3.Bölüm

1K 94 61
                                    

3.Bölüm "Luna & Pedro"

"Sıçtığımın veletleri. Yiyorsa gelin lan!" Natsu elinde alevden bir halka oluşturup çoktan savaş pozisyonunu almış çocuklara doğru ilerlerken Gray onu sol koluyla durdurdu. Hala hazmedemediği kelimelerin şokunu yaşıyordu. "Siz, Lucy'nin çocukları mısınız?"

"Galiba bu seferki de alt dallardan. Fazla bilgisi yok gibi duruyor."

"Doğrudan eve gelmeyip de insanlara soru sorduğunu hesaba katarsak; kesinlikle alt dallardan." Sakura rengi saçlı kız ve kapüşonlu oğlan Fairy Tail takımına bakarak gözlerini kıstılar. Natsu, Gray'e elini kolunu sallıyordu. Gray ise onun yüzüne bile bakmadan cevap veriyordu. Esen bir rüzgar, Juvia'nın eteğini hafifçe uçurmuş, Gray'in ceketini havalandırmış, Natsu'nun kolunu kaldırmasına sebep olmuş, Erza'nın Mavis'i saklamaya çalışırken kolunu kaldırmasına sebep olmuştu. Sakura saçlı kız şokla gözlerini açtı. "Pedro, onlar resmi bir lonca üyesi."

"İnanmam. Taklitçilik yapıyor olabilirler."

"Pedro, üstlerinde Fairy Tail damgaları var. Hemen hemen hepsi lacrimada gördüğümüz insanlar." Pedro homurdanarak kapüşonunu başından ittirdi. Deniz mavisi gözleri, simsiyah saçları belli olmuştu. Sol kulağına da uzun bir küpe takmıştı. Heyecanla dudaklarını yaladı. "Desene, Fiore'in en iyi büyücüleriyle kapışma şansını yakaladık." Elini ileriye doğru uzattığında buzdan bir kılıç oluşmuştu. Kılıcın sapını kavrarken Gray şokla bakakaldı. "Tek eliyle, söz söylemeden büyü yapıyor."

"Muazzam bir seviye. Bende savaşıyorum." diyerek üstündeki siyah ceketi çıkarttı Zeref. Gray'de onunla beraber bir adım ileri gitti. Natsu olduğu yerde sinirle zıplamaya başladı.

"Bende savaşmak istiyorum!"

"İkiye iki adil bir savaş olmalı Natsu. Şu Pyrl ve arkadaşları ile ilgilenin siz."

"Pyrl?" diyerek tek kaşını kaldırdı Natsu. Ardından etrafını saran çeteyi görünce homurdanarak onayladı. Zeref arkaya kısa bir bakış attı. "Mavis'in büyü yapmasına engel olun."

"Zeref!"

"Bende seni seviyorum tatlım!" diyerek öpücük attı Zeref. Hızla önüne dönmüş ve atağa geçmişti. Gray tedirgin bir şekilde onu takip etti. Zeref elini açtığında oluşan siyah küre Pedro ve  sakura saçlı kızın ortasından geçerken kız başını hafifçe sağa, Pedro ise sola kaçırdı. Ondan sonra Pedro ufak bir çığlık atarak üstlerine koşmaya başladı. Sakura saçlı kız onu takip ediyordu. "Luna!" diye seslendi Pedro son anda konum alırken. Bileklerini birbirine yaslamış, avcunu Zeref ve Gray'e doğru doğrultmuştu.  Luna "Hai!" diye bağırarak zıpladı. Pedro'nun üstünden takla atarken ellerini Pedro'nun omuzlarına yaslamıştı. "Ortak Saldırı; Buzdan Bağ!"

"Buzdan Kalkan!" diye bağırarak kalkanla kendisine ve Zeref'e siper oluşturdu. Zeref kaşlarını çatarak "Ciddili savaşmamız lazım." diye mırıldandı. Buzdan Bağ'ın etkisi geçince kalkan erimişti ve Zeref ellerini meydanın iki yanına doğru sallamıştı. "Ölüm Büyücüsünün Arenası!" Buzla kaplanan evlerin yanında yükselen siyah dumanlar Luna, Pedro, Zeref ve Gray dörtlüsünün etrafını sarmıştı. Zeref sırıtarak onlara döndü. "Şanslısınız. Sizin için sahte de olsa ayrı bir zaman yaratıyorum." Gray o sırada yere yasladığı eli sayesinde Pedro ve Luna'nın ayağının altındaki zemini buza çevirmişti. İki çocuk kayarak yere düştüler. 

Luna oflayarak elini Pedro'nun omzuna yasladı. Ayağa kalktı. Sonra da elini Pedro'nun kalkmasına yardımcı olmak için uzatmıştı. Pedro tıslayarak Luna'nın elini reddetti. Kendi kendine ayağa kalkmıştı. Gözlerini kısarak Gray'e baktı. "Bizim de bir buz büyücüsü olduğumuzu unutmayın." diyerek tısladı.  Ama onun asıl hedefi Zeref idi. Ufak bir savaş narası atarak Zeref'in üstüne atıldı. O sırada Luna sol kolunu tutarak yere tükürdü. Bakışları hareket etmeden onu izleyen Gray'e döndü. Tekrar atağa geçeceği sırada bir şey onu durdurdu. Fairy Tail amblemi tekrar görünmüştü. 

Gözlerini kıstı. O sırada Gray'in bıkkın sesi kulağına ulaşmıştı. "Savaş sırasında dalıp gitmemelisin küçük hanım. Annen sana bunu öğretmedi mi?" Konuşurken 'Anne' kelimesini vurgulamıştı. Luna bir anlığına irkildi. Aklında dolanan tek soru, karşısındaki kişinin 'O' olup olamayacağı idi. "Fairy Tail büyücüleri misiniz?" diye boğuk sesiyle sordu Luna. Gray bir anlığına duraksadı. Savaşın ortasında düşmanla iletişime geçmek de neydi?  Yine de cevaplamamak gibi bir niyeti yoktu. Bu kız, kardeşi hakkında bir şeyler biliyor olabilirdi. Belki de biraz huyuna gitmesi yeterdi sadece...

Ancak Gray'in bilmediği şey, Luna'nın çoktan bir şeylerden şüphelenmeye başladığıydı. Gray konuşmasa bile savaşı durduracaktı Luna. Karşılarındakinin kim olduğunu öğrenmesi lazımdı. "Adın ne?" diye haykırdı Luna. Gray onu duyunca bir anlığına irkilmişti. Ancak bozuntuya vermeden sükunetle cevapladı sorusunu. "Gray. Gray Fullbuster." Ve bu Luna'yı harekete geçirmek için yeterli olmuştu. Haykırarak oluşturduğu buz küresi Pedro'ya isabet ederken Pedro önlerindeki binaya çarparak buzun ve duvarın paramparça olmasına neden olmuştu. 

Anın şaşkınlığına kapılan Zeref, meydanı kaplayan gölgelerin dağılmasına, kendilerini Pyrller ve Natsular arasında devam eden savaşın ortasında bulmalarına neden olmuştu. "Durun!" diye bağırdı Luna. Öksürerek eğilmiş, ellerini dizine yaslamıştı. Birkaç kez soluklandı.  O sırada oluşturduğu molozların arasından çıkmak için debelenen Pedro sinirle bağırdı. "Ne yaptığını sanıyorsun lan!" diye bağırdı. Luna onu dinlemedi. Elinde oluşturduğu buzdan bıçağı Gray'e doğru fırlattı. Bıçak, Gray'in sol kaburgasının üzerinde bir bıçak izi oluşmasına neden olmuştu. Gray şokla geriledi. Juvia ve Natsu tam ne yaptığını sormak için bağıracakken Luna buz gibi sesiyle herkesin susmasına neden olmuştu. "O kopya değil." Bakışlarını Pedro'ya çevirdi. Pedro bir şey anlamadığını belirtircesine yüzüne bakıyordu. "Ayrıca o bir Fullbuster. Yanında da bir tane Lockser var." dedi. Pedro şaşkınlıkla onlara bakarken burukça tebessüm etti. Yanına giden Pyrl sayesinde kısa sürede molozlardan kurtulmuştu.

Yine de Juvia, bakışlarını bir an olsun Gray ve kendisinden ayırmadığı için ürpermişti. İstemsizce Gray'in koluna girdi Juvia. Gray tepki vermedi.  Pedro kapüşonunu tekrar taktı. Gizlediği yüzüne sıcacık bir gülümseme oluşmuştu. Luna'da karşısındaki sakura saçlı adama bakarken benzer şeyleri hissediyordu. Natsu ise kendisine anlamlı anlamlı bakan kıza, tuhaf bakışlar atıyordu.

"Annemizi görmenize izin vereceğiz." dedi Pedro. Soğuk sesi meydanı doldurmuştu. Savaşı kenardan izleyen yerli halkından tut, Pyrl ve çetesine kadar herkes şaşırmıştı. "Ama sadece bir defaya mahsus."

"Beni takip edin." dedi Luna elini onlara doğru uzatırken. Arkasına döndü. Ve bahar gelmesine karşın hala karla kaplı olabilmeyi becerebilecek düzeydeki, Fiore'in tek dağına doğru yürümeye başladılar. 

****

Yo! *-* Ben hikayeye düzenli bölüm gelecek dedim ama eheh.

Abi ben bir daha söz möz vermeyeceğim lan. Tutamıyorum sonra. Ayrıca hala hikayeye alışamadım orası ayrı konu. Bir ara çok sinirlenip hikayeyi silebilirim.

Lucy hala gelmedi. Bu gidişle gelmeyecek lan pflgnkfngjgn Bir de bölümün kısalığı için özür dilerim. Ama devam etseydim de tam Gray ve Lucy görüştüğünde bitirirdim ^^ Hoj değil.

Bölümler bir düzene girene kadar böyle çarpılmışım da yazmışım gibi gelebilir gfkngkn (Bilgisayardayım random atamıyorum çaktırmayın.) Böyle bir bölümle vaktinizi aldığım için özür dilerim ancak bu hikayeye artık yeni bölüm eklemem gerektiğini düşündüm :'(

Sırf bunu yazmak için Ejder Masalı'na yeni bölüm eklemedim bugün *-*

Ehuhieheihe *-* 

Bu arada karakterleri sevdiniz mi *-* Şahsen ben Pedro'ya aşığım *-* Medya Pedro *-*

Neyse, kendinize iyi bakın! Bir sonraki bölümde görüşmek üzere! ^^

Kar Fırtınası (Fairy Tail-NaLu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin