İlk önce bir mağazadan testere aldık.Daha sonra maretten yiyecek depoladık.Bu arada ben;
-"Arkadaşlar bir araba daha lazım.İki arabayla daha fazla malzeme taşırız."
Mert;
-"İkinci arabayı ben kullanırım Kaan."
Etrafımızdaki bir arabayı aldık ve arka arkaya yola koyulduk.
Hakan;
-"Şu ilerde bildiğim bir av malzemesi satan yer var oradan silah alabiliriz."Hakan'ın gösterdiği yere gittik ve silahları aldık.Hepimiz için ilk olacaktı.Çünkü daha önce elimize silah almışlığımız yoktu.
Tekrar yola çıktık tepeye gitmek için.Yolda etrafımıza her baktığımızda moralimiz bozuluyordu.O cıvıl cıvıl şehirden eser yoktu.
Tepeye varmıştık barınak için uygun yeri bulunca odun için ağaç kesmeye başlamıştık.
Mert ve ben ağaç kesiyorduk.Diğerleri ise ev yapmaya çalışıyordu.Max'te içinde bulunduğumuz durumun farkındaydı,Bugünümüzde böyle geçecekti anlaşılan.
*****
Ağaç kesme işimiz bitmişti.Evi tamamlamak için bizde yardıma başladık.Çok büyük olmasada başımı sokabileceğimiz derme çatma bir barınak işimizi görürdü.Barınağı tamamladıktan sonra hepimiz bitkin düşmüştük.Akşam da olmak üzereydi.Yemek yedikten sonra Yağmur;
-"Bugün çok yorucuydu ben biran önce uyumak istiyorum."
Mert;
-"Aynen çok yorulduknuyusak iyi olur."
Uyumak için herkes bir köşeye uzandı.
Uyuyamıyordum.Sanki kabus görüyordum.Her an biri dürtecekmişte uyanacakmışım gibi.Ne kadar istiyorum öyle olmasını keşke kabus olsa...Annem,babam,ailelerimiz gerçekten ölmüşmüydü?İnanmak istemiyordum ama öyle.Hiç ummadığımız zamanda sinemaya gittik.Ve şu an izlediğimiz filmi yaşıyoruz.İnanıkır gibi değil.Sahi o filme gitmeseydik bu olanlar yaşanmayakmıydı?Kaderimize engel olamazmıydık?O filmi izleyen tek biz de değildik salon tıka basa doluydu.Acaba biz seçilmiş kişilermiydik?Aklımı kemiren bu sorular içinde uyumaya çalışıyordum.Tek bildiğim şey sorularımın zamanla cevap bulacağıydı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜM KALIM
Fantastik5 kişilik arkadaş grubu...Bilinmeyen nedenlerle yıkılan ünlü mekanlar...Nesli tükenmekte olan insanlar...Hayvanat bahçesinden kaçıp serbest kalan vahşi hayvanlar...Unutma bu 5 kişi içinden sadece 2 kişi hayatta kalacak...Üçüncüsü sen neden olmayası...